Για την εμφάνιση του προγράμματος, πατώ με το ποντίκι το αντίστοιχο τμήμα.
| Α1 | Β1 | Γ1 |
| Α2 | Β2 | Γ2 |
| Α3 | Β3 | Γ3 |
| Α4 |
Σεπ 12
ΘΕΜΑ: «Ρύθμιση μαθητικών θεμάτων»
Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι υποχρεωτικό για όλους τους/τις μαθητές/τριες
(άρ.16, παρ.2 του Συντάγματος) και διδάσκεται στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
Η προσυπογραφή της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον/τη διδάσκοντα/ουσα είναι
απαραίτητη, ώστε να ενημερώνεται για τους/τις μαθητές/τριες που θα έχει στην τάξη
του/της στις ώρες του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Η παραπάνω Υπεύθυνη Δήλωση του ν.1599/1986, με βεβαιωμένο το γνήσιο της
υπογραφής του/της ίδιου/ας μαθητή/τριας (αν είναι ενήλικος/η) ή και των δύο γονέων
του/της (αν είναι ανήλικος/η), παραλαμβάνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου
εντός αποκλειστικής χρονικής προθεσμίας που διαρκεί από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τη
17η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους.
Οι μαθητές/τριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών δεν πρέπει
σε καμία περίπτωση να περιφέρονται εντός ή εκτός του σχολείου ή να απουσιάζουν
(αδικαιολόγητα), αλλά να απασχολούνται σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα
εγκύκλιο.
Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο των
Διδασκόντων/ουσών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) και της υπ΄ αριθμ.
Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Β΄ 1340) υπουργικής απόφασης, αποφασίζουν κατά
περίπτωση για τον τρόπο που απασχολούνται υποχρεωτικά οι απαλλασσόμενοι/ες
μαθητές/τριες, συντάσσοντας σχετική πράξη (διαφορετικό διδακτικό αντικείμενο σε άλλο
τμήμα της ίδιας τάξης, ερευνητική δημιουργική δραστηριότητα κ.α.) και έχοντας την πλήρη
ευθύνη. Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη τάξη λειτουργεί μόνο με ένα τμήμα, οι
μαθητές/τριες αυτοί/ές παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καθορίζεται από τον
Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών σύμφωνα με τα επίσημα υποχρεωτικά αναλυτικά και
ωρολόγια προγράμματα, ακολουθεί τους γενικούς σκοπούς της εκπαίδευσης και
απευθύνεται σε όλους τους/τις μαθητές/τριες. Ωστόσο, παρέχεται η δυνατότητα σε μη
Χριστιανούς Ορθόδοξους μαθητές/τριες, δηλαδή αλλόθρησκους ή ετερόδοξους ή
άθρησκους, που επικαλούνται λόγους θρησκευτικής συνείδησης, να απαλλαγούν από την
παρακολούθησή του.
Συνεπώς, η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών παρέχεται νόμιμα, όταν
αφορά την προάσπιση της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης, όπως προβλέπεται
από το Σύνταγμα και περιγράφεται στους οικείους νόμους, στις αποφάσεις των διεθνών και
ελληνικών δικαστηρίων (βλ. ΕΔΔΑ 31.10.2019, Παπαγεωργίου κ.α. κατά Ελλάδος, Ολ.ΣτΕ
1749/2019 και 1750/2019) και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
(βλ. απόφαση 28/2019 της Αρχής).
Η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών, σύμφωνα και με το με αρ. 37/23-7-
2020 απόσπασμα πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., χορηγείται ύστερα από Υπεύθυνη Δήλωση
του ν.1599/1986, του/της ίδιου/ας του/της μαθητή/τριας (αν είναι ενήλικος/η) ή και των
δύο γονέων του/της (αν είναι ανήλικος/η), στην οποία θα αναφέρεται το εξής : «Λόγοι
θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή (μου ή του παιδιού μου) στο
μάθημα των Θρησκευτικών»
Μόνον στην περίπτωση που η γονική μέριμνα ασκείται από τον ένα γονέα, αρκεί η
υπογραφή του/της ασκούντος/ούσης τη γονική μέριμνα.
