Η καλοκαιρινή γιορτή μας
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και το νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε από χρώματα, μουσική, συναίσθημα και απέραντη παιδική χαρά! Τα παιδιά μας ως πρωταγωνιστές ανέβηκαν στη σκηνή και μας χάρισαν την πιο όμορφη, φωτεινή και συγκινητική γιορτή λήξης.
Το πιο όμορφο κομμάτι της γιορτής μας, όμως, ήταν τα δυνατά μηνύματα που έστειλαν τα ίδια τα παιδιά :
«Όχι στη βία, ναι στη φιλία!» Τα παιδια μας ένωσαν τις φωνές και τα χέρια τους, θυμίζοντάς μας ότι η αγάπη, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η αγκαλιά είναι τα μόνα «όπλα» που χρειαζόμαστε. Μέσα από τη συνεργασία και το ομαδικό παιχνίδι, μας έδειξαν τον δρόμο για έναν κόσμο πιο δίκαιο, ειρηνικό και γεμάτο σεβασμό.
Προς το τέλος της γιορτής έγινε η αποφοίτηση των παιδιών στα οποία δόθηκαν τα αναμνηστικά τους μέσα σε κλίμα συγκίνηυσης και περηφάνειας για όσα κατάφεραν!
Θέλουμε να πούμε ένα τεράστιο μπράβο και πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας για την προσπάθεια, το κέφι και την ενέργειά τους
Ευχαριστούμε θερμά κι εσάς, τους γονείς και κηδεμόνες, για την άψογη συνεργασία, την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Στα νήπιά μας που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό σχολείο, ευχόμαστε Καλό ξεκίνημα, γεμάτο γνώση και νέες σχολικές περιπέτειες! Στα προνήπιά μας, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη!
Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους και σε όλες!

























































