Εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στην Κέρκυρα

IMG 20230503 200108

Στα πλαίσια των σχολικών μετακινήσεων, οι μαθητές της Γ’  Γυμνασίου επισκέφτηκαν για τρεις ημέρες το νησί της Κέρκυρας.
Είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία καθώς και τα αξιοθέατα του νησιού.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες για την άψογη συμπεριφορά που επέδειξαν καθόλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εκδρομής.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Μίζιος Αθανάσιος, Τεγούση Καλλιόπη, Καραθανάση Χαρούλα, Παπαβασιλείου Γεωργία, Γκαρλέμου Καλλίνα

Ομιλία για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

online safety

Περνάμε πολύ χρόνο συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, στα τηλέφωνα, στα τάμπλετ και στους φορητούς υπολογιστές μας, για να συνδεόμαστε με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να μένουμε σε επαφή με τους φίλους μας, να βλέπουμε ταινίες, να ακούμε μουσική και να μελετάμε ή να εργαζόμαστε. Αλλά πόσο ασφαλείς είμαστε στο Διαδίκτυο;

Για το θέμα αυτό ενημερώθηκαν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας. Την Τετάρτη 4 Μαΐου 2023 ο  κ. Απόστολος Καψάλης από το τμήμα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αστυνομίας Λάρισας εξήγησε στους μαθητές τους κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο, τους ενημέρωσε για τον σωστό τρόπο χρήσης του και συζήτησε μαζί τους σχετικά με τις δικές τους εμπειρίες και απορίες. 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μίζιος Αθανάσιος, Μουρτζανού Μαρία

Επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο

Μέσα στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος πολιτιστικών θεμάτων “Αποτυπώματα της Ιστορίας του σχολείου στους μουσειακούς χώρους της πόλης μας“, την Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2023, επισκεφτήκαμε με το τμήμα Α1 το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας. Εκεί, με την πολύτιμη βοήθεια της ξεναγού Κωνσταντίνας Κόντσα, γνωρίσαμε την Ιστορία του τόπου μας από την προϊστορία ως την ελληνιστική εποχή, εντοπίζοντας κοινά σημεία με την ιστορική αφήγηση και την εικονογράφηση του σχολικού εγχειριδίου. Στη συνέχεια, απολαύσαμε τον περιβάλλοντα χώρο του μουσείου, κάνοντας πικ-νικ στη φύση και συζητώντας για όσα είδαμε, ακούσανε και μάθαμε. Τα παιδιά με ενθουσιασμό εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους, τα συναισθήματά αλλά και τους προβληματισμούς τους.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του προγράμματος: Μπλιόσκα Ελευθερία, Πασόη Ελένη

Περιβαλλοντική δράση του σχολείου

Κατά την προηγούμενη εβδομάδα ομάδα μαθητών των τμημάτων Γ1 και Γ4 του σχολείου καθάρισε την κοίτη του Πηνειού ποταμού από το ύψος της συνοικίας Αμπελόκηποι έως το Υδραγωγείο, στα πλαίσια δράσης σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Λάρισας. Αξιόλογη ήταν η συμμετοχή των μαθητών, που με την ενεργητική συμμετοχή τους συνέβαλαν στο πολύ καλό αποτέλεσμα.

Η δράση συνέβαλε καθοριστικά στην καλλιέργεια οικολογικής- περιβαλλοντικής συνείδησης.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Λάσκαρης Αστέριος, Παπαβασιλείου Γεωργία, Καραθανάση Χαρούλα

Καλό Πάσχα!!

EasterEggs 1200x800 1

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του σχολείου 

σας εύχονται Καλό Πάσχα!

Εκπαιδευτική επίσκεψη και δράση της Περιβαλλοντικής Ομάδας του σχολείου μας

Πριν λίγες μέρες οι μαθητές της Γ΄ τάξης των Γ1 και Γ2 τμημάτων του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο ιστορικό χωριό της Τσαριτσάνης καθώς και στο Κ.Π.Ε. Κισσάβου-Ελασσόνας στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν, με τίτλο “ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ” .

Στη Τσαριτσάνη δεσπόζει το τριώροφο καλλιμάρμαρο Γυμνάσιο (1910), όπου στεγάζονταν η  Οικονόμειος Σχολή, πανελλήνιας φήμης, στην οποία δίδασκαν ονομαστοί λόγιοι, όπως ο Κωνσταντίνος Οικονόμος ο εξ Οικονόμων.

Κατά την ξενάγηση οι μαθητές είδαν παραδοσιακά αρχοντικά, δείγματα της άνθησης που γνώρισε η κωμόπολη στα χρόνια της τουρκοκρατίας, καθώς και το πυργόσπιτο του Μάμτζιου, που σώζεται δίπλα στον ναό της Παναγίας, μοναδικό πλέον δείγμα της θαυμάσιας τοπικής αρχιτεκτονικής.

Η μαγευτική θέα, ο περίπατος δίπλα στα τρεχούμενα νερά και το δάσος μέχρι τον νερόμυλο ήταν μια μοναδική εμπειρία με σπάνιες εικόνες και ήχους για όλους μας.

