Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας!

Ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε από τους μαθητές του σχολείου μας με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των μαθητών στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης του σχολείου με τίτλο : “Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας στους/στις μαθητές/τριες του σχολείου μας με άξονα τις σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών.”

Ερωτηματολόγιο μαθητών



Λήψη αρχείου

Συνεργατικές Δραστηριότητες-Παιχνίδια της Δ’ τάξης

Συνεργατικές Δραστηριότητες-Παιχνίδια της Δ’ τάξης στα πλαίσια της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας, που στοχεύει στην καλλιέργεια σχέσεων αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης, ενσυναίσθησης και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών μας.

1 3 4
5 7

 

Aσκήσεις συνεργασίας στο μάθημα των εικαστικών Δ´ τάξη

8 9
10 11
12 13
14 15
16 17

Συνεργατικές Δραστηριότητες-Παιχνίδια της Α’ τάξης

Συνεργατικές Δραστηριότητες-Παιχνίδια της Α’ τάξης στα πλαίσια της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας, που στοχεύει στην καλλιέργεια σχέσεων αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης, ενσυναίσθησης και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών μας.

27 28
29 30
31 33
34 35
37 36

Συμμετοχή της Α’ τάξης στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ESERO (European Space Education Resource Office) “Mission X” – Train like an astronaut

Συμμετοχή της Α’ τάξης στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ESERO (European Space Education Resource Office)
“Mission X” – Train like an astronaut, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Ειδικότερα, τα παιδιά ολοκληρώνοντας μια σειρά δραστηριοτήτων βοήθησαν τη Luna και τον Leo να διανύσουν 384.400 χιλιόμετρα – την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη.

1 10 2 10 3 9 4 8
5 9 8 6 9 4 11 3
10 6 12 4 13 2 14 2
15 2 19 1 21 1 26
24 23 22 1 20 1