2024-25
Το Σχέδιο Δράσης για την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας τη φετινή χρονιά 2024-25 είχε τίτλο ανάπτυξη και καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης. Στόχος μας ήταν η βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών/τριών του Νηπιαγωγείου έτσι ώστε να υπάρχει σεβασμός των άλλων μελών της ομάδας, αποδοχή της διαφορετικότητας και διαμόρφωση τρόπων εντάσεων και συγκρούσεων.
Ενδεικτικά μερικές από τις δραστηριότητες μας σχετικά με το θέμα:
πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Επίσκεψη συγγραφέων που παρουσίασαν με βιωματικό τρόπο το παραμύθι ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας αλλιώς με θέμα την ενσυναίσθηση, το σεβασμό, τη διαφορετικότητα και την αναπηρία
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2024/12/01/episkepsi-syggrafeon/
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης με θέμα την ενσυναίσθηση και τη διαφορετικότητα
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/02/21/parakoloythisi-theatrikis-parastasis-4/
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης μας στο Δημοτικό στα πλαίσια της μετάβασης, τα νήπια είχαν επαφή όχι μόνο με τα παιδιά της πρώτης δημοτικού αλλά και με τα παιδιά της πέμπτης τα οποία τα ξενάγησαν στο χώρο του Δημοτικού.
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/06/01/omali-metavasi-sto-dimotiko-scholeio/
Μέσα από το κοινό στόχο για την προώθηση της ανακύκλωσης στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης λειτούργησαν ομαδικά και έκαναν πιο δυνατούς τους δεσμούς της φιλίας τους είτε με την δημιουργία των αφισών, είτε με την παρουσία τους στην κοντινή παιδική χαρά.
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/06/21/schedio-drasis-energoy-politeiotitas/
Μέσα από τις γιορτές που πραγματοποιήσαμε κατά τη διάρκεια τις χρονιάς τα παιδιά κοινωνικοποιήθηκαν, συνεργάστηκαν και βελτίωσαν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/06/21/giorti-lixis-scholikoy-etoys-2024-25/
Μέσα από το μάζεμα της ελιάς μας τα παιδιά συνεργάστηκαν και βελτίωσαν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/04/16/mazeyoyme-tis-elies-mas/
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης με θέμα την αξία της αγάπης, της φιλίας και της συνύπαρξης
https://blogs.sch.gr/11nipchal/2025/03/16/parakoloythisi-theatrikis-parastasis-5/
Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης από τους γονείς με ερωτηματολόγιο.