Tη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016 οι Β1΄ και Β2΄ τάξεις του Σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης.
Μουσείο Ύδρευσης_1

Μουσείο Ύδρευσης_2

Μουσείο Ύδρευσης_3

Μουσείο Ύδρευσης_4

Την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016 οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου, όπου και παρακολούθησαν, συμμετέχοντας ενεργά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Λειψυδρία στη Νεροχώρα».
Τα παιδιά, παίρνοντας και τα ίδια μέρος στη δραματοποίηση της ιστορίας, διερεύνησαν το ζήτημα της διαχείρισης του νερού στο παρελθόν και στο σήμερα, προβληματίστηκαν και αντιλήφθηκαν πόσο σημαντικό είναι να αλλάξει η συμπεριφορά όλων όσον αφορά τη χρήση και την κατανάλωση του νερού αναπτύσσοντας παράλληλα θετική στάση για το ρόλο του ενεργού πολίτη.

g-kpe1

g-kpe2

g-kpe3

g-kpe4

Την Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016 οι μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου, όπου και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Ενέργεια ».

Τα παιδιά μέσα από ομαδικές δραστηριότητες κατέληξαν να συνειδητοποιήσουν τη σχέση της ενέργειας με την καθημερινότητα, με την ποιότητα της ζωής καθώς και την αναγκαιότητα εξοικονόμησης ενέργειας με τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών.

st-kpe1

st-kpe2

Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου άνοιξε φέτος τις πόρτες του το σχολείο μας για να υποδεχθεί τους μαθητές και τις μαθήτριες του με τον καθιερωμένο ετήσιο αγιασμό στο προαύλιο του σχολείου, στον οποίον συμμετείχαν οι μαθητές, οι μαθήτριες καθώς και το διδακτικό προσωπικό όλων των σχολείων του σχολικού συγκροτήματός μας.

Εμείς ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα καλωσορίζουμε τα πρωτάκια που ξεκινούν με πολλή θέληση για μάθηση την μαθητική τους σταδιοδρομία στο Δημοτικό!

agiasmos2015

9ο και 12ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ., 3ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΙ  7ο & 11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΩΝ 9ου και 12ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΤΟΥ 3ου ΣΧΟΛ. ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 7ου & 11ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Σας κάνουμε γνωστό ότι ο αγιασμός

για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2015-2016

θα τελεστεί την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 09:00 π.μ. .

 Από τις Διευθύνσεις των Σχολείων

        Τηλέφωνα επικοινωνίας:

 9ο Δημοτικό Σχολείο:                 2310656475

12ο Δημοτικό Σχολείο:                2310640101

3ο Δημ. Σχ. Ειδ. Αγωγής:             2310656235

7ο & 11ο Νηπιαγωγεία:                2310640102

« Προηγούμενη ΣελίδαΕπόμενη σελίδα: »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση