ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟ 5Ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο 5ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Αγρίνιο στις 2 και 3 Απριλίου στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου. Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου συμμετείχε με το έργο ΜΑΡΙΖΑ 11 το οποίο εντυπωσίασε και απέσπασε πολλά καλά σχόλια. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την μεθοδική και αποτελεσματική δουλειά τους. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Διδασκάλου Νεκτάριος […]
