Επίσκεψη στην βιβλιοθήκη της Κυψέλης, We need books!

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου επισκεφθήκαμε με τα παιδιά την πολύγλωσση βιβλιοθήκη We need Books. Η υπέυθυνη της βιβλιοθήκης, μας ξενάγησε στον χώρο και απάντησε στις απορίες μας. Τα παιδιά ξεφύλλισαν βιβλία, τα μύρισαν, και ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους εξώφυλλα. Δεν χάσαμε την ευκαιρία να δούμε και την υπέροχη αυλή του χώρου!

339907750 612241043799804 3274289249238528724 n340068746 245975374558669 3420495744875170924 n copy339826625 134605492886026 4082025553607856950 n copy340090412 249641687419675 3921883673192215195 n copy340051358 750186633311702 1189668600386981836 n339254213 1400691444022408 9034040098541033634 n339564910 216809534276786 935303128424754113 n339735085 204825865581231 5315820911680359653 n340037630 232904655959282 5078339656224838560 n 340063759 930854154775859 4488490271994777624 n 340068739 549377510658808 2140268715265424875 n 340105940 2406032009561765 4386502858580041790 n 339903552 760144695602307 28437704334298606 n copy340192576 222545397122089 176323773830762698 n

Ευχαριστούμε θερμά την βιβλιοθήκη We need books, και την κυρία Βιβή που μας υποδέχτηκε. 

We need books: https://weneedbooks.org/

Εύβοιας 7, Αθήνα 113 62

Τα δικαιώματα των παιδιών

1 1α

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα τα Δικαιώματα των παιδιών, αναρωτηθήκαμε, κατονομάσαμε, περιγράψαμε, καταγράψαμε, ζωγραφίσαμε, δείξαμε, μετρήσαμε, αναγνωρίσαμε, τα δικαιώματα των παιδιών όλου του κόσμου.

Σας παρουσιάζουμε τα δικαιώματα του παιδιού μέσα από τα μάτια της τάξης του 126ου Νηπιαγωγείου!

Το δικαίωμα στην Στέγη

2 3 4 5 6 6β

Το δικαίωμα στην οικογένεια

7 8 9 10 11 12

Το δικαίωμα στο Όνομα και στην Ταυτότητα

13 14 15 16

Το δικαίωμα στην Ελευθερία του Λόγου

1718

Το δικαίωμα στην Εθνικότητα 

25α 25β 26

Το δικαίωμα στην Αγάπη 

19 20 21

Το δικαίωμα στην Εκπαίδευση 

22 23 24

Όρια και Αυτονομία – “Ένα παιδί ένας Κόσμος”

Αγαπητοί γονείς του 126ου Νηπιαγωγείου,

Σας περιμένουμε στο σχολείο μας για μια ανοιχτή συνάντηση μαζί με τις Ψυχολόγους της ομάδας “Ένα παιδί ένας κόσμος” του προγράμματος “Βήμα” για μια εποικοδομητική συζήτηση με θέμα Όρια και αυτονομία, την Δευτέρα 6 Μαρτίου και ώρα 17.30-19.00

www.paidi-kosmos.grΑυτονομία 126o νηπιαγωγείο 6.3.23

Εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2023-24

Αγαπητοί Γονείς,

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού. Αιτήσεις από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο(Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Μπορείτε να βρείτε τα όρια του Νηπιαγωγείου στην παρακάτω εικόνα: 

 

Νηπιαγωγείου

Library4all ευχαριστούμε για τα υπέροχα βιβλία!

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Library4all για τα βιβλία που προσέφερε στο νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά χαρήκανε πολύ και ανυπομονούμε μαζί τους να ταξιδέψουμε σε όλες αυτές τις νέες ιστορίες!

 

331396880 1679418209183089 561220039690246434 n331387711 718966319868186 7548148662585855152 n 1

 

Πληροφορίες: https://www.library4all.com/

 

Εγώ και οι άλλοι

Μέσω του «Εσύ» ένας άνθρωπος γίνεται «Εγώ».
Martin Buber, 1878-1965

Στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα εγώ και οι άλλοι, μιλήσαμε με τα παιδιά για το σώμα, απεικόνησαν τον εαυτό τους, μέτρησαν το ύψος τους με τουβλάκια, συζητήσαμε για την φιλία, ζωγράφισαν τον φίλο και την φίλη τους, αναφερθήκαμε στην οικογένεια, στα συναισθήματα και πως μας επηρεάζουν, παρατηρήσαμε την γειτονιά μας. Στο τέλος όλα αυτά έγιναν μια όμορφη έκθεση μέσα στην τάξη με θεατές τα παιδιά και τους γονείς.

Το σώμα μας και μέτρηση του ύψους των παιδιών με ξύλινα τουβλάκια

1 2 3 11 12 14

Κάνε μια γκριμάτσα στον καθρέφτη! Απεικόνιση του εαυτού

4 9 10

Πες μου τι νιώθεις: Τα συναισθήματα μέσω αφήγησης ιστορίας και δραματοποίησης

15 16

Φτιάξε το δικό σου emoji! 