Σεπ 09
ΑΓΙΑΣΜΟΣ: Δευτέρα 13-9-2021
Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο στις 8:15πμ έχοντας υποχρεωτικά μαζί τους:
ΠΡΟΣΟΧΗ. Δε θα επιτραπεί η είσοδος μαθητή χωρίς βεβαίωση και μάσκα.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η είσοδος ΓΟΝΕΩΝ στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Οι μαθητές, θα οδηγηθούν απευθείας στον προαύλιο χώρο (σύμφωνα με τις οδηγίες των εκπαιδευτικών) και στις 8:30 θα ανέβουν στα τμήματά τους. Εκεί θα τελεστεί ο αγιασμός για κάθε τμήμα ξεχωριστά. Ακολούθως θα παραλάβουν τα βιβλία και θα αναχωρήσουν απευθείας για τα σπίτια τους.
Σημείωση: τα βιβλία είναι ήδη συσκευασμένα για κάθε μαθητή/τρια ξεχωριστά, οπότε δεν είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους τη σχολική τους τσάντα.
ΟΔΗΓΙΕΣ για τις επόμενες ημέρες
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ: Οι μαθητές προσέρχονται καθημερινά στο σχολείο στις 8:15 π.μ.
Εξαιρούνται του μέτρου οι μαθητές/τριες που έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους καθώς και αυτοί/ες με ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου.
Ιούν 22
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγ-γραφής», μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021 – 2022.
Σχετ.: Η υπ’ αρίθμ. 72367/ΓΔ4/17-06-2021 υπουργική απόφαση με θέμα «Τροποποίηση της υπό στοιχεία 79942/ΓΔ4/21-05-2019 υπουργικής απόφασης «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοί-τηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευ-σης» (Β’ 2005).»
Γενικά
Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. -Π.ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2021 – 2022, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανα-νέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio , συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 18η Ιουνίου 2021 και ώρα 10:00 έως και τη 2η Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει
2
ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο ΠΣ myschool σύμφωνα με την αρίθμ. 64547/ΓΔ4/3-6-2021 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.. Σε περίπτωση ενήλικων μαθη-τών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).
Επισημαίνεται ότι:
α) Για τα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν μόνο οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθη-τών/τριών ή οι ίδιοι οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν στη Γ’ Τάξη κα-τά το τρέχον σχολικό έτος 2020 – 2021.
β) Οι εγγραφές/ανανεώσεις εγγραφών πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια αυτεπάγγελτα, εφό-σον ο/η μαθητής/τρια δεν έχει υπερβεί το 16ο έτος της ηλικίας του/της.
γ) Για τις ΣΜΕΑΕ, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, οι οποίοι/ες επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΕΠΑ.Λ., αφού καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Οι κηδεμόνες των ανήλικων μα-θητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες που φοιτούν σε ΣΜΕΑΕ και επιθυμούν να φοιτήσουν σε δημόσιο ΓΕ.Λ., θα υποβάλουν χειρόγραφη αίτηση καταθέτο-ντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
δ) Για τα Πειραματικά, Πρότυπα, Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία και Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από τη διαδικασία εισαγωγής στις εν λόγω σχολικές μονάδες, Ηλε-κτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μα-θητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου, στην Α΄ Λυκείου και στη Β΄ Λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος 2020– 2021, δηλώνοντας εάν επιθυμούν να συνεχίσουν τη φοίτηση σε ίδιου τύπου σχολείο ή επιθυμούν να εγγραφούν/μετεγγραφούν σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.
ε) Για τα Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν ή οι κηδεμόνες τους, εάν είναι ανήλικοι/ες, οφείλουν να υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρ-μογής e-εγγραφές.
στ) Για τα ιδιωτικά σχολεία, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι κηδεμόνες των ανήλικων μα-θητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν κατά το τρέχον σχολικό έτος στη Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ Λυκείου ή Β΄ Λυκείου μόνο εάν επιθυμούν να εγ-γραφούν/μετεγγραφούν σε δημόσιο ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ..
ζ) Για τα εκκλησιαστικά σχολεία, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, μόνο εάν επιθυμούν να εγγραφούν/μετεγγραφούν σε δημόσιο ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ..
3
Από τη 14η έως τη 16η Ιουνίου 2021 οι Διευθυντές/ντριες των ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. κατα-χώρισαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές τον συνολικό αριθμό των μαθητών/τριών της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ., των μαθητών/τριών των Τομέων της Β’ Τάξης και των μαθη-τών/τριών των Ειδικοτήτων της Γ’ Τάξης ΕΠΑ.Λ. που δύναται να φιλοξενήσει η σχολική τους μονάδα, βάσει της χωρητικότητας των αιθουσών διδασκαλίας θεωρητικών μαθημάτων που διαθέτει και σύμφωνα με τον αριθμό μαθητών/τριών ανά τμήμα, όπως ορίζεται από την 42712/Γ2, 20-03-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ 833 Β’) και την παρ.2 του άρθρου 116 του ν.4610/2019 (Α’ 70). Κατά την παραπάνω διαδικασία, είχε ληφθεί υπόψη η δυνατότητα κάλυψης της διδασκαλίας των εργαστηριακών μαθημάτων από το Εργαστηριακό Κέντρο που εξυπηρετεί το αντίστοιχο ΕΠΑ.Λ..
Είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές
Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που επιθυμεί να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση. Για
4
τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες ή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, που δε διαθέτουν κω-δικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδε-μόνα ή του κατά τον νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool. Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρ-χής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.
Επισημαίνεται ότι, αν οι αιτούντες/σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν δι-αθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
Τονίζεται ότι, όπως προβλέπεται στην αρίθμ. 64547/ΓΔ4/3-6-2021 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ., στο πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές» οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων μπορούν να κάνουν προσθήκες ή/και διορθώσεις (π.χ. λατινικοί χαρακτήρες) προκειμένου να υποβληθούν με επιτυχία οι ηλεκτρονικές αιτήσεις χωρίς να επηρεάζονται τα υπόλοιπα πεδία στο ΠΣ myschool.
Οι Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων δι-ευκολύνουν τους κηδεμόνες που δηλώνουν αδυναμία να υποβάλουν μόνοι τους την Ηλεκτρο-νική Αίτηση διαθέτοντας έναν/μία εκπαιδευτικό και έναν Η/Υ στο σχολείο τους για την κατα-χώριση των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων, κατόπιν συνεννόησης των ενδιαφερόμενων με τη σχολι-κή μονάδα. Η σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e- εγγραφές γίνεται με τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα.
Οι αιτούντες/σες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e- εγγραφές θα έχουν τη δυνα-τότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις και τις ομάδες προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους το-μείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ., την Α’ τάξη Π.ΕΠΑ.Λ., στις οποίες δύνανται να εγγραφούν.
Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότη-τα αλλαγής το επώνυμο, το όνομα και το πατρώνυμο του κηδεμόνα όπως αντλούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (GSIS), η οποία παρέχει την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:
Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
Το μητρώνυμο του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
Για τα ΓΕ.Λ.:
Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.
5
Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
Επιλογή ξένης γλώσσας (Α΄ Λυκείου)
Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)
Για τα ΕΠΑ.Λ.:
Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.
Για τα Π.ΕΠΑ.Λ.:
Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ. δηλώνοντας απαραίτητα το Π.ΕΠΑ.Λ. ως πρώτη επιλο-γή.
Κοινά (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ-Π.ΕΠΑ.Λ):
Το σχολείο τελευταίας φοίτησης, καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης
Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται σε πρόσφατο έλεγχο προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)
Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας
Από ποιον/α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση
Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μαθητή/τριας
Σημειώνεται ότι:
Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).
Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης ο έτερος κηδεμόνας πρέπει άμεσα να δηλώ-σει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.
Οι αιτούντες/σες, οι οποίοι/ες δηλώσουν Τάξη/Τομέα/Ειδικότητα στην οποία δεν έχουν δικαίωμα να εγγραφούν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e- εγγραφές.
6
Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδι-κασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η αι-τών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/τριας. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο γεγονός ότι ο Αριθμός Μητρώου διαφοροποιείται, όταν ο/η μαθητής/τρια αλλάζει σχολική μονάδα (π.χ. οι μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2021-22 στη Β΄ Λυκείου έχουν διαφορετικό ΑΜ από αυτόν που είχαν δη-λώσει στην ηλεκτρονική αίτηση που είχαν υποβάλει πέρυσι).
Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool. Επειδή στο παρελθόν παρατηρήθηκε μεγάλος αριθμός αντιστροφών σε ημέρα-μήνα γέννησης στο ΠΣ myschool, χρήσιμο θα ήταν οι Διευθυντές/ντριες να ελέγξουν προσεκτι-κά τις ημερομηνίες γέννησης των μαθητών/τριών.
