εκπαιδευτική επίσκεψη

Την Πἐμπτη 27 Απριλίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, στην Κηφισιά. Εκεί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εκπαιδευτικής ξενάγησης και να περιηγηθούν στις μόνιμες συλλογές του Μουσείου που ήταν σχετικές με θηλαστικά ζώα, πουλιά, ερπετά και έντομα από την Ελλάδα αλλά και απ΄όλο τον κόσμο. Επίσης παρατήρησαν κοχύλια, αστερίες, αχινούς, αστακούς, καβούρια αλλά και φυσικά απολιθώματα. Φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις!!!

εργαστήρια δεξιοτήτων

Στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων το τέταρτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με το οποίο θα ασχοληθούμε μέχρι τέλος Μαϊου έχει τίτλο: μικροί εξερευνητές. Το πρόγραμμα αυτό επιλέχτηκε από τη θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία  και από την Υποθεματική STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική. Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να προετοιμάσει τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες απαραίτητες για το μελλοντικό τους ρόλο ως πολίτες του κόσμου. Οι μαθητές εμπλέκονται στην υλοποίηση ερευνητικών σχεδίων, εργαστηρίων κατασκευής μνημείων στην Ελλάδα και στον κόσμο, παρουσιάσεων των δεδομένων της αναζήτησής τους ενσωματώνοντας το παιχνίδι στη μαθησιακή διαδικασία. Χρησιμοποιώντας κατάλληλα εκπαιδευτικά λογισμικά για διαδραστικά παιχνίδια και κάνοντας χρήση των εργαλείων της ρομποτικής εκπαίδευσης όπως η μελισσούλα Bee-Bot εργάζονται βιωματικά, εξερευνούν, ανακαλύπτουν, οικοδομούν τη γνώση με τη χρήση πραγματικών προβλημάτων και καταστάσεων.

Κάλαντα του Λαζάρου

Την Παρασκευή 7 Απριλίου του 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, τραγούδησαν τα  παραδοσιακά κάλαντα του Λαζάρου στους μαθητές του 14ου Δημοτικού Σχολείου με το οποίο συστεγαζόμαστε. Έτσι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης που είναι το Δημοτικό Σχολείο και να εξοικειωθούν με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τους μαθητές του Δημοτικού. Παράλληλα γνώρισαν ένα όμορφο έθιμο της πατρίδας μας που διαδραματίζεται πριν το Πάσχα το οποίο τείνει να εξαφανιστεί και το οποίο προαναγγέλει την Ανάσταση του Χριστού.

ευχές

Κάθε τέλος είναι μια Αρχή! Κάθε Σταύρωση και μία Ανάσταση! Το Φως της Ανάστασης ας φωτίζει τις ζωές όλων μας. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 11ου Νηπιαγωγείου Χαλανδρίου σας εύχεται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη.

γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκε η γιορτή μας για την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 στο Νηπιαγωγείο μας. Οι μικροί μαθητές μας, τίμησαν τους ήρωες και τα γεγονότα του 1821 με τραγούδια, ποιήματα, χορούς, έκαναν παρέλαση, τραγούδησαν τον εθνικό μας ύμνο και καταχειροκροτήθηκαν από γονείς, συγγενείς και φίλους.

γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Την  Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023 θα πραγματοποιηθεί η γιορτή μας για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821 παρουσία γονέων στις 8.30π.μ.-9.30π.μ. Μετά το τέλος της γιορτής οι μαθητές όλων των τμημάτων αποχωρούν. Το Ολοήμερο Πρόγραμμα δε θα λειτουργήσει.

Εκπαιδευτική επίσκεψη

Τη Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Αθήνας, ενόψει της εορτής της 25ης Μαρτίου 1821. Οι μαθητές/τριες  παρακολούθησαν πρόγραμμα ξενάγησης στα σημαντικά εκθέματα του μουσείου όπως σε πίνακες ζωγραφικής, στολές, βιβλία, όπλα, σημαίες και άλλα σπάνια κειμήλια διαφόρων ιστορικών περιόδων. Περάσαμε πολύ ωραία!

εορτασμός Τσικνοπέμπτης

Την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023 γιορτάσαμε την ημέρα της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας. Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης για τη φετινή χρονιά με θέμα την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο και σε συνεργασία με το 14ο Δημοτικό με το οποίο συστεγαζόμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν την ημέρα αυτή μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, στη μεγάλη αυλή του Δημοτικού, συμμετέχοντας σε γαϊτανάκι, χορούς και άλλα δρώμενα.

ευχαριστήρια επιστολή

Το διδακτικό προσωπικό του 11ου Νηπιαγωγείου Χαλανδρίου ευχαριστεί θερμά την κυρία Αραβίδου και την κυρία Σιαμά, μητέρες μαθητριών μας, για την ευγενική προσφορά τους σε προσωπικό χρόνο, τον οποίο διέθεσαν για τη μεταφορά βιβλίων από εκδοτικό οίκο και από δωρεά της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης (library4all) κατόπιν αιτήματός μας έτσι ώστε να εμπλουτιστεί η βιβλιοθήκη του σχολείου μας.