Σχέδιο Δράσης

Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 υλοποιούνται δύο σχέδια δράσης:

10 Σχέδιο Δράσης

Τίτλος: Φυσικές Καταστροφές, Σεισμοί, Πλημμύρες και Πυρκαγιές.

Άξονας: Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση.

Συντονίστρια Δράσης: κ. Λαμπρινή Κοντούλη

 

    Οι μικροί μαθητές μας στo πλαίσιo του πρώτου σχεδίου δράσης για τις φυσικές καταστροφές αλλά και εργαστηρίου δεξιοτήτων, έμαθαν πώς προστατευόμαστε από σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές, συνειδητοποίησαν τις διαστάσεις των φυσικών καταστροφών δηλαδή το τι το πώς και το γιατί καθώς και τον ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα στην πρόκλησή τους, εξέφρασαν την άποψή τους και τις γνώσεις τους σχετικά με αυτούς, μίλησαν για τα βιώματά τους σχετικά με τα φυσικά φαινόμενα και τις επιπτώσεις τους (σύμφωνα με όσα έχουν ενδεχομένως βιώσει, ακούσει ή δει στην τηλεόραση) και ανέπτυξαν όχι μόνο τη δημιουργικότητά τους αλλά και την ομαδικότητα τους.

 

IMG 6886     IMG 6895    IMG 6906

 

 

IMG 6967       IMG 6966

 

IMG 6910       IMG 6915     IMG 6891

 

IMG 6894        IMG 8215    IMG 8214 IMG 8213     IMG 8212      IMG 8211

 

IMG 8208  IMG 8200     IMG 8209

 

IMG 8206   IMG 8205      IMG 8204

IMG 8203    IMG 8202          IMG 8201

 

IMG 8207 IMG 8228

 

 

 

 

 

IMG 8216  IMG 8219

 

IMG 8217      IMG 8218

 

     Επιπλέον,  η επίσκεψη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, λόγω της αντιπυρικής περιόδου και ανειλημμένων υποχρεώσεων της υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε σε μεταγενέστερο χρόνο (08/06/2025) από τη προθεσμία υποβολής του σχεδίου δράσης στο ΙΕΠ, μπαμπάς νηπίου, ο οποίος υπηρετεί ως πυροσβέστης, με δική του πρωτοβουλία, παρουσίασε στα νήπια τον εξοπλισμό ενός πυροσβέστη, τον πυροσβεστήρα και το σπουδαίο ρόλο που κατέχει κατά τη διάρκεια μιας πυρκαγιάς, ώστε να αντιμετωπιστεί άμεσα. Αναφέρθηκε, όμως, και σε διάφορες φυσικές καταστροφές. Τον ευχαριστούμε πολύ για τη προθυμία και τη κινητοποίηση του, ώστε να μας δείξει και το πυροσβεστικό όχημα, την αντλία νερού και τον φάρο που ηχεί σε επείγουσα ανάγκη. Τα νήπια ενθουσιάστηκαν και δραματοποίησαν με μεγάλη επιτυχία και ευρηματικότητα το επάγγελμα του πυροσβέστη.

 

IMG 8233         IMG 8235        IMG 8236

 

IMG 8237        IMG 8238

 

IMG 8239                IMG 8240

 

 

IMG 8241          IMG 8242

 

IMG 8243            IMG 8244

 

IMG 8168              IMG 8165

 

2Σχέδιο Δράσης

Τίτλος: Ενίσχυση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών.

Συντονίστρια Δράσης: κ. Αικατερίνη Τριανταφύλλου

 

     Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί πραγματικότητα στην ελληνική κοινωνία και ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στη σχολική μας μονάδα φοιτά σημαντικό ποσοστό αλλοδαπών και ρομά μαθητών. Το γεγονός αυτό στάθηκε αφορμή για να θέσουμε ως προτεραιότητα την ενίσχυση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με σκοπό την εξάλειψη των διακρίσεων και του αποκλεισμού καθώς επίσης και την αποδοχή και την ομαλή ένταξη – ενσωμάτωση όλων των μαθητών από διαφορετικά πολιτισμικά υπόβαθρα στο σχολικό σύστημα.

 

Στόχοι του Σχεδίου Δράσης:

  • Ανάπτυξη ενσυναίσθησης και σεβασμού
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας
  • Αναγνώριση κοινών στοιχείων, ώστε να μην εστιάζουν μόνο στις διαφορές
  • Αναγνώριση και αξιοποίηση της διαφορετικότητας
  • Καλλιέργεια θετικής στάσης μαθητών, εκπαιδευτικών και  γονέων απέναντι σε αλλοδαπούς και ρομά μαθητές

 

Ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης:

  1. Ενδοσχολική Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
  2. Ενημέρωση των γονέων της σχολικής μονάδας
  3. Το ταξίδι της πολυπολιτισμικής βαλίτσας
  4. Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση με άρωμα πολυπολιτισμικότητας  ( εργαστήρια γονέων, bazaar,έκθεση εδεσμάτων από διαφορετικούς τόπους καταγωγής των νηπίων
  5. Το αστέρι της εβδομάδας
  6. Δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
  7. Δημιουργία αφίσας για τα δικαιώματα των παιδιών
  8. Συγκέντρωση τροφίμων και φαρμάκων για ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, με απώτερο στόχο  να γίνουν υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες με ενσυναίσθηση 
  9. Δημιουργία μουσείου λαϊκής τέχνης

 

IMG 7320       IMG 7323

 

IMG 7324

 

 

IMG 8385        IMG 8386      IMG 8387

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 8388          IMG 8390      IMG 8391

 

IMG 8392              IMG 8397

 

 

IMG 8394 IMG 8395   IMG 8393

 

IMG 8396

 

 

IMG 8398          IMG 8399    IMG 8400

20250410 154322

 

 

 

 

 

IMG 8401    IMG 8402     IMG 8404    IMG 8406

 

IMG 582be5d71d5bbdb0bb5e5ab6f460f86b VIMG 8405

 

 

       IMG 8411  IMG 8403        IMG 8419

 

 

 

IMG 8413 IMG 8420 IMG 8444

20250516 144300    20250620 084745   

 

IMG 8442        IMG 8443

 

 

 

 

 

IMG 8414 IMG 8416 IMG 8415 

 

IMG 8422  IMG 8421

 

IMG 8423

 

 

IMG 8417      IMG 8418  IMG 8412

 

20250307 152022  IMG 8410

       

 

IMG 8425    IMG 8424

 

IMG 8426          IMG 8427

 

IMG 8428      IMG 8429 1

20250307 140454

 

IMG 8430  IMG 8431 IMG 8434 IMG 8433

IMG 8432

 

 

 

IMG 8436        IMG 8435 IMG 8437

 

IMG 8438 IMG 8439  IMG 8440

 

 

IMG 8407  IMG 8448

 

IMG 8322

 

IMG 8323

 

unnamed          20250620 093001

 

 

 

20250317 131036        20250317 130911    IMG 7359

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2022-2023

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: Συνεργασία σχολείου και οικογένειας

ΆΞΟΝΑΣ:

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2022-2023

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: Aξιοποίηση καλών πρακτικών επικοινωνίας και συνεργασίας εκπαιδευτικών – μαθητών/τριών

ΆΞΟΝΑΣ: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΚΑΦΕΝΤΖΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2022-2023

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: Αναβάθμιση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

ΆΞΟΝΑΣ: Ηγεσία-Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΛΙΟΛΙΟΥ ΞΑΝΘΗ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2021-2022

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: Ανάπτυξη σχολικής ιστοσελίδας ή ιστολογίου (blog)

ΆΞΟΝΑΣ: Σχολείο και κοινότητα

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΚΑΦΕΝΤΖΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ: 2021-2022