ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΠΩΣ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ,ΣΤΑΦΙΔΕΣ,ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ,ΣΤΑΦΙΔΟΨΩΜΑ.,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΕΥΤΗΚΑΜΕ,ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑΤΑ ,ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΞΕΧΑΣΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΖΥΜΩΣΑΜΕ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ.




ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΑΣ 




