Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ

Τίτλος: ¨Ο γύρος του κόσμου σε 60 ημέρες¨

Με αφορμή ένα παγκόσμιο χάρτη  που ξέχασε μια “ξεναγός” στην Ακρόπολη , τα παιδιά ρωτήθηκαν και διατύπωσαν τις δικές τους σκέψεις σχετικά με το τι είναι ξεναγός, τι απεικονίζει ο χάρτης, τι είναι η Ακρόπολη, τι ξέρουμε για τα μνημεία.

                                                       

    Χάρτης – Ήπειροι

  IMG 20230504 091221 IMG 20230504 091531

   Παρθενώνας – Αθήνα

  • Παρατηρήσαμε και ξεναγηθήκαμε με τη βοήθεια βίντεο και εποπτικού υλικού στον Παρθενώνα. Αναζητήσαμε πληροφορίες σχετικά με τη χρονολογία κατασκευής του, το υλικό του, την ιδέα και το λόγο κατασκευής του.
  • Γίναμε επισκέπτες του μουσείου, ξεχωρίσαμε τα μέρη του Παρθενώνα και τα ξαναφτιάξαμε σαν puzzle. Στη συνέχεια, συνεχίσαμε την εικόνα με τεχνική χαρτοκοπτικής.

IMG 4b0fa1a6eb23f8147ec00e998516f783 V IMG 29a2a22b7658f944bc9fef378d82e8b7 V IMG 743cd0d20a4990ec49a1583c10cac04e V IMG 0684737ab256eb4508256c80d23a9932 VIMG 09107b97454db706afb6c3b54ff60017 V

 

 

 

 

 

 

  • Παρατηρήσαμε τους κίονες, αναφερθήκαμε στους διαφορετικούς ρυθμούς αρχιτεκτονικής και σχεδιάσαμε με κιμωλία σε σκούρο χαρτόνι τον κίονα που άρεσε στο κάθε παιδί
  • Είδαμε τις Καρυάτιδες και σχολιάσαμε τα περίτεχνα φτιαγμένα μαλλιά τους. Με την πολύτιμη βοήθεια της κ. Φωτεινής, μαμάς παιδιού, τα κορίτσια του σχολείου μεταμορφώθηκαν σε Καρυάτιδες και αγόρια σε Κούρους.

IMG 20230512 120540 IMG 20230512 123132

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα παιδιά επιλέγοντας την Ήπειρο που τους άρεσε, χωρίστηκαν σε 6 ομάδες για να ερευνήσουν τα πιο γνωστά μνημεία και να φέρουν πληροφορίες από το σπίτι, έντυπα και φωτογραφίες για να γίνουν κάθε φορά εκείνοι οι ξεναγοί της τάξης μας.

IMG 64f9e6e206e866d9be7abdc3cf71b3a3 V

IMG 20230515 090555 IMG 20230515 093115 IMG 20230609 085924 IMG 20230613 123048 IMG 05ae28887394cae9a6bfdbecdb75cb1e V

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20230607 085204

 

 

IMG 20230525 091144 300x226 2

IMG 20230523 123345

 

 

 

 

 

 

 

IMG 27a57331492d945220c42a5b11a779fd V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι χειροτεχνίες μας

collage 1

IMG f8508ca14227d198c9e3c66db2bd6931 VIMG a32c1caf97eab534928702a84591d7f6 VIMG 2550a4443e8d683969cdcc72999cb450 V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παίξαμε παιχνίδια και αναπαραστήσαμε τα μνημεία που γνωρίσαμε

collage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού τα παιδιά κατασκεύασαν τα αγαπημένα τους μνημεία και το puzzle με τον Παγκόσμιο Χάρτη

IMG 20230511 082748 IMG 20230511 100146 IMG 20230609 101026 IMG 83134337b5cb33b8ec41e43dc3f5d3e4 V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια της θεματικής του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων τα παιδιά παρακολούθησαν την ομάδα Stem Education με το πρόγραμμα Χάρτης της Ευρώπης.

IMG 20230510 115804 IMG 20230510 122258 IMG 20230510 122527

 

 

 

 

Επίσκεψη στο Αισθητικό Πάρκο Υμηττού

Με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς, διοργανώθηκε περίπατος στο Αισθητικό Πάρκο Υμηττού.

Περπατήσαμε σε όμορφα μονοπάτια, κάναμε πικ νικ στη φύση και λάβαμε μέρος στο πρόγραμμα ¨Στης χελώνας το καβούκι¨

 

IMG 20230606 112940 1 IMG 20230606 113052 1 IMG 20230606 114402 1 IMG 20230606 115649 1 IMG 2c65c36f81f4c030ddd6f2fd4628dcd5 V Αντιγραφή 1 IMG 87a9f5621358bb22ddb873904bc11d4e V 1 IMG 94394fb588625b81949ebd105be28e86 V 1 IMG dca220ae6bf96a4345303968e20f5c03 V 1

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

Τίτλος: ¨Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι¨

 

Ήρθε στην τάξη μας ένα πολύχρωμο κουτί που μέσα έκρυβε ένα καθρέφτη. Τα παιδιά παρατήρησαν τον εαυτό τους, τα χαρακτηριστικά τους. Τι έχουμε όλοι μας κοινό και σε τι  διαφέρουμε;

  • Μετρήσαμε και καταγράψαμε πόσα παιδιά έχουν καστανά, μαύρα, πράσινα και γαλάζια μάτια, όπως και καστανά, μαύρα και ξανθά μαλλιά.
  • Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη

rew

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις

Παιχνίδι με ζάρι: ¨Ποιο είναι το αγαπημένο μου ζώο, χρώμα, φαγητό, τραγούδι, παιχνίδι, βιβλίο¨

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικό ύψος

Πώς μετράμε το ύψος μας; Με ποιο τρόπο θα το μετρήσουμε στην τάξη;

Κόψαμε κορδέλες όσο και το ύψος μας.

(Η ιδέα είναι από  http://haroumenesfatsoules.blogspot.com/2015/10/blog-post_8.html)

 

Διαβάσαμε βιβλία για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή

ελμερω

ο μαυρος κοτσυφαςμοιαζουμε διαφορετικοι

 

Παίξαμε παιχνίδια 

  • Αναγνωρίζω τη φωνή του φίλου χωρίς να τον βλέπω
  • Ποιος λείπει από την ομάδα; Τι χαρακτηριστικό του θυμάμαι;
  • Τυφλόμυγα

Σκεφτόμαστε διαφορετικά

Συνεχίζω τις γραμμές όπως τις φαντάζομαι δημιουργώντας διαφορετικά σχέδια (Η ιδέα είναι από https://3nipkounoupidianwn.weebly.com/alpharhochiiotakappa942/3054706)

awe

 

Κάποιοι έχουμε διαφορετικό χρώμα δέρματος

Βλέπουμε φωτογραφίες από παιδιά άλλων χωρών και συζητάμε τις διαφορές και τα κοινά που έχουμε.

Πώς θα αντιδρούσαμε και τι θα κάναμε αν ερχόταν στην τάξη μας ένα παιδάκι από άλλη χώρα; Πώς θα ένιωθε και πώς θα το βοηθούσαμε να μπει στην παρέα μας;

Άτομα με ειδικές ανάγκες

  • Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=3XA0bB79oGc
  • Διαβάσαμε το βιβλίο  ¨Η  Αργυρώ γελάει” και ζωγραφίσαμε  το  φύλλο  εργασίας.argyrvR

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Είδαμε στον υπολογιστή αθλητές σε αναπηρικό αμαξίδιο
  • Τυφλοί και κωφοί άνθρωποι (πως επικοινωνούν, πως διαβάζουν, πως μετακινούνται)
  • Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε μετά το video https://www.youtube.com/watch?v=Z797yI7tc0k
  • Γνωρίσαμε τη γραφή Braille σε έντυπη μορφή και φτιάξαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

braille 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη με θέμα ¨Είμαι διαφορετικός και μοναδικός¨

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου δεξιοτήτων, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ¨Σπίτι των παραμυθιών – Το Μουσείο αλλιώς¨.

γηηγη ωδδ

25η Μαρτίου!

Παρακολουθήσαμε το βίντεο για τα ιστορικά γεγονότα της 25η Μαρτίου

Διαβάσαμε την ιστορία “Τα ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου”

τα ελληνάκια

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ομαδική εργασία

1682282782376

 

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε τα δικά μας σημαιάκια και πραγματοποιήσαμε τη γιορτούλα μας με ποιήματα, χορευτικό και στο τέλος την παρέλαση

1   2 3 4 5 6 7 8