Βράβευση μαθητών του διαγωνισμού “ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ”
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό και ιδιαίτερα στα παιδιά που διακρίθηκαν:
Φωτεινή Δαλάκα
Γιάννης Ζερβάκης
Ιάσονας Ρούσσος
Δωροθέα Τσουλούκογλου από την Ε΄ τάξη
και
Φοίβη Τζαννέτου από τη ΣΤ΄ τάξη
17 diag PROSKL DIEYNTH DHM B ATH
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
“Σταματώ τις διακρίσεις”
Δουλεύοντας σε ομάδες…
Ημερήσια εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στο Ναύπλιο
Μέσα από τα αυγουλάκια βγήκαν κοτοπουλάκια και ορτυκάκια….
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ Ε΄ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ “SALVIA”
Την Παρασκευή 12 Μαΐου οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄τάξης παρακολούθησαν μια εξαιρετική παρουσίαση από τον κ. Ανδρονόπουλο Αλέξη και την κ. Καρύδα Μαρίνα, ιδρυτές της ελληνικής οργάνωσης “SALVIA”, με τα παρακάτω θέματα:
Φωτιά στο σπίτι / Πρόληψη-Αντίδραση
Το έγκαυμα
Η “SALVIA” είναι μια οργάνωση που στηρίζεται στον εθελοντισμό. Ο εθελοντής δικαιούται να λαμβάνει ηθική και συναισθηματική ικανοποίηση και αναγνώριση για το έργο που προσφέρει μέσα σε ένα οργανωμένο και δομημένο πλαίσιο…
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ανδρονόπουλο Αλέξη και την κ. Καρύδα Μαρίνα για την όμορφη παρουσίαση!!!
“Σχολικός Εκφοβισμός και Παραβατικότητα”
Τη Δευτέρα 15 / 5 συγκεντρωθήκαμε στην Αίθουσα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων του σχολείου μας, όπου σε συνεργασία με το Τμήμα Παιδείας του Δήμου Αγίας Παρασκευής, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και συζήτηση με θέμα “Σχολικός Εκφοβισμός και Παραβατικότητα”.
Ομιλητές ήταν ο Ανθυπαστυνόμος κ. Λόφτσαλης και ο Ψυχολόγος κ. Σταματογιάννης του Τμήματος Αντιμετώπισης Παραβατικότητας Ανηλίκων της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο Αντιπρόεδρος Α΄βάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αγίας Παρασκευής κ. Στέφανος Καπέλλας και η Αντιπρόεδρος Β΄ βάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αγίας Παρασκευής κ. Γιάννα Αναστασιάδου.
Ευχαριστούμε τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης 11ης Θέσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας κ. Ευθύμιο Σταμούλη που μας τίμησε με την παρουσία του και την κ. Μάγδα Τσατούχα που επιμελήθηκε την αφίσα της εκδήλωσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας τοποθετήθηκε κάδος κομποστοποίησης με επαναχρησιμοποίηση!
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Νίκο Λουδάρο για την ενημέρωση που έκανε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, όπως και τις κυρίες Γιαννάκη, Λυμπεροπούλου και Τσίγα από το Τμήμα Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, που μας τίμησαν με την παρουσία τους στα “εγκαίνια” του κομποστοποιητή μας…
Σας παραθέτουμε οδηγίες για τη λειτουργία του και περιμένουμε και το “δικό σας υλικό”.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.






























































