Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό επισκεφθήκαμε χθες 17/4/24 την Δημοτική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας και την Φιλαρμονική Εταιρεία ¨Μάντζαρος¨. Στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας φιλοξενείται η έκθεση με θέμα ¨Στην Ηχώ του Αγώνα¨, μια έκθεση με θέμα την συμβολή των Επτανήσων στην Επανάσταση του 1821. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να παρατηρήσουν πίνακες με πρόσωπα που διαμόρφωσαν πνευματικά και ιδεολογικά τις συνθήκες για την προετοιμασία του Ελληνικού Αγώνα, καθώς και με πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στην κρίσιμη περίοδο του πολέμου και στην Ένωση των Επτανήσων με την Ελλάδα. Τέλος, είχαν την σπάνια ευκαιρία να δουν το χειρόγραφο του Νικολάου Χαλικιόπουλου Μάντζαρου, πάνω στον οποίο είναι γραμμένος ο Εθνικός μας Ύμνος. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την Φιλαρμονική Εταιρεία ¨Μάντζαρος¨ όπου μας υποδέχτηκε θερμά ο αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής κος Σωκράτης Άνθης. Αφού μας μίλησε για την ιστορία της Φιλαρμονικής, μας ξενάγησε στο χώρο, γνωρίσαμε τα μουσικά όργανα και γίναμε και εμείς για λίγο μικροί μουσικοί! Περάσαμε υπέροχα και τον ευχαριστούμε!
“Το σχολείο μου ομορφαίνω”
Το διήμερο 1 & 2 Απριλίου μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί πήραν μέρος στη δράση: “το σχολείο μου ομορφαίνω”. Βάψαμε λάστιχα τα οποία χρησίμευσαν ως γλάστρες μέσα στις οποίες φυτέψαμε τα λουλούδια. Ζωγραφίσαμε με όμορφα και χαρούμενα σχέδια τους τοίχους του σχολείου μας και οι μπαμπάδες βοήθησαν ώστε να καλυφθεί η αυλή μας με σκίαστρα. Η βοήθεια όλων ήταν πολύτιμη!
“ΤΟ ΠΡΙΝ”
“ΤΟ ΜΕΤΑ”
Σας ευχαριστούμε…
Οι νηπιαγωγοί
Το σχολείο μας στη δράση “Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στη βία”.
Το σχολείο μας, σήμερα 6 Μαρτίου 2024, συμμετείχε στην Πανελλήνια Δράση εναντίον της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού “Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στη βία”. Η δράση πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία έναντι του Νηπιαγωγείου μας στην περιοχή Κουλίνες. Στην δράση συμμετείχαν και τα τρία τμήματα του νηπιαγωγείου μας, τα οποία έκαναν μια μικρή πορεία μέχρι την πλατεία κρατώντας μπαλόνια ζωγραφισμένα με τα συναισθήματα που προκαλούν η Βία και ο Εκφοβισμός. Φτάνοντας στην πλατεία σπάσαμε όλοι τα μπαλόνια μας, συμβολίζοντας έτσι το σπάσιμο της σιωπής που επιτυγχάνεται με την ένωση των φωνών μας. Ακολουθούν φωτογραφίες από τη δράση
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-25
Eγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 01 έως 20 Μαρτίου 2024.
Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν, μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, δηλαδή μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.
Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μπορεί να υποβάλλει ο ίδιος ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
ΑΙΤΗΣΗ AΠΟ ΤΟ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου. (έως και 18 Μαρτίου 2024)
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στο Νηπιαγωγείο. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα παρακάτω:
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Προσκόμιση δικαιολογητικού έως 18/03/2024)
γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).
δ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
ε) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το τέλος της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
- Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
- Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
- Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι: 7:45-8:00 π.μ.
- Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00μ.μ. σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30μμ. για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες και τα ίδια δικαιολογητικά που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν (αν δεν υπάρχει πιστοποιητικό γέννησης) ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ – ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ‘Η ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΤΕΚΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
α. Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:
1) Δελτίο Αιτούντος Διεθνούς Προστασίας της Υπηρεσίας Ασύλου ή άλλου επίσημου εγγράφου, μέσω του οποίου διασφαλίζεται η ταυτοπροσωπία των μαθητών/τριών,
2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) (Προσκόμιση δικαιολογητικού έως 18/03/2024)
3) Διεθνές Πιστοποιητικό Εμβολιασμών ή προφύλαξης, αναγκαίο για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
β. Σε περίπτωση που τα εν λόγω δικαιολογητικά δεν προσκομισθούν εγκαίρως, ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/ριας ή ο/η Συντονιστής/ρια του Κέντρου Υποδοχής από το οποίο προέρχεται ο/η μαθητής/ρια, αναλαμβάνει με δήλωσή του να τα προσκομίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Για τους γονείς που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στο τηλέφωνο 2310810637 και στις ώρες 12:00΄μ.μ.-13:00΄μ.μ. μετά από τηλεφωνικό ραντεβού.
