Κατασκηνώσεις – Καλοκαίρι 2025



Λήψη αρχείου

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 20 Μαΐου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΕΥΧΕΣ

the resurrection

Η Διευθύντρια και το Διδακτικό Προσωπικό του Σχολείου μας  , σας εύχεται

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ΚΑΙ  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ !!!

 

the resurrection

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 20 Απριλίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

Synthetic materials are those made from natural resources that have been chemically altered by humans. One of the most widely used synthetic materials is plastic. Plastic is made from fossil fue (1)



Λήψη αρχείου

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 31 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΓΗ 2030

ΓΗ 2030



Λήψη αρχείου

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 27 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ”25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821′

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 21 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

anagnostiko

 

 

11ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ    ΣΧΟΛΕΙΟ   ΕΛΕΥΣΙΝΑΣanagnostiko

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Σας προσκαλούμε στη γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 και ώρα 8.15 π.μ. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα!!

Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης !

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 18 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ



Λήψη αρχείου

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 18 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού – Δράση

εικόνα Viber 2025 03 07 10 35 36 246

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Με αφορμή τη μέρα αυτή πραγματοποιήθηκε δράση στην Αίθουσα Εκδηλώσεων με την συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών  υπό την καθοδήγηση του εκπ/κού της Μουσικής κ. Ανδρώνη Δ. και του υπόλοιπου εκπ/κού προσωπικού. Οι  μαθητές εξέφρασαν  ερωτήματα και σκέψεις που τους προβληματίζουν για την βιαιότητα  η οποία εμφανίζεται στη σχολική τους ζωή.Στη συνέχεια παρακολούθησαν εκπαιδευτική ταινία με ανάλογο θέμα και η δράση ολοκληρώθηκε με διαλογική συζήτηση.

 

Λίγα λόγια  για το φαινόμενο του Σχολικού εκφοβισμού

Σύμφωνα με  τον Olweus (1993), o σχολικός εκφοβισμός ορίζεται ως η εσκεμμένη επιθετική συμπεριφορά, απρόκλητη και επαναλαμβανόμενη από ένα πρόσωπο ή ομάδα ατόμων. Αποτελεί κατάχρηση εξουσίας και εμπεριέχει ανισότητα στη δύναμη – αντικειμενική ή αντιληπτή. Περιλαμ- βάνει πειράγματα, χτυπήματα, απειλές, προσβολές, αγνόηση και αποκλεισμό. Εν ολίγοις, κατευθύνεται προς εκείνα τα θύματα που εκλαμβάνονται από τους θύτες ως αδύναμα σωματικά ή ψυχολογικά. Το φαινόμενο αυτό τυγχάνει ιδιαίτερης επιστημονικής προσοχής τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς παρατηρείται σταδιακή αύξηση εκδήλωσής του στο σχολικό πλαίσιο (Clemence, 2001).

Γνωρίσματα και επιπτώσεις του Σχολικού Εκφοβισμού
Η εννοιολόγηση του σχολικού εκφοβισμού εξαρτάται από τους εμπλεκομένους σε αυτόν. Οι μαθητές αναφέρουν ότι εκφοβισμός είναι όταν κάποιος ταπεινώνει έναν άλλο, τον κάνει να νιώθει άσχημα και να φοβάται (Ασημακόπουλος, Χατζηπέμος, Σουμάκη, Διαμερέ, Γιαννακοπούλου, & Τσιάντης, 2007). Οι εκπαιδευτικοί δεν παραθέτουν σαφείς και ολοκληρωμένους ορισμούς, δυσκοέύονται να ανιχνεύσουν τις μορφές εκφοβισμού που είναι πιο συγκαλυμμένες (π.χ. λεκτικός εκ- φοβισμός, κοινωνικός αποκλεισμός) και όχι ορατές όπως ο σωματικός (φυσικός) εκφοβισμός (Sondergaard, 2011; Craig, Henderson, & Murphy, 2000) και παρεμβαίνουν μόνο όταν εκδηλώνεται ως σωματική βία.

                        εκφοβοσμοσ

Οι επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού είναι σωματικές, πνευματικές, κοινωνικές και ψυχολογικές. Τα θύματα συχνά παρουσιάζουν έντονους πονοκεφάλους και στομαχόπονους, αϋπνίες, αύξηση των ορμονών του στρες, κοινωνικό άγχος και μοναξιά. Στο χώρο του σχολείου κρατούν χαμηλό επικοινωνιακό προφίλ, αποκρύπτοντας τις σκέψεις τους λόγω του φόβου χλευασμού. Η σχολική τους επίδοση είναι μειωμένη, μιας και αποφεύγουν να τραβούν την προσοχή με τη συμ- μετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Έχουν ελάχιστα κίνητρα μάθησης και συχνά αρνούνται το σχολείο, κάνοντας πολλές και συνεχόμενες απουσίες (Καραβόλτσου, 2013; Γαλανάκη & Βογιατζό- γλου, 2007). Η χαμηλή αυτοεκτίμηση οδηγεί σε έλλειμμα αυτοπεποίθησης, με αποτέλεσμα να καθιστά τα θύματα υπερευαίσθητα, ιδιαίτερα αυστηρά και απαιτητικά τόσο με τον εαυτό τους όσο και με τους άλλους γύρω τους. Τα παιδιά που θυματοποιούνται συστηματικά υποφέρουν από υψηλότερα επίπεδα κατάθλιψης, άγχους (Pepler, Rigby & Smith, 2004) και μοναξιάς σε σχέση με τα παιδιά που δε θυματοποιούνται.

σχολικοσ

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 10 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ – ΣΧ. ΕΤΟΣ 2025 – 26

Εγγραφές Α΄τάξης



Λήψη αρχείου

 

Όρια Σχολικής Περφέρειας

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 7 Μαρτίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Τρσδιάστατη εκτύπωση

480524276 9127521490630094 7657894193375290337 n 1

Τα τμήματα της Στ΄τάξης εκπαιδεύτηκαν και σ΄αυτό!!
Τρισδιάστατη εκτύπωση! Εξαιρετική εμπειρία!!
Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου τα δύο τμήματα της Στ τάξης με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Γερανδρέου Ειρήνη και Στεφάνου Βασιλική, παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα τρισδιάστατης εκτύπωσης σε συνεργασία με το ΕLEUSIS 2023- INNOVATION LAB- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 3D Εκτύπωσης.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Παπακωνσταντίνου Μαρία, Διευθύντρια Ενεργοποίησης και Συμμετοχής Μαθητικής κοινότητας της ELEUSIS 2023, για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Αρχική 19 Φεβρουαρίου 2025 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Προηγούμενα άρθρα


Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Σαν σήμερα

27/5/1963: Δολοφονείται ο Γρηγόριος Λαμπράκης, βουλευτής.

Πρόσφατα άρθρα

Σκακιστική άσκηση

Ιστορικό

Πρόσφατα σχόλια


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς