Εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2023-24

Αγαπητοί Γονείς,

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού. Αιτήσεις από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο(Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Μπορείτε να βρείτε τα όρια του Νηπιαγωγείου στην παρακάτω εικόνα: 

 

Νηπιαγωγείου

Library4all ευχαριστούμε για τα υπέροχα βιβλία!

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Library4all για τα βιβλία που προσέφερε στο νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά χαρήκανε πολύ και ανυπομονούμε μαζί τους να ταξιδέψουμε σε όλες αυτές τις νέες ιστορίες!

 

331396880 1679418209183089 561220039690246434 n331387711 718966319868186 7548148662585855152 n 1

 

Πληροφορίες: https://www.library4all.com/

 

Εγώ και οι άλλοι

Μέσω του «Εσύ» ένας άνθρωπος γίνεται «Εγώ».
Martin Buber, 1878-1965

Στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα εγώ και οι άλλοι, μιλήσαμε με τα παιδιά για το σώμα, απεικόνησαν τον εαυτό τους, μέτρησαν το ύψος τους με τουβλάκια, συζητήσαμε για την φιλία, ζωγράφισαν τον φίλο και την φίλη τους, αναφερθήκαμε στην οικογένεια, στα συναισθήματα και πως μας επηρεάζουν, παρατηρήσαμε την γειτονιά μας. Στο τέλος όλα αυτά έγιναν μια όμορφη έκθεση μέσα στην τάξη με θεατές τα παιδιά και τους γονείς.

Το σώμα μας και μέτρηση του ύψους των παιδιών με ξύλινα τουβλάκια

1 2 3 11 12 14

Κάνε μια γκριμάτσα στον καθρέφτη! Απεικόνιση του εαυτού

4 9 10

Πες μου τι νιώθεις: Τα συναισθήματα μέσω αφήγησης ιστορίας και δραματοποίησης

15 16

Φτιάξε το δικό σου emoji! 

17 18 19 20

Οι φίλοι μας, το γράμμα Φ & το βραχιόλι της φιλίας

21 22 23 24 25 26 26a 27 28 29 30 31 32

Η οικογένειά μου: Απεικόνιση της οικογένειας με διαφορετικές τεχνικές. Πόσα μέλη έχει; Ας μετρήσουμε!

33 34 35 36 37 37b 38

Παρατηρώ την γειτονιά μου με αυτοσχέδια μονοκυάλια! Και η δική μας πολυκατοικία. 

39 40 41 42 43 44

Ανάγνωση του βιβλίου ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
LLENAS ANNA

Link

https://www.youtube.com/watch?v=opim-ajD_JE&t=1s Οικογένεια Μαδριγάλ

 

 

Έτοιμη και η βασιλόπιτα!

Για το 2023 φτιάξαμε με τα παιδιά τη δική μας βασιλόπιτα! Ακολουθώντας τη συνταγή μας και τις σωστές ποσότητες και ρίχνοντας αρκετή άχνη και αγάπη, έγινε πεντανόστιμη. Και ο τυχερός που κέρδισε το φλουρί για το νέο έτος: ο Αλέξανδρος!

328227808 629446065543912 3799107643141519377 n 329278923 551412257050785 6070540762209590818 n 329422995 867730361159667 5013781350548538048 n 329517164 493060762996232 3322905633533787334 n

Τα δικά μας Πράσινα Χριστούγεννα

Φέτος τα Χριστούγεννα οι κατασκευές που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά φτιάχτηκαν από ανακυκλώσιμα και οικολογικά υλικά, χάρτινα ρολά, καπάκια από μπουκάλια & χαρτόνια. Με αυτόν τον τρόπο και με το ανταλλακτικό παζάρι δώρων στην χριστουγεννιάτικη γιορτή, η τάξη μας πήρε μέρος στο project “Τα σχολεία δρουν για το κλίμα”.

Ο στολισμός της τάξης και η αντίστροφη μέτρηση! 

