Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ
Τίτλος: ¨Ο γύρος του κόσμου σε 60 ημέρες¨
Με αφορμή ένα παγκόσμιο χάρτη που ξέχασε μια “ξεναγός” στην Ακρόπολη , τα παιδιά ρωτήθηκαν και διατύπωσαν τις δικές τους σκέψεις σχετικά με το τι είναι ξεναγός, τι απεικονίζει ο χάρτης, τι είναι η Ακρόπολη, τι ξέρουμε για τα μνημεία.
Χάρτης – Ήπειροι
Παρθενώνας – Αθήνα
- Παρατηρήσαμε και ξεναγηθήκαμε με τη βοήθεια βίντεο και εποπτικού υλικού στον Παρθενώνα. Αναζητήσαμε πληροφορίες σχετικά με τη χρονολογία κατασκευής του, το υλικό του, την ιδέα και το λόγο κατασκευής του.
- Γίναμε επισκέπτες του μουσείου, ξεχωρίσαμε τα μέρη του Παρθενώνα και τα ξαναφτιάξαμε σαν puzzle. Στη συνέχεια, συνεχίσαμε την εικόνα με τεχνική χαρτοκοπτικής.
- Παρατηρήσαμε τους κίονες, αναφερθήκαμε στους διαφορετικούς ρυθμούς αρχιτεκτονικής και σχεδιάσαμε με κιμωλία σε σκούρο χαρτόνι τον κίονα που άρεσε στο κάθε παιδί
- Είδαμε τις Καρυάτιδες και σχολιάσαμε τα περίτεχνα φτιαγμένα μαλλιά τους. Με την πολύτιμη βοήθεια της κ. Φωτεινής, μαμάς παιδιού, τα κορίτσια του σχολείου μεταμορφώθηκαν σε Καρυάτιδες και αγόρια σε Κούρους.
Τα παιδιά επιλέγοντας την Ήπειρο που τους άρεσε, χωρίστηκαν σε 6 ομάδες για να ερευνήσουν τα πιο γνωστά μνημεία και να φέρουν πληροφορίες από το σπίτι, έντυπα και φωτογραφίες για να γίνουν κάθε φορά εκείνοι οι ξεναγοί της τάξης μας.

Οι χειροτεχνίες μας
Παίξαμε παιχνίδια και αναπαραστήσαμε τα μνημεία που γνωρίσαμε
Την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού τα παιδιά κατασκεύασαν τα αγαπημένα τους μνημεία και το puzzle με τον Παγκόσμιο Χάρτη
Στα πλαίσια της θεματικής του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων τα παιδιά παρακολούθησαν την ομάδα Stem Education με το πρόγραμμα Χάρτης της Ευρώπης.
Χορός, Παιχνίδια και κόλπα Μαγικά!!!
Επίσκεψη στο Αισθητικό Πάρκο Υμηττού
Γιορτή της Μητέρας
Έντομα
Καλή Πρωτομαγιά!
Πασχαλινές Δημιουργίες!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ
Τίτλος: ¨Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι¨
Ήρθε στην τάξη μας ένα πολύχρωμο κουτί που μέσα έκρυβε ένα καθρέφτη. Τα παιδιά παρατήρησαν τον εαυτό τους, τα χαρακτηριστικά τους. Τι έχουμε όλοι μας κοινό και σε τι διαφέρουμε;
- Μετρήσαμε και καταγράψαμε πόσα παιδιά έχουν καστανά, μαύρα, πράσινα και γαλάζια μάτια, όπως και καστανά, μαύρα και ξανθά μαλλιά.
- Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη
Κάποιοι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις
Παιχνίδι με ζάρι: ¨Ποιο είναι το αγαπημένο μου ζώο, χρώμα, φαγητό, τραγούδι, παιχνίδι, βιβλίο¨
Κάποιοι έχουμε διαφορετικό ύψος
Πώς μετράμε το ύψος μας; Με ποιο τρόπο θα το μετρήσουμε στην τάξη;
Κόψαμε κορδέλες όσο και το ύψος μας.
(Η ιδέα είναι από http://haroumenesfatsoules.blogspot.com/2015/10/blog-post_8.html)
Διαβάσαμε βιβλία για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή
Παίξαμε παιχνίδια
- Αναγνωρίζω τη φωνή του φίλου χωρίς να τον βλέπω
- Ποιος λείπει από την ομάδα; Τι χαρακτηριστικό του θυμάμαι;
- Τυφλόμυγα
Σκεφτόμαστε διαφορετικά
Συνεχίζω τις γραμμές όπως τις φαντάζομαι δημιουργώντας διαφορετικά σχέδια (Η ιδέα είναι από https://3nipkounoupidianwn.weebly.com/alpharhochiiotakappa942/3054706)
Κάποιοι έχουμε διαφορετικό χρώμα δέρματος
Βλέπουμε φωτογραφίες από παιδιά άλλων χωρών και συζητάμε τις διαφορές και τα κοινά που έχουμε.
Πώς θα αντιδρούσαμε και τι θα κάναμε αν ερχόταν στην τάξη μας ένα παιδάκι από άλλη χώρα; Πώς θα ένιωθε και πώς θα το βοηθούσαμε να μπει στην παρέα μας;
Άτομα με ειδικές ανάγκες
- Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=3XA0bB79oGc
- Διαβάσαμε το βιβλίο ¨Η Αργυρώ γελάει” και ζωγραφίσαμε το φύλλο εργασίας.


- Είδαμε στον υπολογιστή αθλητές σε αναπηρικό αμαξίδιο
- Τυφλοί και κωφοί άνθρωποι (πως επικοινωνούν, πως διαβάζουν, πως μετακινούνται)
- Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=Z797yI7tc0k
- Γνωρίσαμε τη γραφή Braille σε έντυπη μορφή και φτιάξαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας
Εκπαιδευτική επίσκεψη με θέμα ¨Είμαι διαφορετικός και μοναδικός¨
Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου δεξιοτήτων, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ¨Σπίτι των παραμυθιών – Το Μουσείο αλλιώς¨.













































































