Το έθιμο της πρωτομαγιάς είναι από τα αγαπημένα των παιδιών . Έτσι λοιπόν αφού παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο , συζητήσαμε για το έθιμο, για τα λουλούδια , για τις αλλαγές στη φύση και φτιάξαμε τα δικά μας σταφάνια. Επίσης τραγουδήασαμε για τον Μάιο πού ήρθε πάλι και θυμηθήκαμε τους τρεις μήνες της άνοιξης.