Τα στοιχεία των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φοίτησαν πριν από το σχολικό έτος 2013 – 2014, δεν περιλαμβάνονται στο ΠΣ myschool. Στην περίπτωση αυτή, καλούνται να καταχω-ρίσουν οι ίδιοι/ες τα παρακάτω στοιχεία:
o Τάξη τελευταίας φοίτησης
o Αποτέλεσμα φοίτησης
o Φύλο μαθητή/τριας
o Όνομα μαθητή/τριας
o Επώνυμο μαθητή/τριας
o Όνομα πατέρα
o Όνομα μητέρας
o Διεύθυνση κατοικίας μαθητή/τριας
Σε συνέχεια της με αριθμ. πρωτ. εγκυκλίου Φ13α/54789/Δ4/18-05-2021 όσοι/όσες μαθη-τές/τριες εμπίπτουν στις διατάξεις του αρθ. 151 του ν. 4610/2019 (Α’70) και έχουν εξετα-σθεί με επιτυχία στα μαθήματα Τομέα βάσει της με αρ. πρωτ. Φ4/72379/Δ4/09-05-2019 (Β’1675) Υ.Α., καταχωρίζουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της Βεβαίωσης Επιτυχίας στην ε-φαρμογή e-εγγραφές προκειμένου να εγγραφούν στη Γ΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης ή να μετεγγραφούν στη Γ΄ τάξη ημερησίου ΕΠΑ.Λ..
7
Όσοι/όσες μαθητές/τριες έχουν προαχθεί από τάξη του ΕΠΑ.Λ. έχουν προτεραιότητα εγ-γραφής στη σχολική μονάδα στην οποία φοιτούν.
Οι μαθητές/τριες, που επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ., δεν δηλώνουν σχολείο προτίμη-σης στην εφαρμογή e-εγγραφές, αλλά τοποθετούνται σύμφωνα με απόφαση του/της Δι-ευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με την περιοχή της μόνιμης κατοι-κίας τους. Σε περίπτωση που οι περιοχές των σχολείων δεν μπορούν να καθοριστούν στο πλαίσιο της δικαιοδοσίας ενός/μιας μόνο Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθορίζονται με απόφαση του/της αρμόδιου/ας Περιφερειακού/ής Διευθυντή/ντριας Εκ-παίδευσης.
Οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι/ες μαθητές/τριες πρέπει να γνωρίζουν ότι η κατανομή των μαθητών/τριών σε ΕΠΑ.Λ. γίνεται με βάση τη σειρά προ-τίμησης που δηλώθηκε και θα γίνει σε Τάξεις, Τομείς και Ειδικότητες που πληρούν τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους, ενώ η κατανομή τους σε Π.ΕΠΑ.Λ. γίνεται εφόσον το Π.ΕΠΑ.Λ. δηλώνεται ως πρώτη προτίμηση και η τελική επιλογή τους πραγματοποιείται με βάση τον βαθμό Απολυτηρίου Γυμνασίου.
Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια έχει υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση δηλώνο-ντας την πρόθεσή του/της για μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.), θεω-ρείται ότι έχει πραγματοποιήσει την ανανέωση εγγραφής του/της στη σχολική μονάδα προέλευσης.
Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι ενδιαφερό-μενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά).
Λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη να αντιμετωπιστούν οι άμεσοι κίνδυνοι από τη διάδοση του νέου κορωνοϊού COVID-19 οφείλουν να αποστείλουν Υ-πεύθυνη Δήλωση μέσω της ιστοσελίδας του https://www.gov.gr (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai- exousiodotese ) και τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη σχολική μονάδα ή να παρουσιαστούν, κατόπιν συνεννόησης, για την οριστική εγ-γραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφή τους, προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση:
α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων
8
β. Για τα ΕΠΑ.Λ. από την 6η Ιουλίου 2021 έως τη 16η Ιουλίου 2021 ηλεκτρονικά ή κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, με φυσική παρουσία, κατά τις ημέρες θερινής εφημερίας των σχολικών μονάδων.
Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια αιτήθηκε τμήμα ΕΠΑ.Λ. που δεν πληροί τις προϋποθέσεις λειτουργίας (π.χ. ολιγομελές) και το οποίο χρειάζεται έγκριση για να λει-τουργήσει, αναμένει νεότερη ενημέρωση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές μετά τη 16η Ι-ουλίου 2021. Αν το τμήμα δεν εγκριθεί, οι μαθητές/τριες, που κατανεμήθηκαν σε αυτά, θα πρέπει να υποβάλουν νέα αίτηση εγγραφής στην επόμενη φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων στα υπάρχοντα/διαμορφωμένα τμήματα, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.
Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητές/τριες που υποβάλλουν αίτηση σε τάξη, τμήμα, ή ειδικότητα είναι περισσότεροι/ες από τον αριθμό μαθητών/τριών που μπορεί να εξυπηρε-τήσει η σχολική μονάδα, πραγματοποιείται δημόσια κλήρωση ώστε να καλυφθεί ο προ-βλεπόμενος ανώτατος αριθμός μαθητών/τριών ανά τάξη. Ειδικότερα, η κλήρωση:
o για την Α΄ τάξη διεξάγεται μεταξύ όλων των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες έχουν κα-τανεμηθεί στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα
o για τη Β΄, Γ’ τάξη ΕΠΑ.Λ. διεξάγεται μόνο μεταξύ των μαθητών/τριών που προέρχο-νται από άλλη σχολική μονάδα για τις θέσεις που δεν έχουν ήδη καλυφθεί από τους μαθητές/τριες που φοιτούσαν το προηγούμενο σχολικό έτος στο συγκεκριμένο Ε.ΠΑΛ..
Στην περίπτωση κατά την οποία στην τελευταία θέση της Α’ τάξης Π.ΕΠΑ.Λ υπάρχουν ισο-βαθμήσαντες/ισοβαθμήσασες μαθητές/τριες, ο Διευθυντής /ντρια διεξάγει δημόσια κλή-ρωση με την παρουσία των γονέων/ κηδεμόνων των ισοβαθμούντων/ισοβαθμουσών μα-θητών/τριών προκειμένου να επιλεγούν οι μαθητές/τριες που θα εγγραφούν στο Π.ΕΠΑ.Λ.. Οι μαθητές/τριες οι οποίοι/ες δεν επιλέχθηκαν στο Π.ΕΠΑ.Λ. προτίμησής τους, ενημερώ-νονται μέσω του ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος ότι κατανεμήθηκαν στο ΕΠΑ.Λ. προτίμησής τους, εφόσον είχαν δηλώσει και ΕΠΑ.Λ.. Εάν οι μαθητές/τριες υπέβαλαν αίτη-ση μόνο σε Π.ΕΠΑ.Λ. και δεν επιλέχθηκαν, ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού πληρο-φοριακού συστήματος ότι μπορούν να υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση σε λει-τουργούντα τμήματα των ΕΠΑ.Λ. κατά την επόμενη φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγρα-φών.
9
Στην εξαιρετική περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια δεν κατανεμήθηκε σε κανένα ΕΠΑ.Λ., η διαδικασία κατανομής του/της θα γίνει από την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθ-μιας Εκπαίδευσης, στην οποία απευθύνεται έως τη 12η Ιουλίου, όπου ο Διευθυντής Δευτε-ροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνει την εγγραφή του/της σε υπάρχοντα τμήματα.
Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή e-εγγραφές μπορούν να απευθύνονται στο help desk της εφαρμογής στα τηλέφωνα επικοινωνίας που βρίσκονται στην αρχική σελίδα της πλατφόρμας e-εγγραφές (ΓΕ.Λ.: 2103443911, ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.: 2103443913) ή με e-mail μέσω της σελίδας «Επικοινωνία» της πλατφόρμας e-εγγραφές, εφόσον συνδεθούν, επιλέ-γοντας απαραίτητα τύπο σχολείου (ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ.). Επίσης, μπορούν να απευ-θύνονται στην πλησιέστερη σχολική μονάδα (Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) της κατοικίας τους τις ώρες λειτουργίας της εκτός των ημερών και ωρών που διενεργούνται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Τα στοιχεία που συμπληρώνονται στην εφαρμογή και είναι απαραίτητα για την ολοκλήρω-ση της εγγραφής ελέγχονται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. στο οποίο κατανεμήθηκαν οι μαθητές/τριες. Οι εν λόγω Διευθυντές/ντριες παρακαλούνται να εποπτεύουν συνολικά τη διαδικασία των εγγραφών, καθώς θα έχουν τη δυνατότητα με την είσοδό τους στην εφαρμογή να ελέγχουν τις ηλεκτρονικές αιτήσεις που έχουν υποβληθεί και να γνωρίζουν, κατά συνέπεια, ποιοι/ες μαθητές/τριες δεν έχουν υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση.
