Η Επέτειος της Επανάστασης του 1821

Αφού απολαύσαμε τη γιορτή των Αποκριών, ξεκινήσαμε να συζητάμε για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου που θα ερχόταν σε λίγες ημέρες. Διαβάσαμε ένα σχετικό παραμύθι και μιλήσαμε για τους ήρωες και τα γεγονότα της 25ης Μαρτίου, καθώς και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τις επόμενες ημέρες κάναμε διάφορες εργασίες και κατασκευές. Παρακάτω θα σας δείξουμε ένα δείγμα από αυτές…

 

Κάναμε και παρέλαση… Και μας καμάρωσαν οι γονείς μας…

Έθιμα Καθαρά Δευτέρας- Κυράς Σαρακοστής

Μετά το τριήμερο των Αποκριών και της Καθαρά Δευτέρας, συζητήσαμε με τα παιδιά πως περάσανε το τριήμερο και είπαμε για το έθιμο της Καθαρά Δευτέρας όπου πετάμε χαρταετό, για να διώξει το κακό και έπειτα δημιουργήσαμε κάποιες κατασκευές με χαρταετούς. Τις επόμενες μέρες, αναφερθήκαμε σε ένα από τα παλαιότερα ελληνικά έθιμα για το Πάσχα, την κυρά Σαρακοστή. Πρόκειται για ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο που μετρούσε τις εβδομάδες της Μεγάλης Σαρακοστής, όπου η επίσημη έναρξη της είναι η Καθαρά Δευτέρα. Παρακολουθήσαμε διάφορα βίντεο και μάθαμε τραγούδια για την κυρά Σαρακοστή. Ύστερα, τα παιδιά με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών έγραψαν την συνταγή για να φτιάξουν την δικιά τους Σαρακοστή με αλεύρι και νερό στο σπίτι με την βοήθεια κάποιου μεγάλου. Επιπλέον, παίξαμε ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού με τα σαρακοστιανά (νηστίσιμα) και μη σαρακοστιανά (μη νηστίσιμα) φαγητά, όπου το παιδί θα έβρισκε ένα φαγητό και θα έπρεπε να δει αν είναι σαρακοστιανό ή όχι. Αν ήταν σαρακοστιανό, θα έπρεπε να το αφήσει στο σαρακοστιανό μας τραπέζι. Όλα τα παιδιά στο τέλος σαν επιβράβευση πήραν ένα αυτοκόλλητο δώρο.

Αποκριάτικη διάθεση: ΟΝ

Οι Απόκριες συνδέονται με την τελευταία περίοδο, όπου ο άνθρωπος μπορεί να καταναλώσει κρέας και να διασκεδάσει, προτού αρχίσει η μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής. Έτσι, την τελευταία εβδομάδα των Αποκριών μιλήσαμε για αποκριάτικα ήθη και έθιμα διάφορων περιοχών της Ελλάδος και φτιάξαμε διάφορες κατασκευές, όπως μάσκες και κλόουν. Την τελευταία μέρα της εβδομάδας αυτής, έφεραν τα παιδιά από όλα τα τμήματα του σχολείου διάφορες λιχουδιές και αναψυκτικά και κάναμε ένα μασκέ πάρτι για να γιορτάσουμε τις Απόκριες, με πολύ χορό και κέφι.

Καλώς ήρθες Άνοιξη!

Ύστερα από έναν όμορφο και δημιουργικό χειμώνα, αποφασίσαμε να δώσουμε ζωντάνια στα παράθυρα των τάξεων μας, ώστε να καλωσορίσουμε την δεύτερη εποχή του χρόνου, την άνοιξη. Στην αρχή, έγινε ανίχνευση ιδεών των παιδιών για την έννοια της άνοιξης και τι αλλαγές γίνονται στο περιβάλλον. Έτσι μικροί και μεγάλοι πήραμε τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε όμορφα λουλούδια, έντομα, ουράνια τόξα και έθιμα, που συναντάμε κατά την ανοιξιάτικη περίοδο.

 

Ήρθε ο Χειμώνας

Φέτος μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων μιλήσαμε στην τάξη μας για τον χειμώνα. Μάθαμε για τις αλλαγές στον καιρό, τη χειμερία νάρκη, τα ζώα των πάγων και τα μέσα θέρμανσης.

Κάναμε πολλές δημιουργικές κατασκευές και παίξαμε πολλά παιχνίδια με θέμα τον χειμώνα!

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε αγαπημένα τραγούδια και μάθαμε για τα φρούτα του χειμώνα, στύβοντας και πίνοντας πορτοκαλάδα απ’ τα χεράκια μας!

