Tη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016 οι Β1΄ και Β2΄ τάξεις του Σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης.

25 Ιαν 2016
13 Ιαν 2016
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου
Συγγραφέας: 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ Κατηγορίες: Εκδρομές | Ετικέτες: περιβαλλοντικά |Δεν υπάρχουν σχόλια
Την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016 οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου, όπου και παρακολούθησαν, συμμετέχοντας ενεργά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Λειψυδρία στη Νεροχώρα».
Τα παιδιά, παίρνοντας και τα ίδια μέρος στη δραματοποίηση της ιστορίας, διερεύνησαν το ζήτημα της διαχείρισης του νερού στο παρελθόν και στο σήμερα, προβληματίστηκαν και αντιλήφθηκαν πόσο σημαντικό είναι να αλλάξει η συμπεριφορά όλων όσον αφορά τη χρήση και την κατανάλωση του νερού αναπτύσσοντας παράλληλα θετική στάση για το ρόλο του ενεργού πολίτη.
12 Ιαν 2016
Επίσκεψη της Στ’ τάξης στο ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου
Συγγραφέας: 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ Κατηγορίες: Εκδρομές | Ετικέτες: περιβαλλοντικά |Δεν υπάρχουν σχόλια
Την Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016 οι μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΠΕ Κορδελιού-Βερτίσκου, όπου και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Ενέργεια ».
Τα παιδιά μέσα από ομαδικές δραστηριότητες κατέληξαν να συνειδητοποιήσουν τη σχέση της ενέργειας με την καθημερινότητα, με την ποιότητα της ζωής καθώς και την αναγκαιότητα εξοικονόμησης ενέργειας με τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών.
11 Σεπ 2015
Αγιασμός σχολικού έτους 2015-16
Συγγραφέας: 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ Κατηγορίες: ΑνακοινώσειςΔεν υπάρχουν σχόλια
Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου άνοιξε φέτος τις πόρτες του το σχολείο μας για να υποδεχθεί τους μαθητές και τις μαθήτριες του με τον καθιερωμένο ετήσιο αγιασμό στο προαύλιο του σχολείου, στον οποίον συμμετείχαν οι μαθητές, οι μαθήτριες καθώς και το διδακτικό προσωπικό όλων των σχολείων του σχολικού συγκροτήματός μας.
Εμείς ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα καλωσορίζουμε τα πρωτάκια που ξεκινούν με πολλή θέληση για μάθηση την μαθητική τους σταδιοδρομία στο Δημοτικό!
8 Σεπ 2015
Ανακοίνωση για αγιασμό
Συγγραφέας: 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ Κατηγορίες: ΑνακοινώσειςΔεν υπάρχουν σχόλια
9ο και 12ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ., 3ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΙ 7ο & 11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΥΟΣΜΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΩΝ 9ου και 12ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΤΟΥ 3ου ΣΧΟΛ. ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 7ου & 11ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ
Σας κάνουμε γνωστό ότι ο αγιασμός
για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2015-2016
θα τελεστεί την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 09:00 π.μ. .
Από τις Διευθύνσεις των Σχολείων
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
9ο Δημοτικό Σχολείο: 2310656475
12ο Δημοτικό Σχολείο: 2310640101
3ο Δημ. Σχ. Ειδ. Αγωγής: 2310656235
7ο & 11ο Νηπιαγωγεία: 2310640102










