Κατά τη σχολική χρονιά υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας Σχέδιο Δράσης με θέμα τη φιλία, τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και τη σημασία του να αποτελεί κανείς μέλος μιας ομάδας.
Βασικός στόχος ήταν η δημιουργία κλίματος αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης, η ενθάρρυνση της ισότιμης συμμετοχής όλων των παιδιών και η παροχή ευκαιριών για δημιουργική συνεργασία και συλλογική δράση. 


Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια συνεργασίας, συζητήσεις και ομαδικές εργασίες, τα παιδιά ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και επίλυσης διαφορών, ενισχύοντας παράλληλα τους δεσμούς φιλίας και το αίσθημα του «ανήκειν» στην ομάδα της τάξης.
Η υλοποίηση του σχεδίου συνέβαλε στη δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος, όπου κάθε παιδί αισθάνεται αποδεκτό, ασφαλές και ενεργό μέλος της σχολικής κοινότητας.