1 1 2 1 3 1 11 14 1 15 1 18 19 321382758 907866610225189 4815111539828877731 n 324377111 861416695118700 6325231591319312217 n 324758852 969741703993517 8226745718682107690 n 1671222300012 1671222300027 IMG 20221209 092432 IMG 20221209 092444 IMG 20221209 092501

Οι Προσκλήσεις για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τίτλο “Το μαγαζάκι των παιχνιδιών”

IMG 20221209 105217 IMG 20221209 114155 IMG 20221209 114202

Τα στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο

4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 16 17 325003939 491253652941048 6200976576706425178 n 325121777 554568843052551 6653536786042205954 n 325255855 1111853452844479 4804471738065365097 n325059342 560147025737730 3617096840937124527 n 320250163 559475429367019 9036664701276322441 nIMG 20221212 091356 IMG 20221212 095909

Ο Άγιος Βασίλης!

13 1 IMG 20221207 100120 IMG 20221207 123328

Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά το μαγαζί Κυψελάκι για τα καπάκια μπουκαλιών!

 

 

Σχήματα! Μια πρώτη γνωριμία & οι γιρλάντες των σχημάτων

Και να που ήρθε η ημέρα των σχημάτων! Τα σχήματα βρίσκονται παντού, μέσα στην τάξη, στην πόλη, στο σπίτι, στο σώμα μας. Στην αρχή παρουσιάσαμε στα παιδιά τα βασικά σχήματα, τον κύκλο, το τρίγωνο και το τετράγωνο. Τα παιδιά σχημάτισαν τα σχήματα με τα χέρια τους και με το σώμα τους. Στη συνέχεια ανά ομάδες βρήκαν σχήματα μέσα στην τάξη μας.

 

Έπειτα, κλείνοντας τα μάτια το κάθε παιδί αναγνώρισε μέσω της αφής, από αυτοσχέδια τρισδιάστατη κατασκευή, ποιο σχήμα είναι. Στη συνέχεια, τους ζητήθηκε να σχεδιάσουν όχι μόνο σχήματα, αλλά και γραμμές καθώς και συχνότητες σχημάτων και να τα διακοσμήσουν με όποιο τρόπο θέλουν.

IMG 20221215 122042IMG 20221215 122111

Τέλος, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική κατασκευή, τις γιρλάντες των σχημάτων με τις οποίες διακοσμήσαμε την τάξη μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν πάνω στα σχήματα και στη συνέχεια τα έκοψαν αντίστοιχα. Τα σχήματα ενώθηκαν με μια κλωστή και κολλητική ταινία και αφού τοποθετήθηκαν στην τάξη τα παιδιά τα κατονόμασαν. 

167127133326316712713332021671271333180

Όταν φυσάει λίγο το αεράκι από το παράθυρο στροβιλίζονται στον αέρα ομορφαίνοντας τον χώρο.

 

Tip: Ρωτήστε τα παιδιά που βλέπουν σχήματα στο σπίτι, έξω στο δρόμο, στα σχέδια των ρούχων τους ή πάνω στο σώμα τους. Είναι μια ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική άσκηση παρατήρησης και θα εκπλαγείτε από τις απαντήσεις τους. 

Τα δικαιώματα των Ζώων – Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα τα δικαιώματα των ζώων είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στην τάξη μια εξειδικευμένη παιδαγωγό και συγγραφέα παιδικών βιβλίων Δώρα Λοϊζου και τον κατασκευαστή αναπηρικών αμαξιδιών για σκυλάκια, Βασίλη Τζιγκάρη. Έτσι, γνωρίσαμε τον Μάκη!

