« Οι ρουτίνες σκέψης στο σχολείο μέσω της Τέχνης»

3    2

Στα πλαίσια του Ν. 823/2021, « Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”,  η κ. Κάντζου Νίκη Νηπιαγωγός, Συγγραφέας και Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών  σε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση παρουσίασε την

Δευτέρα 28/11/ 2022 και ώρα: 17.30μ.μ  το  θέμα:      « Οι ρουτίνες σκέψης στο σχολείο μέσω της Τέχνης». Την εξαιρετική παρουσίαση παρακολούθησαν 17 εκπαιδευτικοί της Αττικής και των Διαπόντιων Νήσων Κέρκυρας. Ευχαριστούμε κ. Νίκη

Ενδοσχολική Επιμόρφωση για την Αντιμετώπιση Παιδικών Τραυματισμών στο σχολείο

thumbnail 2 thumbnail 3 thumbnail

Στα πλαίσια της Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης που συντονίζει το Νηπιαγωγείο μας,

το Σάββατο 19/11  , η κ. Πατσούρα Αριστούλα Διευθύντρια ΜΕΘ του Νοσοκομείου

ΠΑΙΔΩΝ και το Σωματείο “ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ PEDTRAUMA”

παρουσίασε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εισήγηση

για την Αντιμετώπιση και Διαχείριση παιδικών τραυματισμών στο σπίτι και το Νηπιαγωγείο.

Την εισήγηση παρακολούθησαν 17 εκπαιδευτικοί διαζώσης   και διαδικτυακά 24 εκπαιδευτικοί

από  την Αθήνα και τα Διαπόντια Νησιά της Κέρκυρας.

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΦΡΕΝΕ

images

Στα πλαίσια των εισηγήσεων της ενδοσχολικής επιμόρφωσης , οι νηπιαγωγοί που συμμετέχουν στο άτυπο δίκτυο νηπιαγωγείων, είχαν την ευκαιρία στις 22/11/2022, να παρακολουθήσουν την διαδικτυακή εισήγηση της Ομάδας ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΪΟ με θέμα: ” Μια συζήτηση για την Παιδαγωγική Φρενέ” .Συμμετείχαν διαδικτυακά 30 εκπαιδευτικοί από την περιοχή της Αττικής και των Διαπόντιων Νήσων Κέρκυρας. Παρουσιάστηκαν εξαιρετικές εργασίες συναδέλφων νηπιαγωγών.

 

Παιδική κουκλοθεατρική παράσταση « Ο Γαϊγλάρος»!

Την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022  τα παιδιά  παρακολούθησαν την παιδική κουκλοθεατρική παράσταση « Ο Γαϊγλάρος», πολυβραβευμένη παράσταση  από την εξαιρετική ομάδα ΠΑΝΤΑ ΦΙ. Η ιστορία, μέσα από το χιούμορ και τη μουσική διαπραγματεύεται αρχικά το θέμα της διαφορετικότητας και της ανάγκης για ένταξη στο κοινωνικό σύνολο αλλά και τη σημασία του να βρει κανείς τη δύναμη να βασιστεί στα δικά του… φτερά!

IMG 3081      IMG 3080    RVGQ1475