17 18 19 20

Οι φίλοι μας, το γράμμα Φ & το βραχιόλι της φιλίας

21 22 23 24 25 26 26a 27 28 29 30 31 32

Η οικογένειά μου: Απεικόνιση της οικογένειας με διαφορετικές τεχνικές. Πόσα μέλη έχει; Ας μετρήσουμε!

33 34 35 36 37 37b 38

Παρατηρώ την γειτονιά μου με αυτοσχέδια μονοκυάλια! Και η δική μας πολυκατοικία. 

39 40 41 42 43 44

Ανάγνωση του βιβλίου ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
LLENAS ANNA

Link

https://www.youtube.com/watch?v=opim-ajD_JE&t=1s Οικογένεια Μαδριγάλ

 

 

Έτοιμη και η βασιλόπιτα!

Για το 2023 φτιάξαμε με τα παιδιά τη δική μας βασιλόπιτα! Ακολουθώντας τη συνταγή μας και τις σωστές ποσότητες και ρίχνοντας αρκετή άχνη και αγάπη, έγινε πεντανόστιμη. Και ο τυχερός που κέρδισε το φλουρί για το νέο έτος: ο Αλέξανδρος!

328227808 629446065543912 3799107643141519377 n 329278923 551412257050785 6070540762209590818 n 329422995 867730361159667 5013781350548538048 n 329517164 493060762996232 3322905633533787334 n

Τα δικά μας Πράσινα Χριστούγεννα

Φέτος τα Χριστούγεννα οι κατασκευές που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά φτιάχτηκαν από ανακυκλώσιμα και οικολογικά υλικά, χάρτινα ρολά, καπάκια από μπουκάλια & χαρτόνια. Με αυτόν τον τρόπο και με το ανταλλακτικό παζάρι δώρων στην χριστουγεννιάτικη γιορτή, η τάξη μας πήρε μέρος στο project “Τα σχολεία δρουν για το κλίμα”.

Ο στολισμός της τάξης και η αντίστροφη μέτρηση! 

1 1 2 1 3 1 11 14 1 15 1 18 19 321382758 907866610225189 4815111539828877731 n 324377111 861416695118700 6325231591319312217 n 324758852 969741703993517 8226745718682107690 n 1671222300012 1671222300027 IMG 20221209 092432 IMG 20221209 092444 IMG 20221209 092501

Οι Προσκλήσεις για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τίτλο “Το μαγαζάκι των παιχνιδιών”

IMG 20221209 105217 IMG 20221209 114155 IMG 20221209 114202

Τα στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο

4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 16 17 325003939 491253652941048 6200976576706425178 n 325121777 554568843052551 6653536786042205954 n 325255855 1111853452844479 4804471738065365097 n325059342 560147025737730 3617096840937124527 n 320250163 559475429367019 9036664701276322441 nIMG 20221212 091356 IMG 20221212 095909

Ο Άγιος Βασίλης!

13 1 IMG 20221207 100120 IMG 20221207 123328

Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά το μαγαζί Κυψελάκι για τα καπάκια μπουκαλιών!

 

 

Σχήματα! Μια πρώτη γνωριμία & οι γιρλάντες των σχημάτων

Και να που ήρθε η ημέρα των σχημάτων! Τα σχήματα βρίσκονται παντού, μέσα στην τάξη, στην πόλη, στο σπίτι, στο σώμα μας. Στην αρχή παρουσιάσαμε στα παιδιά τα βασικά σχήματα, τον κύκλο, το τρίγωνο και το τετράγωνο. Τα παιδιά σχημάτισαν τα σχήματα με τα χέρια τους και με το σώμα τους. Στη συνέχεια ανά ομάδες βρήκαν σχήματα μέσα στην τάξη μας.

 

Έπειτα, κλείνοντας τα μάτια το κάθε παιδί αναγνώρισε μέσω της αφής, από αυτοσχέδια τρισδιάστατη κατασκευή, ποιο σχήμα είναι. Στη συνέχεια, τους ζητήθηκε να σχεδιάσουν όχι μόνο σχήματα, αλλά και γραμμές καθώς και συχνότητες σχημάτων και να τα διακοσμήσουν με όποιο τρόπο θέλουν.

IMG 20221215 122042IMG 20221215 122111

Τέλος, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική κατασκευή, τις γιρλάντες των σχημάτων με τις οποίες διακοσμήσαμε την τάξη μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν πάνω στα σχήματα και στη συνέχεια τα έκοψαν αντίστοιχα. Τα σχήματα ενώθηκαν με μια κλωστή και κολλητική ταινία και αφού τοποθετήθηκαν στην τάξη τα παιδιά τα κατονόμασαν. 

167127133326316712713332021671271333180

Όταν φυσάει λίγο το αεράκι από το παράθυρο στροβιλίζονται στον αέρα ομορφαίνοντας τον χώρο.

 

Tip: Ρωτήστε τα παιδιά που βλέπουν σχήματα στο σπίτι, έξω στο δρόμο, στα σχέδια των ρούχων τους ή πάνω στο σώμα τους. Είναι μια ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική άσκηση παρατήρησης και θα εκπλαγείτε από τις απαντήσεις τους.