Το δεύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προσέγγισαν με τρόπο βιωματικό οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο, στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων είχε τίτλο: ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής. Το πρόγραμμα αυτό επιλέχτηκε από τη θεματική ενότητα ζω καλύτερα-ευ ζην και την υποθεματική υγεία, διατροφή, αυτομέριμνα και οδική ασφάλεια και βασικός σκοπός του ήταν η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, η προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κ.α.) αλλά και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ. Μέσα από ποικίλες παιχνιώδεις δραστηριότητες και από εργαστήρια βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, προωθήθηκαν δεξιότητες μάθησης όπως επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη και δημιουργικότητα και ενεργοποιήθηκαν από τις δεξιότητες ζωής η αυτομέριμνα, ο αλληλοσεβασμός, η προσαρμοστικότητα, ο αναστοχασμός κ.α.