Τα παιδιά του σχολείου μας, γράφουν τα δικά τους μηνύματα για να ευαισθητοποιηθούμε μικροί μεγάλοι και για να μάθουμε πως βοηθάμε και προστατεύουμε τους φίλους μας τα ζώα!
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ
6 Μαρτίου Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας
Λέμε ΝΑΙ στην ΦΙΛΙΑ και ΟΧΙ στην ΒΙΑ !!
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!
Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ
Άλλο ένα εργαστήριο δεξιοτήτων έφτασε στο τέλος του. Αυτή την φορά ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία Steam και εκπαιδευτική ρομποτική Η Γη Γυρίζει. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι
ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους
πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η
Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα με την
εναλλαγή μέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και
με τις οποίες οι μικροί μαθητές πειραματίστηκαν και γνώρισαν με βιωματικό τρόπο. Με τα παιδιά μιλήσαμε για την μεγάλη έκρηξη αλλά και για τον μύθο της θεάς Γαίας. Είδαμε βίντεο για το ηλιακό μας σύστημα αλλά και ακούσαμε ήχους από πλανήτες. Μιλήσαμε για την ζωή των αστροναυτών και πώς καταφέρνουν να φτάσουν στο διάστημα με τους πυραύλους τους. Περπατήσαμε πάνω σε στρώμα σαν αστροναύτες κρατώντας δίσκο με νερό για να καταλάβουμε πώς μπορούν να κρατούν ισορροπία λόγω έλλειψης βαρύτητας. Πετάξαμε μετεωρίτες στα αστέρια αλλά και προσπαθήσαμε να τα πιάσουμε. Παίξαμε παιχνίδια με τα ονόματα των πλανητών αλλά και με κάρτες μνήμης και ντόμινο. Τέλος φτιάξαμε το δικό μας επιτραπέζιο, τους δικούς μας πλανήτες, και εκτοξευτήκαμε με τον δικό μας πύραυλο για να φτάσουμε τα αστέρια.
2024 ΕΥΧΕΣ
“ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ”
Το παρόν πρόγραμμα ” Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι ” που πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας εντάσσεται στον κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», πιο συγκεκριμένα στην επιμέρους θεματική ενότητα της προώθησης του αλληλοσεβασμού και της διαφορετικότητας. Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει το σεβασμό στον Εαυτόν και στον Άλλον καθώς και την έννοια και την αξία της διαφορετικότητας. Η καλύτερη κατανόηση του εαυτού μας και του άλλου δίπλα μας γίνεται μέσα από εμπειρίες.Για το σκοπό αυτό διαβάσαμε και αξιοποιήσαμε μέσα στην τάξη τα παρακάτω βιβλία: ” Η δύναμη του ακόμη”, “Τα παπούτσια των άλλων”, “Ο ερυθρούλης το κόκκινο αστέρι”, και ” Τι μπορείς να κάνεις με μια ιδέα”. Πιστεύουμε ότι όσο πιο νωρίς επεξεργαστεί ένα παιδί τις έννοιες της διαφορετικότητας και του σεβασμού και βιώσει αντίστοιχες εμπειρίες, τόσο πιο αποτελεσματικά θα καλλιεργήσει δεξιότητες που θα κάνουν το σεβασμό πράξη και τρόπο ζωής.
Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!
” ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΝΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ”
Μέσα από την βιωματική δραστηριότητα των εκλογών προσπαθήσαμε να μυηθούμε σε βασικές αξίες και πρακτικές της δημοκρατίας!!
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Για τον 4ο θεματικό κύκλο στα εργαστήρια δεξιοτήτων “Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”, στην ενότητα “Διαχείριση Σταδιοδρομίας – Επιχειρηματικότητα – Γνωριμία με τα επαγγέλματα” επιλέξαμε να μελετήσουμε το παρακάτω θέμα “Ταξιδεύοντας στον κόσμο των επαγγελμάτων του χθες και του σήμερα”
Στόχοι του εν λόγω προγράμματος ήταν να μπορέσουν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη νέα γνώση μέσα από διαδικασίες κριτικής σκέψης και προβληματισμού, να γνωρίσουν σύγχρονα επαγγέλματα, να γνωρίσουν επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο, να προβληματιστούν για τα κριτήρια με βάση τα οποία επιλέγει κάποιος το επάγγελμά του, να προβληματιστούν για τους λόγους που εξαφανίζονται κάποια επαγγέλματα και εμφανίζονται κάποια άλλα, να προβληματιστούν για τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που συχνά προβάλλονται και επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος. Η προσέγγιση της θεματικής ήταν κατά κύριο λόγο διαθεματική και έγινε προσπάθεια να εμπλακούν σε αυτή όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου (γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, πληροφορική).