Παγκόσμια ημέρα των ζώων!!

Την Τρίτη 4 Οκτώβρη μια πολύ όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου μας! Η αγαπημένη μας συνάδερφος και συγγραφέας Βαλσαμη Ευσταθίου, προϊσταμένη του συστεγαζομενου 5ου νηπιαγωγειου, μας παρουσίασε με τον δικό της μοναδικό τρόπο το παραμύθι της “Μία θέση  στην καρδιά μας”! Τα παιδιά μέσα από την αφήγηση ανέσυραν τις δικές τους μνήμες και εμπειρίες και βίωσαν συναισθήματα όπως η αγάπη,  η φροντίδα, η στοργή και ο σεβασμός για τα ζώα!!! Κυρία Βαλσαμη σε ευχαριστούμε πολύ!!!!

Στο τέλος αποφασίσαμε να γίνουμε κι εμείς ένας από τους ήρωες του παραμυθιού. Ποιος;

Μα φυσικά το μικρό γατάκι!! Πιάσαμε μαρκαδόρους και ψαλίδια και…. έτοιμες οι μάσκες γατούλα!!!!

20221004 113506 1 20221004 155721 20221004 155800

 

 

 

 

Ο Σεπτέμβρης με μια ματιά!!!!

Όλα ξεκίνησαν με μια τελεία που έγινε….γραμμή!!!

Κι εμείς παίξαμε με τις γραμμές, οριζόντιες, κάθετες, καμπύλες, τεθλασμενες, σπείρες….

Τις περπατήσαμε…..

2022 10 02 11 35 23 565

Γίναμε ζωγράφοι και φτιάξαμε τους πίνακες μας με πολλές πολύχρωμες γραμμές!!!

2022 10 02 11 47 51 856

Τις ζωγραφισαμε…

2022 10 02 11 40 50 046

Τις φτιάξαμε με πλαστελίνη 

2022 10 02 11 46 07 135

 

Μετά ήρθε το όνομά μας!!!

 

Βρήκαμε το αρχικό μας και το διακοσμησαμε με τις αγαπημένες μας τελείες

2022 10 02 12 41 06 296

Το φτιάξαμε βραχιόλι (μια υπέροχη ιδέα συναδέρφου που βρήκαμε στο διαδίκτυο)

2022 10 02 12 55 31 727

Και το ανασυνθέσαμε ….

2022 10 02 12 43 53 692

 

Ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς του σχολείου μας

 


Λήψη αρχείου

Οδηγίες λειτουργίας σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2022-23


Λήψη αρχείου

Καλή και ευλογημένη σχολική χρονιά!!!!

Ο σύλλογος διδασκόντων του 11ου και 5ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας σας εύχονται καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

20220912 104228 20220912 101811

Καλώς ήρθατε!!!! Έτοιμη και η πόρτα μας!!

20220912 101537

Έτοιμα και τα δωράκια μας!!! Παιδιά καλωσορίσατε!!!

20220913 074923 20220913 074904

(τα δωράκια είναι ιδέα συναδέρφου που βρήκαμε στο διαδίκτυο και την ευχαριστούμε πολύ!!!).

 

 

 

 

 

 

 

Καλή σχολική χρονιά!!

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μας παιδιά!!

Καλή μας αρχή!!


Λήψη αρχείου

 

5 Ιουνίου, Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος!!!

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που πραγματοποιήσαμε την παρούσα σχολική χρονιά για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό, πραγματοποιήσαμε μια κοινή δράση με τους μαθητές της β΄Δημοτικού του 4ου Δημοτικού σχολείου Νέας Ιωνίας, την οποία την αφιερώσαμε στην προστασία του περιβάλλοντος. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ετοίμασαν ένα θεατρικό δρώμενο με τίτλο ” το ποτάμι που θύμωσε” και το παρουσίασαν στα παιδιά του δημοτικού. Έπειτα, χωρισμένα σε ομάδες, τα παιδιά σκέφτηκαν και αποφάσισαν να φτιάξουν μια αφίσα με οικολογικό περιεχόμενο και συνθήματα για την προστασία του περιβάλλοντος.

1 2 3 4 5 6 7 8

 

 

 

 

Και αποφάσισαν να το αναρτήσουν στον τοίχο του σχολείου για να το δουν και να ευαισθητοποιηθούν οι κάτοικοι της γειτονιάς.

DSCN23671

Στο τέλος, τα παιδιά του νηπιαγωγείου έδωσαν ένα μικρό δωράκι στους καινούργιους φίλους τους…….. και γέμισε η αυλή του νηπιαγωγείου σαπουνόφουσκες!!!!

9 10

Σας ευχαριστούμε πολύ κα Αναστασία και κα Ελένη!!!

Καλώς ήρθες Άνοιξη!!!

Έφτασε η Άνοιξη και είπαμε κι εμείς να την υποδεχτούμε φυτεύοντας ανοιξιάτικα λουλούδια και βότανα στην αυλή μας!!! Και επειδή μόλις τελειώσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων για την ανακύκλωση, τα παιδιά είχαν μια καταπληκτική ιδέα!! Τις παλιές ρόδες των αυτοκινήτων που είχαμε αποθηκευμένες στην αυλή να τις μεταμορφώσουμε σε κάτι καινούργιο και χρήσιμο!! Τις κάναμε γλάστρες!!!

Τα παιδιά δουλεύουν ακούραστα!!

2 1

και να το αποτέλεσμα!!!

3