Ολοκληρώσαμε το δεύετερο εργαστήριο δεξιοτήτων συζητώντας με τα παιδιά και βοηθώντας τα να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους. Τα παιδιά προσέγγισαν τα ανθρώπινα δικαιώματα μπαίνοντας στη θέση άλλων παιδιών, των οποίων τα δικαιώματα καταπατώνται. Στη συνέχεια προβληματίστηκαν σχετικά με τις “διαφορετικές” συνθήκες ζωής των “διαφορετικών” παιδιών, κάτι το οποίο τα βοήθησε να κατανοήσουν την αναγκαιότητα του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την αποδοχή του “διαφορετικού”.