Καλοκαιρινές ευχές!
Καθώς το σχολικό έτος φτάνει στο τέλος του, το νηπιαγωγείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την τελευταία προγραμματισμένη συνάντηση της χρονιάς! Υποδεχτήκαμε με πολλή χαρά τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης καθώς και τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων της περιοχής μας.
Σε ένα πολύ ζεστό και εποικοδομητικό κλίμα, κάναμε έναν απολογισμό της όμορφης χρονιάς που πέρασε, μοιραστήκαμε εμπειρίες, καλές πρακτικές και βάλαμε τις βάσεις για νέες συνεργασίες με τη νέα σχολική χρονιά.
Για να αποχαιρετήσουμε τις συναδέλφους και να κλείσουμε τη συνάντησή μας με τον πιο δημιουργικό τρόπο, φτιάξαμε όλες μαζί ένα ομαδικό κολάζ γεμάτο φωτεινά χρώματα και καλοκαιρινές ευχές!