 

Διαβάσαμε το μύθο της Αλκυόνης και καταλάβαμε πώς συνδέεται το μικρό αυτό πουλάκι, με τις ζεστές αλκυονίδες μέρες του χειμώνα:

Εγγραφές μαθητών σε νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 : Η διαδικασία

Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Οι εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο για την σχολική χρονιά 2024- 2025 θα γίνουν αποκλειστικά το διάστημα από Παρασκευή 1η Μαρτίου έως και Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Τα παιδιά που εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25, είναι μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109)

 

ΟΡΙΑ 11ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ

Δεχόμαστε αιτήσεις αυστηρά παιδιών που διαμένουν στην περιοχή των ορίων που περικλείεται  από τις οδούς:

Αχαρνών- Μητροπόλεως- Εργατικής Πρωτομαγιάς- Βελουχιώτη(Λεβέντη)- Αλ. Υψηλάντη- Ακομινάτου- Κόκκινης Μηλιάς- Καζαντζάκη-Παπαδιαμάντη-Λουντέμη- Ανδρέα Καρκαβίτσα- Φυλής-Στρ. Λιόση-Γρηγορίου Λαμπράκη- Αχαρνών.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΧΑΡΤΗ:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1vEpeGL88FnMT493KsqWTd_QVqGlQVGTA&ll=38.07055105737282%2C23.69010169639858&z=14

Αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)::

– τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

– τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

– τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

– εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

– τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  • 1) Η αίτηση εγγραφής

    2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ. – ΑΠΟ ΙΑΤΡΟ)

    3) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

    4) Λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΔΕΥΑ) ή Εκκαθαριστικό που να αποδεικνύει τη Διεύθυνση Κατοικίας.

    5)Υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων/κηδεμόνων με τη συναίνεση τους για την εγγραφή του παιδιού στη σχολική μονάδα.

    6) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ).

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τηλέφωνο: 2102472545

Email: mail@11nip-an-liosion.att.sch.gr

Θα δεχόμαστε επισκέπτες από 12:00 – 13:30, κατόπιν ραντεβού.

Παρακαλούμε να σεβαστείτε το διδακτικό μας έργο.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο και την Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-2025

Σύμφωνα με το άρθρο στην επίσημη σελίδα του Οδηγού του Πολίτη, οι εγγραφές μαθητών θα γίνουν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών proti-eggrafi.services.gov.gr από

την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 , η οποία θα παραμείνει ανοιχτή έως την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024.

 

Δείτε το άρθρο εδώ: Εγγραφές μαθητών

 

Για νεότερες ανακοινώσεις, θα σας ειδοποιήσουμε!

Εορταστικό Εργαστήρι Χριστουγέννων για μικρούς και μεγάλους!

Η αγαπημένη γιορτή όλων των παιδιών έφτασε και πάλι!

Ο χώρος του σχολείου μετατράπηκε σε ένα χριστουγεννιάτικο εργαστήρι που υποδεχτήκαμε γονείς και μαθητές, ενώ τα παιδιά σαν μικρά «ξωτικά» δούλεψαν φτιάχνοντας ευφάνταστες κατασκευές, κάρτες, στολίδια, ημερολόγια κλπ.

Επιπλέον, τραγούδησαν τα Κάλαντα, χόρεψαν και έπαιξαν φανταστικά χριστουγεννιάτικα παιχνίδια!

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα,
ευχόμαστε αυτές οι γιορτές,
​να φέρουν στις οικογένειές σας,
υγεία, χαρά, ζεστασιά, αγάπη
και πολλές όμορφες στιγμές
​με τα υπέροχα και μοναδικά παιδιά σας!!!

Καλή, χαρούμενη,  γεμάτη όνειρα δημιουργική, με πολλές ξεχωριστές στιγμές Νέα Χρονιά!!!!

Τα Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας!

Ξεκίνησε η ομορφότερη εποχή που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι, η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων! Πρώτη μας δουλειά ήταν να στολίσουμε την τάξη μας και να δημιουργήσουμε  χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Αφού μιλήσαμε και μάθαμε την ιστορία των Χριστουγέννων, τη σημασία της περιόδου αυτής, τα ήθη κι έθιμα του τόπου μας, μετά δημιουργήσαμε ομαδικό κι ατομικά ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης για να γνωρίζουμε πότε θα υποδεχτούμε τα Χριστούγεννα:

Διαβάσαμε πολλά κι αγαπημένα παραμύθια, όπως:

παίξαμε ψυχαγωγικά παιχνίδια θεατρικής έκφρασης και τραγουδήσαμε τα αγαπημένα μας τραγούδια:

Φυσικά, κάναμε πολλές και δημιουργικές κατασκευές με τα μικρά χεράκια μας για να στολίσουμε την τάξη και το σπίτι μας: