“Ενδοσχολική Βία- Πρόληψη & Αντιμετώπιση στο Σπίτι”

         

      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Σωματείο Eliza – Εταιρία κατά της Κακοποίησης του Παιδιού διοργανώνει  επιμόρφωση γονέων με τίτλο:

“Ενδοσχολική Βία- Πρόληψη & Αντιμετώπιση στο Σπίτι”, με στόχο την κατανόηση και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 στις 17.00 – 19.30.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ:

https://eliza.org.gr/zoom-meetings/endoscholiki-via-prolipsi-antimetopisi-sto-spiti/

Τα οφέλη των ψηφιακών εργαλείων στο Νηπιαγωγείο

Τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο νηπιαγωγείο περιλαμβάνουν μια ποικιλία εφαρμογών, παιχνιδιών και πλατφορμών, που σχεδιάζονται ειδικά για την εκπαιδευτική διαδικασία και την ανάπτυξη των παιδιών σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα. Τα ψηφιακά εργαλεία προσφέρουν πολλά οφέλη στο νηπιαγωγείο, ενισχύοντας την εκπαιδευτική διαδικασία και την ανάπτυξη των παιδιών. Αναφέρονται μερικά από αυτά:

  1. Διασκεδαστική Μάθηση: Τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να καταστήσουν τη μάθηση πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα για τα παιδιά, μέσω παιχνιδιών, εφαρμογών και διαδραστικών δραστηριοτήτων.
  2. Ατομική Προσαρμογή: Με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προσφέρουν προσαρμοσμένη εκπαίδευση σε κάθε παιδί, λαμβάνοντας υπόψη τις ατομικές τους ανάγκες και το επίπεδο εκπαιδευτικής ανάπτυξης.
  3. Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Τεχνολογίας: Τα παιδιά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τεχνολογία από μικρή ηλικία, αναπτύσσοντας σημαντικές δεξιότητες που τους βοηθούν στο μέλλον.
  4. Κοινωνική Αλληλεπίδραση: Μέσω ψηφιακών παιχνιδιών και δραστηριοτήτων, τα παιδιά μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, να μοιράζονται ιδέες και να συνεργάζονται.
  5. Ανάπτυξη Γνώσης και Δεξιοτήτων: Μέσω εκπαιδευτικών εφαρμογών και πόρων, τα παιδιά μπορούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε θέματα όπως η ανάγνωση, η μαθηματική κατανόηση, η επιστήμη και άλλα.
  6. Διασύνδεση με τη Χρήση της Γλώσσας: Οι ψηφιακές πλατφόρμες μπορούν να στηρίξουν την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω διαδραστικών παιχνιδιών και δραστηριοτήτων.

Συνολικά, τα ψηφιακά εργαλεία ανοίγουν νέους τρόπους μάθησης και ανάπτυξης για τα παιδιά στο νηπιαγωγείο. Όπως και με οποιαδήποτε μέσα, η κατάλληλη επιλογή και η ισορροπημένη χρήση είναι σημαντικές για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων και την ανάπτυξη των παιδιών.

375769841 361286196284968 3208952798675292212 n

370218225 219400814507385 1039827150718549816 n

438237708 406910338788146 2368683082886420164 n 437958879 996155078697443 5267559699841143697 n 437937866 1518351395408724 4945312198370107512 n 435890138 969418364616409 3002196491267814178 n 437851703 1391350308220164 4678854462888180589 n 437910433 1491975075090069 317243220350334737 n 437926673 403254155980299 35334968276427185 n 438223444 1372485506785474 6410671425514660499 n 437859184 1855674748179983 2247640227083521776 n 438203807 1171236714318480 9144698035747559230 n 437947949 968567381641794 7944438049922663703 n 416136911 1336728997032846 1207652362897215062 n 421388286 1148251636544210 3860951750427847335 n 438231905 950518296378935 4518975975244436063 n 438209007 1118172906165601 3427785766071069898 n 436419499 3657620964458098 6378719781594597329 n 420791000 922919835965107 4049871252416669172 n 1 420718623 732921142236074 6523824855160849827 n 1 421242864 930145661607317 9105661514121845800 n 421416437 330056202976676 3479761878175649537 n 421424004 411524787926139 1733675005149898458 n 437864721 417621847546000 8075004656189051755 n 439273288 3662345327343704 2309017667495488770 n 436784341 2135710296774016 1203898169372599691 n 437904162 674820674725029 4984150342188279331 n 436274523 414747024647394 6048719328187520375 n 420720758 801888531748964 374921940418775982 n 437962246 1221940155442374 4281869949014037565 n 370139642 1015067619793871 8359490462088149386 n   437791402 1176140590423368 5427064144351693896 n 435861944 443567054714700 1201899732487965191 n

Τα λουλούδια της άνοιξης

Με τον ερχομό της άνοιξης, τα παιδιά :

🌷παρατηρήσαν την ανθοφορία στον κήπο του σχολείου μας
🌷ανακάλυψαν τα ονόματα των αγριολούλουδων που φυτρώνουν στην Αττική και αποξήραναν όσα φύτρωσαν στον κήπο μας, δημιουργώντας ένα φυτολόγιο
🌷ανακάλυψαν ονόματα γνωστών λουλουδιών και τα ζευγάρωσαν με προετοιμασμένες εικόνες
🌷επεξεργάστηκαν τα μέρη του λουλουδιού και έκαναν λειτουργική αντιγραφή των λέξεων, χρησιμοποιώντας ειδικό εκπαιδευτικό υλικό.
🌷σχεδίασαν λουλούδια με ειδικά σχήματα – στένσιλ που τα βοήθησαν να ενδυναμώσουν το χέρι τους για γραφή
🌷έκαναν δημιουργική ανακύκλωση (upcycle) και έφτιαξαν λουλούδια από πλαστικά μπουκάλια.
🌷βγήκαν στον κήπο και ζωγραφίσανε ένα ανοιξιάτικο τοπίο με χαρτί του μέτρου και τέμπερες
🌷φύτεψαν ανοιξιάτικα λουλούδια, τα ποτίσανε και φροντίσανε τα φύλλα τους
🌷έφτιαξαν κρεμαστά διακοσμητικά από πηλό και αγριολούλουδα
🌷έφτιαξαν κρεμαστά διακοσμητικά με κορμούς ξύλων και ζωγράφισαν λουλούδια
🌷επεξεργάστηκαν πίνακες ζωγραφικής με λουλούδια και ζωγράφισαν με τέμπερες τον πίνακα «Νεκρή φύση με ίριδες» του Βαν Κονγκ και το πίνακα «Αμαρυλλίς» του Μοντριάν.

437918227 948951453180478 477945647725744559 n 1

437976961 1083983722661264 3100057643174568032 n 438204648 1381065172610167 529317455864278882 n 438221172 747330464243046 7428292376699790061 n 437798189 4108888822691177 1641741212242836626 n 437958886 429618962985403 2363668985911926909 n 437791402 465077645854209 5208724988266097723 n 436362914 2513923675457967 7082298791862199272 n 437937866 3669273099986365 4459928465190835574 n 437905255 446239124485639 5564037235782097286 n 438032548 1486165968985340 5470030840843889161 n 437954358 717543943788999 5877191453598433125 n 437783956 1042265946865059 561677040238323642 n 437882479 812841470864203 7483505848746055795 n 438037931 1107503000469938 1754585871977748331 n 437898545 972117624282544 4715598311576739668 n 437893351 780615357352503 7149565342694678617 n 437918226 919898033228238 5240844851570081133 n 437944338 800679574799113 3398075456355364392 n 437918221 964856331906974 6649680368837865440 n 1 437904164 400974342719890 7270757171620749090 n 1 437937867 977186497325091 7495856333003137361 n

Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αχαρνών

Την Παρασκευή 12/4/24 στο Νηπιαγωγείο μας οι ψυχολόγοι του Δήμου Αχαρνών, Αικατερίνη Μεγα και Εύη Ταμπακοπούλου, πραγματοποίησαν ενημερωτική συνάντηση γονέων και δασκάλων, με θέμα τον Θυμό και τη Βία .

Το Διευρυμένο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αχαρνών (Κεντρική Δομή και Παράρτημα Ρομά), παρέχει υποστήριξη στους δημότες και τους ωφελούμενους του προγράμματος με συμβουλευτικές και ψυχολογικές υπηρεσίες από την ομάδα  των ψυχολόγων: Αικατερίνη Μέγα,  Λεωνίδα Παλίλη και Εύη Ταμπακοπούλου

Για ραντεβού και επιπλέον πληροφορίες μπορείτε:

Να καλείτε καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή και από τις 9:00 π.μ. έως και τις 14:00 μ.μ. στα τηλέφωνα: 213-2123121, 213-2123115 και 213-2123113 ή

Να στέλνετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kentrokoinotitas@acharnes.gr

437922512 1152897612560357 4156728219784826170 n 437899821 320698077696867 8477226468330107663 n 437927711 1114429206464344 8043946583397688327 n 438271519 440370551995252 8220524344636679800 n

437898546 959397662262210 9091499638060401967 n

Η άνοιξη

Η άνοιξη στο νηπιαγωγείο είναι μια εποχή που προσφέρει πολλές ευκαιρίες για μάθηση, ανακάλυψη και δημιουργική έκφραση, ενώ παράλληλα ενισχύει τη σχέση των παιδιών με τη φύση και το περιβάλλον τους.

https://www.youtube.com/watch?v=rJ_bvEjiyPs

433930211 423313543681040 6306114241636780212 n 434037966 1134090454459624 2591280278657074289 n 434002778 1537848387137399 2905381952560055658 n 434034979 1021884936030812 6655293290447287179 n 434073937 389166763940421 3818407747980149260 n 434039680 922764256310316 3071546307895591893 n

IMG 20240405 171301 IMG 20240405 171238 IMG 20240405 171134 IMG 20240405 102253

4 Απρίλιου, παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων

Η 4 Απριλίου, έχει θεσπιστεί ως η ημέρα των αδέσποτων ζώων .
Τη μέρα αυτή “γιορτάζει” η πεινασμένη γάτα που σκάλιζε τον κάδο έξω από το σπίτι μας “γιορτάζει” και η σκυλίτσα που πετύχαμε λίγο αργότερα κουλουριασμένη στην είσοδο του Μετρό. Αντί για ένα φιλόξενο σπιτικό που θα τους φιλοξενεί και μια καλή οικογένεια που θα τους φροντίζει, βρέθηκαν εκεί έξω μόνα τους, να συμμετέχουν σε μια γιορτή που καθόλου δεν τους φτιάχνει το κέφι.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι μια υπενθύμιση: Ότι η ευημερία τους, δεν αρχίζει και δεν τελειώνει σε μια μέρα.
Δεν τη γιορτάζουμε: Την αξιοποιούμε!

Η ημέρα αυτή καθιερώθηκε με πρωτοβουλία των ολλανδικών φιλοζωικών οργανώσεων το 2010 για την ευαισθητοποίηση της διεθνούς κοινότητας σχετικά με την τύχη των 600 εκατομμυρίων αδέσποτων ζώων που υπολογίζεται ότι διαβιούν υπό άθλιες συνθήκες στον πλανήτη μας.
Δεν είναι γιορτή η σημερινή μέρα, είναι ημέρα ευαισθητοποίησης για τα αδέσποτα όλου του κόσμου…… είναι υπενθύμιση, όσων μπορούμε να κάνουμε για να μην υπάρχουν αδέσποτα .Αυτό που πρέπει να περάσει ως μήνυμα σε όλους μας είναι πως πρέπει να συνεχίσουμε να δείχνουμε το ίδιο ενδιαφέρον γιατί τα αδέσποτα ζώα κάθε μέρα ,  έχουν την ίδια ανάγκη για φροντίδα .

πηγή:https://blogs.sch.gr/mtsaousid/2022/04/26/4-aprilioy-pagkosmia-imera-adespoton-zoon/

(περισσότερα…)

2 Απρίλιου, παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.

Πηγή: https://el.wikipedia.org

433999420 1871027046651420 1946159859435727556 n 434008008 1088510152370649 7238623920075878473 n

 

434042272 887661026452310 5400826183908683959 n 434336542 306468922250803 7989030583298572190 n 434021267 1396240777562537 3312449486541119657 n 433982808 1191197295619597 1777513227688345487 n 434043709 765627638626015 8333657526588353231 n 433897795 269581732881663 2655487802724547222 n 434016823 400901819558055 6188487861158142191 n 434055506 1020802236144060 2408668955244918633 n 434001610 1275598276693783 7382259974213561726 n 434056650 25875726998692903 6645721235969249103 n 434036450 1924989518018127 3281644983898271955 n 434013331 790453762985048 1361715612118914708 n 434042361 317920930992751 9181853489930221747 n

IMG 89190b1c7186ac7f7a0dbba62396696b V IMG 08d59a4e9bfd3c16d3bf9f4c7d04a9db V IMG cff43612a9ff968cdae3ce22b6139aa9 V IMG 3ec4781f2791e9dabf044b3f43069439 V IMG e96be5668d86b3bfd10458ed2c4b1c2f V

Η Συμβολή του ψηφιακού μέσου στην υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Η νέα ψηφιακή στρατηγική αφορά στη δημιουργία μίας ψηφιακής κουλτούρας μάθησης με δράσεις που εφοδιάζουν και προετοιμάζουν «μελλοντικά-έτοιμους» πολίτες, οικοδομώντας νέες δεξιότητες ήδη από την προσχολική ηλικία. Ως εκ τούτου, απαιτείται ο εκσυγχρονισμός της Προσχολικής Εκπαίδευσης, ώστε να υποστηριχθεί το έργο των εκπαιδευτικών με σκοπό: α. να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες στην τάξη με τον πλέον παιδαγωγικά ορθό και αποτελεσματικό τρόπο, β. να σχεδιάσουν καινοτόμες τεχνολογικά υποστηριζόμενες μαθησιακές δραστηριότητες, γ. να παρέχουν ελκυστικές εμπειρίες στους/στις μαθητές/τριες, προωθώντας την απόκτηση ψηφιακών και άλλων δεξιοτήτων και δ. να ενθαρρύνουν την ανακάλυψη της γνώσης, καλλιεργώντας ταυτόχρονα τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Στο πλαίσιο του ψηφιακού γραμματισμού, οι ΤΠΕ, ήτοι ψηφιακές τεχνολογίες, ψηφιακά εργαλεία και ψηφιακό υλικό,  λειτουργούν ως αντικείμενο μάθησης με στόχο τη γνωριμία των μαθητών/τριών του Νηπιαγωγείου με τις τεχνολογίες, την καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων τους, την ανάπτυξη της δημιουργικότητάς τους, μέσω των τεχνολογιών, και την κατανόηση της θέσης τους στην κοινωνία και τον πολιτισμό. 

Προτεινόμενα ψηφιακά εργαλεία προσχολικής ηλικίας:

https://tuxpaint.org/download/windows/

https://www.gcompris.net/index-el.html

https://www.scratchjr.org/

Φωτόδεντρο: Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία

Ηχητική Περιγραφή και Νοερή Εικόνα

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10759?locale=el

Τόσα Όσα  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10760?locale=el

Αναγνώριση και Αναπαραγωγή Μοτίβου

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10761?locale=el

Αποκρυπτογράφηση με εικόνες

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10762?locale=el

Σβήσιμο Οθόνης με σύρσιμο Ποντικιού

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10763?locale=el

Αναπαραγωγή Προτύπου http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10764?locale=el

Μείξη Χρωμάτων  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10765?locale=el

Έγχρωμη Όραση  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10766?locale=el

Κειμενογράφος για μικρά παιδιά

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10767?locale=el

Ζωγραφική για μικρά παιδιά

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10768?locale=el

Πίνακας Διπλής Εισόδου καιρός

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10769?locale=el

Υπολογιστικό Φύλλο για μικρά παιδιά

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10770?locale=el

Ο τροχός της τύχης Πιθανότητες

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10771?locale=el

Δημιουργώ τροφικές αλυσίδες

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10772?locale=el

Παιχνίδι μνήμης με ζώα  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10773?locale=el

Πίνακας Διπλής εισόδου Μαθητές

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10774?locale=el

Παιχνίδι μνήμης με ήχους σπιτιού

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10775?locale=el

Πίνακες Ζωγραφικής (Παζλ)

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10776?locale=el

Παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10777?locale=el

Μηχανισμός Σκιάς  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10778?locale=el

Ανάπτυξη Φυτού  http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10811?locale=el

Απλά Ηλεκτρικά Κυκλώματα

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10812?locale=el

Μηχανισμός Σκιάς με τρεις φακούς

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10853?locale=el

Βασικός προγραμματισμός ρομπότ

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11286?locale=el

Σύνθετος προγραμματισμός ρομπότ

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11287?locale=el

Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου, χωρίς δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11288?locale=el

Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11289?locale=el

Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11290?locale=el

Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11291?locale=el

Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, χωρίς δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11292?locale=el