Διεθνής Ημέρα Φυσικών Καταστροφών

Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου  2024σχετικά με τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μείωσης Φυσικών Καταστροφών (13 Οκτωβρίου), θα πραγματοποιηθεί άσκηση Πολιτικής Προστασίας από το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Γλυφάδας με την βοήθεια του έμπειρου προσωπικού  εθελοντών του Δήμου που εμπλέκονται στην εφαρμογή των Σχεδίων Έκτακτης Ανάγκης.  για την πρόληψη, ετοιμότητα και  αντιμετώπιση των καταστροφών. Τα παιδιά θα αντλήσουν πληροφορίες και θα παίξουν δημιουργικά παιχνίδια.

1729871819672 1729871819679 1729871819689 images

 

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων 2024

Λούτρινα ζωάκια, βιβλία, φωτογραφίες με ζωάκια, και ο αγαπημένος γατούλης του Θοδωράκη μας έφθασαν στο Νηπιαγωγείο μας για να γιορτάσουμε την Υπέροχη ημέρα για τα ζώα!!  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΖΩΑ, ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.IMG 3f27a430f893d46b6f2d078790c11e5f V IMG 3fbe59cf86fe504b247ad0c9617fccb5 V IMG 7a87526fabb61152941e5ccd0a1fa6f0 V IMG 8bdd57f71d77aea6113fdd0284b74022 V IMG 8655e57fe051f9bcf5dbaceb67ae9fe7 V IMG 62ca0d055a855319da80eae8bb64f883 V IMG dabe2d7e38ef7d3eb7b090f63aa9546b V

“Ομορφαίνει η αυλή του σχολείου μας”. Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου φυτέψαμε στην αυλή μας. Στόχος της δράσης αυτής είναι οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες στην καλλιέργεια και φροντίδα φυτών και λαχανικών αλλά και να ομορφύνει το Νηπιαγωγείο μας.

image5image32 image23 image17image6

Δραστηριότητες με το πρώτο γράμμα του ονόματός μου!

Παίξαμε “ονοματοδρομίες” με το αρχικό μας γράμμα, φτιάξαμε κολλάζ, φέραμε κουτάκια με αντικείμενα; που ξεκινούν από το ίδιο γράμμα με το αρχικό μας, παίξαμε το χαλασμένο τηλέφωνο..” θα σου πω κάτι στο αφτί που αρχίζει από…”, και άλλα πολλά και ευχάριστα!!!!IMG 20241003 073925 IMG 20241003 073601 IMG 20241003 073930 IMG 20241003 074031 IMG 4d567364ec96719bfc1bf9d8643a58e3 V IMG 6d6b6d280812540a0cbe761b191617f4 V IMG 4d567364ec96719bfc1bf9d8643a58e3 V 1 IMG 67d0b0302fb08702e9a5c0b96224cca9 V

Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας  Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου), τα παιδιά μας παρακολούθησαν  το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: «Της Φύσης τα καμώματα-Μικροί κηπουροί». Τα παιδιά  ανακάλυψαν τον θαυμαστό κόσμο των φυτών και τον κύκλο της ζωής τους  με βαθύτερη εκτίμηση για το φυσικό περιβάλλον και  έγιναν  κηπουροί αναλαμβάνοντας να φροντίζουν το φυτό που  πήραν  στο σπίτι.

IMG 20240527 091452 IMG 20240527 091656 IMG 20240527 091704 IMG 20240527 093715 IMG 20240527 094038 IMG 20240527 094305

«Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος» Ο κ. Δαρβίνος και το μυστήριο της ζωής!

Την Τετάρτη 15 Μαΐου το Νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε το «Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος» ((Πειραιώς 254,Ταύρος),για να παρακολουθήσει την τρισδιάστατη ταινία με τίτλο «Δαρβίνος: το μυστήριο της φύσης» που παρουσιάζεται στη «Θόλο», το θέατρο Εικονικής Πραγματικότητας του «Ελληνικού Κόσμου». Η ταινία υπόσχεται ένα περιπετειώδες ταξίδι ανακάλυψης της εξέλιξης της ζωής στον πλανήτη μας. Τα εντυπωσιακά γραφικά στην 360° οθόνη της «Θόλου», η μουσική από τη Συμφωνική Ορχήστρα της Βουδαπέστης και η αφηγήσεις εκλεκτών ηθοποιών, εγγυώνται ότι η ταινία θα μαγέψει τους μικρούς μας μαθητές.

IMG 618fbe0309ad26cc0e21d35995cfccdd V IMG 20240604 213219 IMG 20240604 213241 IMG 20240604 213313IMG 20240604 213148

 

“Όταν η ποίηση και το όνειρο γίνονται εικόνες…….”

Όλοι γνωρίζουμε τον Οδυσσέα Ελύτη από το ποιητικό του έργο, ελάχιστοι γνωρίζουν το εικαστικό του έργο, τα κολάζ (συνεικόνες κατά τον ίδιο) και τη ζωγραφική. Η τέχνη του κολάζ συνάντησε τον Οδυσσέα Ελύτη όταν ήταν είκοσι πέντε χρονών. Το 1936 εμφανίζεται με τα πρώτα του κολάζ στην «Α΄ Διεθνή Υπερρεαλιστική Έκθεση Αθηνών» ενώ από το 1965 ασχολείται συστηματικά δείχνοντάς τα σε εκθέσεις και τυπώνοντάς τα σε λευκώματα. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου αποτυπώνουν τα κολάζ του Ελύτη και τα χρώματα της Ελλάδας!!

IMG 20240606 152334 IMG 20240606 152217 IMG 20240606 152346 IMG 20240606 152408 IMG 20240606 152433 IMG 20240606 152155

Δράσεις Φιλαναγνωσίας στην Δανειστική Βιβλιοθήκη: «ΣΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΈΝΑ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΚΡΙΝΟ

Η λειτουργία της σχολικής δανειστικής βιβλιοθήκης  χτίζει την ταυτότητα του μαθητή και τον οδηγεί σε ταξίδια γνώσης μέσα από τον  ρόλο του ακροατή και του αναγνώστη. Συνδέεται άμεσα με την εκπαιδευτική διαδικασία καλλιεργώντας δεξιότητες κριτικής σκέψης, αυτόνομης  μάθησης, επεξεργασία γνώσης, ανάπτυξη φιλαναγνωσίας, εμπλουτισμό λεξιλογίου και την κοινωνική ανάπτυξη. Η ανάπτυξη της φαντασίας και της σκέψης οδηγεί το παιδί του Νηπιαγωγείου στην δημιουργική γραφή και ανοίγει τον δρόμο προς τη συγγραφική επινοητικότητα.

Ακόμη και για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν με παθητικό τρόπο τα βιβλία ο Ποσλάνιεκ προτείνει τη λύση: «Οι βιβλιοθήκες να έρθουν κοντά στα παιδιά. Στις αυλές του σχολείου την ώρα του διαλείμματος, με δραστηριότητες εμψύχωσης, εκθέσεις βιβλίων, παιγνιώδεις δραστηριότητες»(Ποσλάνιεκ, Κ, 1991).

Δημιουργίες  με φύλλα απεικόνισης και μικρά βιβλία (Freinet) https://skasiarxeio.wordpress.com/%CF%83%CE%BF%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BB%CE%AC%CF%87%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%BF/

IMG 20240408 102825 IMG 20240408 102833 IMG 20240408 102838 IMG 20240408 103043

IMG 20240408 093356 Αντιγραφή Αντιγραφή IMG 20240408 093432 Αντιγραφή Αντιγραφή IMG 20240408 093444 Αντιγραφή Αντιγραφή IMG 20240408 093449 Αντιγραφή Αντιγραφή IMG 20240408 093526 IMG 20240408 093537 Αντιγραφή IMG 20240408 093542 Αντιγραφή IMG 20240408 093547 Αντιγραφή IMG 20240408 093553 Αντιγραφή IMG 20240408 102732 IMG 20240408 102750 IMG 20240408 102756 IMG 20240408 102801

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ

Η Μάχη του πορτοκαλιού

Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες/χώρες. Εξηγούμε στους πολίτες της μίας χώρας κρυφά ότι στόχος τους σε αυτή τη δραστηριότητα είναι να πάρουν το πορτοκάλι επειδή χρειάζονται τη φλούδα του πορτοκαλιού για να φτιάξουν κέικ πορτοκαλιού. Ομοίως στόχος της άλλης χώρας είναι να πάρουν το πορτοκάλι, καθώς χρειάζονται το χυμό του για να φτιάξουν χυμό πορτοκαλιού.

Οι  δυο ομάδες κάθονται σε μια γραμμή, πρόσωπο με πρόσωπο, έχουν τρία λεπτά για να πάρουν αυτό που χρειάζονται. Τονίζουμε πως δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουν βία για να πάρουν αυτό που θέλουν. Μετά, τοποθετούμε ένα πορτοκάλι ανάμεσα στις δυο ομάδες και λέμε, «Πάμε».

7 8 9 10