Τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο θέλουμε τα παιδιά να νιώσουν οικεία με το όνομά τους και να αρχίσουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα μέσα από χαρούμενες και δημιουργικές δραστηριότητες. Έτσι, ξεκινήσαμε ένα μικρό ταξίδι γνωριμίας με το δικό μας γράμμα, παίζοντας και φτιάχνοντας όμορφες κατασκευές!
🔸 1η δραστηριότητα – Ζωγραφίζουμε το γράμμα μας
Κάθε παιδί πήρε το αρχικό του γράμμα και το χρωμάτισε όπως το φανταζόταν. Άλλοι το γέμισαν με πολύχρωμες γραμμές, άλλοι με κουκίδες, λουλούδια ή σχέδια που αγαπούν. Έτσι, το γράμμα απέκτησε τη δική του προσωπικότητα!

🔸 2η δραστηριότητα – Σκοτώνω τη μυγούλα
Με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι «με τη σκοτώστρα», τα παιδιά “σκότωναν” με την σκοτώστρα τη μουγούλα με το αρχικό τους γράμμα. Γέλια και ενθουσιασμός γέμισαν την τάξη καθώς ανακάλυπτε τη μυγούλα με το γράμμα του!


🔸 3η δραστηριότητα – Γεμίζουμε το γράμμα με πον-πον
Χρησιμοποιώντας πολύχρωμα πον-πον, τα παιδιά στόλισαν το γράμμα τους, δίνοντάς του όγκο και υφή. Η δραστηριότητα αυτή τα βοήθησε να εξασκήσουν τη λεπτή κινητικότητα ενώ δημιούργησαν υπέροχες πολύχρωμες κατασκευές.

🔸 4η δραστηριότητα – Πλάθουμε το γράμμα με πλαστελίνη
Με μαλακή πλαστελίνη, οι μικροί μας μαθητές έδωσαν ζωή στο γράμμα τους πλάθοντάς το με τα χεράκια τους. Κάποιοι έφτιαξαν μεγάλα και παχιά γράμματα, άλλοι λεπτά και καλλιτεχνικά – όλα μοναδικά, όπως και οι δημιουργοί τους!

Η 5η δραστηριότητα στηρίχθηκε στην υπέροχη ιδέα της συναδέρφου Μαρίνας Ζαχαρία η οποία τη μοιράστηκε μαζί μας!!
Ο άρης ο Βατραχούλης, η μικρή μασκότ της τάξης μας κάθε εβδομάδα θα μας δίνει μια αποστολή!
1η μας αποστολή να φέρουμε στο σπίτι ένα αντικείμενο που να αρχίζει από το αρχικό μας γράμμα!
Ετοιμάσαμε λοιπόν τους φακέλους μας!

Βάλαμε μέσα και την επιστολή προς τους γονείς

6η δραστηριότητα: Ελάτε να δούμε τι έφερε ο Άρης
Τα παιδιά τη Δευτέρα επέστρεψαν στο σχολείο με τον φάκελο που τους έδωσε ο Άρης γεμάτο με αντικείμενα που αρχίζουν από το πρώτο γράμμα του ονόματός τους. Και για να μην τα ξεχάσουμε τα τραβήξαμε και φωτογραφία!!

7η δραστηριότητα – χορεύουμε με το αρχικό μας γράμμα!
Τα παιδιά κρατώντας στα χέρια τους το αρχικό γράμμα του ονόματός τους φτιαγμένο με γλωσσοπίεστρα χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής. Κάθε φορά που σταματάει η μουσική πρέπει να βάζουν το αρχικό τους γραμματάκι στο σημείο που τους υποδεικνύει η νηπιαγωγός: στη μύτη, στην παλάμη, στον αγκώνα, στην πλάτη, κτλ.!

8η δραστηριότητα – φύλλο αξιολόγησης
Το κάθε παιδί έπρεπε να βρεί και να γεμίσει με δακτυλομπογιά τα κυκλάκια με το αρχικό του γράμμα στο φύλλο εργασίας!
