Τερατάκι-code week
… καλώς μας ήρθες τερατάκι!…❤️
Στο Νηπιαγωγείο μας ταξιδεύουμε… με τα συναισθήματα! 💛❤️🖤💚
Ο τίτλος μας είναι εμπνευσμένος από το ομώνυμο τραγούδι της χορωδίας του Σπύρου Λάμπρου 🎵https://youtube.com/watch?v=ZmlDDJ7JwOY&feature=shared
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κάναμε μια ξεχωριστή δραστηριότητα με το Bee-Bot, συμμετέχοντας παράλληλα στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (Code Week). Τα παιδιά έγιναν μικροί προγραμματιστές και βοήθησαν το τερατάκι των χρωμάτων να ξεμπερδέψει τα συναισθήματά του και να τα βάλει στο σωστό βάζο!
Στο παιχνίδι μπήκαν ο τροχός των συναισθημάτων και ένα ζάρι με τα αντίστοιχα χρώματα
Με χαρά, συνεργασία και πολλή δημιουργικότητα ανακαλύψαμε πώς η τεχνολογία γίνεται παιχνίδι – και πώς τα συναισθήματά μας μπορούν να έχουν… προγραμματισμένη διαδρομή! Πόσο όμορφο να βλέπεις τα παιδιά να χαμογελούν με τις μικρές καθημερινές επιτυχίες τους! ❤️
Φυσικά, συμπληρώσαμε και το φυλλάδιο με τον κώδικα!
Ήρεμο το τερατάκι… ήρεμοι κι εμείς!