IMG 20221202 121928 1IMG 20221202 122602 1 IMG 20221202 123013 11671273002972 1

 

Πριν όμως από την όμορφη αυτή συνάντηση, συζητήσαμε με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων, για το τι χρειάζονται, τι τρώνε, πως πρέπει να τους φερόμαστε, πως θα υποδεχτούμε το μικρό σκυλάκι στην τάξη μας, τι ερωτήσεις θα κάνουμε στους οικοδεσπότες μας, και έκαναν δραματοποίηση σαν να είναι τα ίδια σκυλάκια. Είδαμε σχετικά short animation βίντεο με θέμα τα σκυλιά σε συνδυασμό με την συμπερίληψη, την αναπηρία και την ενσυναίσθηση (βλ. τα links στο τέλος του άρθρου). 

IMG 20221201 114137 copy 2 IMG 20221201 124854 1 IMG 20221201 125158 1 1671222299979 1

 

 

Η αρχική προσέγγιση ξεκίνησε με τον διαχωρισμό των ζώων σε κατοικίδια, στα ζώα της φάρμας και στα άγρια ζώα. Ακολούθησαν κατασκευές με τα ζώα της φάρμας και τα κατοικίδια και μιλήσαμε με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων καθώς και για τον εγκλεισμό παράλληλα με δραματοποίηση και προβολή σχετικών βίντεο. 

1671278036301 11671278036360 1 1671278036321 1 1671278036379 11671278036342 1

Τέλος, τα παιδιά έβαψαν τα δικά τους σκυλάκια και τους έδωσαν ονόματα! Τα παιδιά κλήθηκαν, επίσης, να ταίσουν τα σκυλάκια τους μετρώντας πόσα κόκκαλα θα μπούν στο αντίστοιχο πιάτο με τους αριθμούς. 

1671273003038 1 IMG 20221201 120428 1IMG 20221201 120410 1 IMG 20221201 120415 IMG 20221201 123030 1 IMG 20221201 123103 1 IMG 20221201 123127 1

 

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Δώρα Λοϊζου και τον κύριο Βασίλη Τζιγκούρα για την επίσκεψη. 

Παρουσίαση και ανάγνωση του βιβλίου: 

Αυτό το βιβλίο έφαγε το σκύλο μου!
Συγγραφέας – Richard Byrne

Εικονογράφιση: Richard Byrne

Μετάφραση: Ελενα Κατσαΐτη

Εκδόσεις: Διόπτρα

Χρονιά έκδοσης: 2015

Links

 

 

Η αλεπού και τα σταφύλια

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε! Ασχοληθήκαμε με το μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια”. Αφού μάθαμε το μύθο, μιλήσαμε για τα προϊόντα του σταφυλιού…κρασί, μαρμελάδα, γλυκό του κουταλιού, μουστοκούλουρα και μουσταλευριά. Στη συνέχεια τα παιδιά κλήθηκαν να ζωγραφίσουν αμπέλια με κρεμάμενα τσαμπιά σταφυλιού. Επίσης δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας των παιδιών. Χρησιμοποιώντας χαρτί γκοφρέ τα παιδιά έφτιαξαν χάρτινα μπαλάκια και συνέθεσαν τσαμπιά σταφυλιού. Έτσι δημιουργήσαμε μία κληματαριά- ομαδική εργασία. Τέλος ασχοληθήκαμε με μαθηματικά και αριθμούς. Τα παιδιά χρωμάτισαν τσαμπιά σταφυλιού συνδυάζοντας έναν αριθμό με ένα συγκεκριμένο χρώμα.

313975708 1143751733215196 6682761963952473914 n

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το ΦΕΚ 4957/2022 άρθρο 371, στο νηπιαγωγείο μας θα λειτουργήσει τμήμα ολοήμερου νηπιαγωγείου διευρυμένου ωραρίου, όπου τα παιδιά θα μπορούν να σχολάσουν στις 17.30. Όσοι από τους γονείς επιθυμείτε το παιδί σας να φοιτήσει σε αυτό το τμήμα, παρακαλούμε όπως έρθετε στο νηπιαγωγείο να υποβάλετε αίτηση το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 07/09/2022 και ώρες 9-11π.μ. Παρακαλείσθε όπως έχετε μαζί σας τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοποίησης των στοιχείων σας (Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο)