Μπήκε το 2024 και με την επιστροφή μας στο σχολείο, μιλήσαμε για τις εποχές και, πιο συγκεκριμένα, εστιάσαμε στον Χειμώνα.
Ζωγραφίσαμε το δέντρο του Χειμώνα…
…φτιάξαμε τα πουλάκια του Χειμώνα και τα ντύσαμε ζεστά (Ιδέα από Krokotak)…
…και εικονοποιήσαμε την παροιμία “Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι”, μέσα από μονοχρωματική χειμερινή ζωγραφική με αξιοποίηση μόνο διαφόρων αποχρώσεων του μπλε (Ιδέα από Pinterest).
Κι επειδή φέτος στην πόλη μας δεν χιόνισε, βρήκαμε άλλους τρόπους για να ζήσουμε αυτή την εμπειρία!
Στο 1ο τμήμα ανακατέψαμε 3 κούπες μαγειρική σόδα με μία κούπα μαλακτική κρέμα μαλλιών…
…και ιδού το αποτέλεσμα!
Στο 2ο τμήμα χρησιμοποιήσαμε corn flour και κρέμα σώματος…
…και τα παιδιά έφτιαξαν τους δικούς τους χιονανθρωπάκους, χρησιμοποιώντας κουμπιά για να τους διακοσμήσουν.
Παρόλα αυτά, η εναλλακτική χρήση υλικών δεν σταμάτησε εκεί. Χρησιμοποιήσαμε εφημερίδες με τρόπο διαφορετικό. Τα παιδιά μεταμόρφωσαν τις σελίδες των εφημερίδων σε χιονόμπαλες, με τις οποίες παίξαμε χιονοπόλεμο, που πολύ το ευχαριστηθήκαμε! Το παιχνίδι είχε όμως και συνέχεια! Με τις εφημεριδο-χιονόμπαλες φτιάξαμε έναν χιονάνθρωπο, τον οποίο βαφτίσαμε “Κόκο”!
Για τη διακόσμηση των τάξεών μας, φτιάξαμε το πορτρέτο γλυκών χιονανθρώπων, ταμπονάροντας τέμπερα με σφουγγαράκι.
Τις χιονο-κατασκευές και τις χιονο-δραστηριότητές μας πλαισίωσαν τα εξής παιδικά βιβλία:
“Η μικρή Χιονονιφάδα”, εκδόσεις Τζιαμπίρης-Πυραμίδα, που αναφέρεται στον κύκλο του νερού και του χιονιού.
“Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”, του Μάνου Κοντολέων, εκδόσεις Πατάκη.













