Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής

Την Τετάρτη 11 Μαρτίου οι μαθητές/τριές κι οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας απόλαυσαν την μουσική παράσταση του Η. Καρελλά Καρα-Cartoon στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Εντυπωσιάστηκαν τόσο από τον επιβλητικό χώρο του Μεγάρου όσο κι από την ίδια την παράσταση με την εξαιρετική μουσική και σκηνική επένδυση!

Και στα επόμενα!!!

 » Διαβάστε όλο το άρθρο