ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική στη μαθητική πορεία των παιδιών. Η αλλαγή αυτή δεν αφορά μόνο το περιβάλλον, αλλά και το γνωστικό, συναισθηματικό και κοινωνικό πλαίσιο. Μέσα από το βιωματικό εργαστήριο, το οποίο ολοκλήρωσε η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας κ. Μαρία Πάνου, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης εξέφρασαν τις ανησυχίες τους, κατέγραψαν τις διαφορές των δύο σχολικών πλαισίων, ενώ παράλληλα ανακάλυψαν ότι υπάρχουν και αρκετές ομοιότητες. Συζητήσαμε για δυσκολίες που πιστεύουν ότι θα αντιμετωπίσουν και για καταστάσεις που προσμένουν με χαρά.
Κλείνοντας τη δράση τα παιδιά φτιάξανε τη σχολική τσάντα με τα εφόδιά τους για το Γυμνάσιο, έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τη νέα αλλαγή στη ζωή τους. Δεν έχουμε παρά να τους ευχηθούμε καλή αρχή!!!




































