
Καλεσαμε τις μανουλες μας και τραγουδήσαμε για την γιορτή τους φορώντας μπλουζάκια που ζωγραφισαμε για να δείξουμε πόσο τις αγαπάμε, αναλύσαμε μαζί τους σύμφωνα με το βιβλίο της Αγγελικής Βαρελλα το “Πώς γράφεται η λεξη ΜΗΤΈΡΑ” , χορέψαμε και στο τέλος τις κερασαμε υπέροχο γλυκάκι……
