Στη συνέχεια πήγαμε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κισσάβου – Ελασσόνας, όπου μας υποδέχτηκε  ο υπεύθυνος της Π.Ο. Γκανάτσιος Ανδρέας. Εκεί συζητήθηκαν σημαντικά θέματα ενεργειακών χρήσεων που αναπτύσσονται στο περιβάλλον μιας πόλης (παραγωγή, μεταφορά και διανομή της ενέργειας) και  συσχετίστηκε η ενεργειακή χρήση με τα περιβαλλοντικά προβλήματα. Επιδίωξη της διαδικασίας ήταν η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών για θέματα ενεργειακής διαχείρισης καθώς και η  ενεργοποίησή τους σε τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Παπαδημητρίου Αρετή, Τεγούση Καλλιόπη και Παπαβασιλείου Γεωργία.

Εκπαιδευτική εκδρομή Β΄ Γυμνασίου – Αξιολόγηση προσφορών

Για την αξιολόγηση της 2ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής της Β΄ Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη στις 11-12 Μαΐου 2023, συγκροτήθηκε σήμερα Παρασκευή 7/4/2023 η Επιτροπή στο γραφείο του Διευθυντή του 12ου Γυμνασίου και αποφάσισε την επιλογή του τουριστικού γραφείου Sport Travel στο ξενοδοχείο Philippion 4*, με τιμή 56€ /μαθητή με ημιδιατροφή σε μπουφέ.

Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας

Σήμερα 6/4/2023 οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στην Αβερώφειο Γεωργική Σχολή Λάρισας. Η αφορμή προέκυψε από τη διδασκαλία στο μάθημα της Λογοτεχνίας ενός αποσπάσματος από το μυθιστόρημα «Ο συνταγματάρχης Λιάπκιν» του Μ. Καραγάτση. Θελήσαμε λοιπόν να βρεθούμε κι εμείς στο «σκηνικό» ενός μυθιστορήματος. Πώς ήταν η σχολή την οποία επισκεπτόταν συχνά ο συγγραφέας μας; Πού έζησε ένα μεγάλο μέρος της ζωής του ο «Επιστάτης του Σταθμού Επιβητόρων Ίππων» Νταβίντ Μπορίσιτς Λιάπκιν; Υπάρχει ακόμα το σπίτι του; Πόσο καλά γνωρίζονταν μεταξύ τους ο συγγραφέας με τον ήρωά του; Αυτές και άλλες απορίες θελήσαμε να λύσουμε με αυτή την επίσκεψη.

Η Διευθύντρια της σχολής κα Ευαγγελία Σιώκη μας υποδέχτηκε πολύ φιλόξενα. Μας μίλησε για την ιστορία και τη λειτουργία της σχολής, για τα τμήματα που διαθέτει, για τη σημασία της και για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος νέος να εγγραφεί και να παρακολουθήσει τις σπουδές που προσφέρει.

Ο κ. Νίκος Τσουλούφας, εκπαιδευτικός της σχολής, μας  ξενάγησε στους χώρους και μας μίλησε για τη χρήση των κτηρίων που απαρτίζουν το μεγάλο συγκρότημα. Μας έδειξε ακόμη τα μηχανήματα στα οποία εκπαιδεύονται οι σπουδαστές της σχολής, τα οποία αποτελούν συχνά «πατέντες» των εκπαιδευτικών και των σπουδαστών. Κυρίως όμως, μας παρουσίασε τους τετράποδους «φιλοξενούμενους» των εγκαταστάσεων της σχολής, δηλαδή τη Μαρίκα-το καφέ αλογάκι, τα πρόβατα και τα τεράστια γουρούνια του χοιροστασίου.

Τους ευχαριστούμε για το φιλικό τους καλωσόρισμα και τη φιλοξενία που μας πρόσφεραν στο υπέροχο συγκρότημα της Αφερωφείου Σχολής Λάρισας.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Λάσκαρης Αστέριος, Τεγούση Καλλιόπη, Παπαβασιλείου Γεωργία, Γκαρλέμου Καλλίνα και Κιούση Μαρία.

Ενημερωτική δράση από το 4ο ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων

Στις 30 & 31 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση από τους υπεύθυνους υγείας του 4ου ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων στους εξής άξονες:

Α΄ Γυμνασίου: Διατροφική Αγωγή
Β΄ Γυμνασίου: Πρόληψη και Διαχείριση της χρήσης του καπνού στα σχολεία
Γ΄ Γυμνασίου: Αλκοόλ και Νέοι
 
Ευχαριστούμε την Παιδίατρο κα Σπανού Ειρήνη, τις επισκέπτριες υγείας κα Παπαδοπούλου Βασιλική και κα Παπανικολάου Ευσταθία, καθώς  και την κοινωνική λειτουργό κα Δέλλιου Αικατερίνη.

IMG 20230331 105911

Εκπαιδευτική εκδρομή Γ΄ Γυμνασίου – Αξιολόγηση πρσφορών

Για την αξιολόγηση προσφορών της 3ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής της Γ΄ Γυμνασίου στην Κέρκυρα στις 3-4-5 Μαΐου 2023, συγκροτήθηκε σήμερα Τετάρτη 29/3/2023 η Επιτροπή στο γραφείο του Διευθυντή του 12ου Γυμνασίου και αποφάσισε την επιλογή του τουριστικού γραφείου Mandelas Tours στο ξενοδοχείο Aqualand Rerort Hotel 4*, με τιμή 125€ / άτομο.