Κατάθεση δικαιολογητικών στο Νηπιαγωγείο από γονείς, που έχουν ήδη κάνει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, θα γίνεται στις 12:00 –13.00 μ.μ και μετά από τηλεφωνικό ραντεβού έως και τις 18-03-2024.
“Η Αμυγδαλιά”
Στην καρδιά του χειμώνα ξεπροβάλλει η νυφούλα του χειμώνα! Μα ποια άλλη; Η Αμυγδαλιά…που κάθε Φεβρουάριο φοράει τα καλά της και ξυπνάει την άνοιξη με τα υπέροχα χρώματά της!!!Αφού είδαμε εικόνες από ανθισμένες αμυγδαλιές, παρακολουθήσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς και τον ζωγραφίσαμε. Στη συνέχεια συμπληρώσαμε το σταυρόλεξο της αμυγδαλιάς και δημιουργήσαμε χειροτεχνίες που θα μας θυμίζουν την όμορφη αμυγδαλιά!
“Ρώτησαν την αμυγδαλιά αν υπάρχει Θεός και εκείνη άνθισε”.
Καζαντζάκης
” ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΨΩΜΙ”
Την περασμένη εβδομάδα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε με τα παιδάκια μας την θεατρική παραγωγή της Βίκυς Πάνου ”Το πιο γλυκό ψωμί”. Μάθαμε για την αξία της εργασίας και δοκιμάσαμε το πιο γλυκό ψωμί! Ήταν μια όμορφη μέρα! ή
“Στο δρόμο κυκλοφορώ με τα σήματα οδηγό”
Τον τελευταίο μήνα στο ολοήμερο τμήμα ασχοληθήκαμε με την κυκλοφοριακή αγωγή. Μιλήσαμε για τα σήματα και για τη συμπεριφορά μας ως πεζοί, ως συνοδηγοί αλλά και ως οδηγοί ποδηλάτων, πατινιών και μελλοντικά και αυτοκινήτων.
Παίξαμε πολλά παιχνίδια όπως το “bowling” (μόνο που αυτή την φορά νικήτρια ήταν η ομάδα που κατάφερε να ρίξει τις περισσότερες κορίνες και να μαζέψει τα περισσότερα σήματα οδικής κυκλοφορίας)
αλλά και διάφορα ψηφιακά παιχνίδια στον H/Y.
Συμπληρώσαμε πίνακα διπλής εισόδου με τα σήματα και τα χρώματα που αντιστοιχούν σε κάθε σήμα
Ζητήσαμε από τα παιδιά να φωτογραφήσουν με τη βοήθεια των γονιών τους τα σήματα στις διαδρομές που κάνουν (π.χ από το σπίτι στο σχολείο). Τα σήματα αυτά αρχικά τα παιδιά μας τα παρουσίασαν και στη συνέχεια τα κόψαμε και τα κολλήσαμε με μεγάλο χαρτόνι δημιουργώντας έτσι το δικό μας ομαδικό κολλάζ. Το κολλάζ αυτό το παρουσιάσαμε στη συνέχεια στο δεύτερο ολοήμερο τμήμα του σχολείου μας.
Έπειτα τα παιδιά ζωγράφησαν τα σήματα με πινέλο και τέμπερες σε καμβά και πήρε το κάθε ένα το δικό του για να θυμάται τη συμμετοχή του σε αυτή τη δράση.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
Με αφορμή την ημερομηνία γέννησης του Ιωάννη Καποδίστρια( 11 Φεβρουαρίου 1776) ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας με το έργο που προσέφερε στη χώρα μας ως πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδας. Αφού διαβάσαμε λίγα πράγματα για την οικογένειά του σταθήκαμε στους βασικούς σταθμούς της πορείας του και τους εντοπίσαμε στον χάρτη μας. Φτιάξαμε την ιστοριογραμμή με τα σημαντικότερα γεγονότα στην ζωή του, ζωγραφίσαμε τον δικό μας Καποδίστρια και ζωντανέψαμε την προσωπογραφία του με δικά μας υλικά. Γνωρίσαμε και ζωγραφίσαμε το λιοντάρι της Επτάνησου Πολιτείας και το οικόσημο της οικογενείας του, ως σύμβολα δύναμης και αριστοκρατικής καταγωγής.Γνωρίσαμε το έργο του και καταγράψαμε τα βασικότερα στοιχεία της προσφοράς του.
Διαβάσαμε τις επιστολές που έγραφε στον πατέρα του και γράψαμε και εμείς μια επιστολή στον δικό μας πατέρα, ενώ παίξαμε και εντοπίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός του. Για το τέλος αφήσαμε παιχνίδι και χορό με την πατάτα , δώρο του αγαπημένου μας Καποδίστρια!
Πρόσφατα σχόλια