Κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μαϊου είναι η γιορτή της μητέρας. Για το λόγο αυτό, αφού όλα τα παιδιά μίλησαν για τις μαμάδες τους, για το τι τους αρέσει να κάνουν μαζί, γιατί τις αγαπάνε φτιάξαμε όμορφα δωράκια για να τους προσφέρουμε. Ζωγράφισε το κάθε παιδί τη μαμά του, φτιάξαμε όμορφες κάρτες αλλά και ένα μπρελόκ απο θερμοσυρικνούμενο χαρτί για να της το χαρίσουν.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.









