Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 οι Γ΄ και Δ΄ τάξεις του Σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στη Ρωμαϊκή Αγορά, στο Αρχαιολογικό Μουσείο και στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης παρακολούθησαν το Εκπαιδευτικό Μουσειακό πρόγραμμα με τίτλο: «Πολλά ταξίδια… μία Ευρώπη !».
Παιδικό Μουσείο_1

Παιδικό Μουσείο_2

Ρωμαϊκή Αγορά_1

Ρωμαϊκή Αγορά_2

Ρωμαϊκή Αγορά_3

Τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016 οι Α΄1 – Α΄2 και οι Β΄1 – Β΄2 τάξεις του Σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στους ‘‘Μικρούς Ήρωες’’ στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης, για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «ΜΕΛΙ ΄΄ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ΄΄».Μικροί Ήρωες_1

Μικροί Ήρωες_2

Μικροί Ήρωες_3

Μικροί Ήρωες_4

Μικροί Ήρωες_5

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄ και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας υποδέχθηκαν και φέτος τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ®  στο σχολείο μας.

vivliaserodes-g

Η Γ’ τάξη υποδέχεται τη βαλίτσα με τα βιβλία

vivliaserodes-st

Η Στ’ τάξη υποδέχεται τη βαλίτσα με τα βιβλία

(*) Τα  ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ®  είναι  ένα  πρωτοποριακό  πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις σχολικές τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων.

Πώς φαντάζονται τα Δημοτικά της Ελλάδας τον κόσμο μας, εαν όλοι πήγαιναν σχολείο!

Η Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση, έχει δώσει την ευκαιρία σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς και μαθητές να ενημερωθούν για τη θεματική, να ευαισθητοποιηθούν και να εκφράσουν με δημιουργικούς τρόπους την έκκλησή τους για εκπαίδευση για όλους!

53.000 μαθητές από 905 σχολεία της Ελλάδας έλαβαν μέρος στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2015 για την Εκπαίδευση και έστειλαν τη λέξη τους που ταξίδεψε με την ελληνική αποστολή στη συνάντηση των Ηνωμένων Εθνών! Το Σεπτέμβρη 2015 οι πολιτικοί αρχηγοί συναντήθηκαν στα Ηνωμένα Έθνη και καθώς οι Αναπτυξιακοί Στόχοι της Χιλιετίας (MDGs) εκπνέουν, αποφάσισαν τους νέους στόχους για τα επόμενα 15 χρόνια.

Το μήνυμα που στάλθηκε στα Ηνωμένα Έθνη είναι το παρακάτω (Η συμμετοχή   του σχολείου μας είναι στο 1:17 (Στ’1 & Στ’2)     & 1:18 (Ε’):

Την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017 το Σχολείο μας διοργάνωσε ενημερωτικό πρόγραμμα Αγωγής και Προαγωγής Υγείας για τις Α΄ και Β΄ τάξεις μας με τίτλο: «Στοματική Υγεία και Δόντια – Βιωματικό Εργαστήριο», που υλοποιείται από την Ομάδα Αγωγής Υγείας του ΚΥΑΤ Ευόσμου. Την παρουσίαση πραγματοποίησε η Επισκέπτρια Υγείας του Κέντρου Υγείας Αστικού Τύπου Ευόσμου κα Βαμβακίδου Μαρία.

« Προηγούμενη ΣελίδαΕπόμενη σελίδα: »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση