Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε τη νέα χρονιά με την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Τα παιδιά φόρεσαν τα γιορτινά τους χαμόγελα και περίμεναν με ανυπομονησία να δουν ποιος θα βρει το φλουρί.
Μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, ανταλλάξαμε ευχές για υγεία, αγάπη και μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές και δημιουργία! 🎉