Οι αιτούντες/σες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης της Ηλεκτρονικής Αίτησής τους ή δι-αγραφής και υποβολής νέας όσο η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές δέχεται Ηλεκτρο-νικές Αιτήσεις και σε κάθε περίπτωση όχι μετά την τοποθέτηση/κατανομή σε σχολική μο-νάδα. Μετά την κατανομή, δυνατότητα διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης υφίσταται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. μη έγκυρη αίτηση, αλλαγή τομέα – ειδικότητας Ε-ΠΑΛ, μη έγκριση ολιγομελούς κ.λπ.) με Υπεύθυνη Δήλωση: α) για τα ΓΕΛ προς την αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠΑΙ.Θ. (egelhelp@minedu.gov.gr) και β) για τα ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. προς τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου που έχει κατανεμηθεί προκειμένου να του/της ενερ-
10
γοποιήσει τη δυνατότητα διαγραφής. Με την παραπάνω ενεργοποίηση, ο/η μαθη-τής/τρια/κηδεμόνας μπορεί να διαγράψει ο/η ίδιος/α την Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά τη διαγραφή της Ηλεκτρονικής Αίτησής του/της, ο μαθητής/τρια /κηδεμόνας, πρέπει να υπο-βάλει εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση στην αμέσως επόμενη περίοδο εγγραφών. (Περισσότε-ρες πληροφορίες θα βρείτε στο Εγχειρίδιο Χρήσης και στις Συχνές Ερωτήσεις).
Η Ηλεκτρονική Αίτηση των ανήλικων πολιτών τρίτων χωρών που εμπίπτουν στην παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80), των ανήλικων προσφυγόπαιδων που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 71 του ν. 4547/2018 (Α΄102) και των ανήλικων αιτούντων ή ανήλικων τέκνων αιτούντων Διεθνή Προστασία του αρθ. 51 του ν. 4636/2019 (Α’169) οι οποίοι/ες ε-πιθυμούν την εγγραφή τους σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., μπορεί να υποβάλεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου ή από τον/τη Συντονιστή/στρια Εκπαίδευσης Προ-σφύγων, με τους προσωπικούς του/της κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), αφού οι κηδεμόνες τους υ-ποβάλουν στη διεύθυνση του σχολείου Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:
α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου ή τον/τη Συντονιστή/στρια Εκ-παίδευσης Προσφύγων να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτηση,
β) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου όπου επιθυμούν να εγγραφούν,
γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,
δ) δηλώνουν ότι θα προσκομίσουν:
αα) το δελτίο αιτούντος/δικαιούχου διεθνούς προστασίας
ββ) βεβαίωση διαμονής υπογεγραμμένη από τον Διοικητή του κέντρου φιλοξε-νίας ή της δομής φιλοξενίας προσφύγων στην οποία δηλώνεται παράλληλα η αδυναμία του/της ενδιαφερόμενου/ης για την απόκτηση κωδικών taxis ή
γγ) βεβαίωση διαμονής σε άλλη δομή (π.χ. στεγαστικό πρόγραμμα, Μ.Κ.Ο., Δή-μους, Διεθνή Οργανισμό). Στην περίπτωση αυτή, η βεβαίωση εκδίδεται από τον αρμόδιο κατά περίπτωση φορέα που δηλώνει παράλληλα την αδυναμία του/της ενδιαφερόμενου/ης για την απόκτηση κωδικών ΓΓΠΣ (taxis).
Στην περίπτωση πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουν στην Ελλάδα και δεν έχουν ολοκλη-ρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, την Ηλεκτρονική Αίτηση για την εγγραφή των ανήλικων τέκνων τους μπορεί να υπο-βάλει ο/η Διευθυντής/ντρια του σχολείου, με τους προσωπικούς του/της κωδικούς ΓΓΠΣ
11
(taxis), υπό την προϋπόθεση ότι οι κηδεμόνες τους υποβάλλουν στη διεύθυνση του σχο-λείου Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:
α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτηση,
β) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου που επιθυμούν να εγγραφούν,
γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,
δ) δηλώνουν ότι δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.
Οι βεβαιώσεις και οι υπεύθυνες δηλώσεις/εξουσιοδοτήσεις όλων των παραπάνω περι-πτώσεων πρωτοκολλούνται και τηρούνται στο αρχείο του σχολείου.
Στην περίπτωση ανήλικων ή ενήλικων μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φιλοξενούνται σε Κέ-ντρα Κοινωνικής Πρόνοιας με εισαγγελική παραγγελία ή δικαστική απόφαση, την Ηλεκτρο-νική Αίτηση υποβάλλει ο κατά περίπτωση υπεύθυνος.
Οι Διευθυντές/ντριες που υποβάλλουν Ηλεκτρονικές Αιτήσεις σχετικά με τις ανωτέρω πε-ριπτώσεις, καθώς και οι κατά περίπτωση υπεύθυνοι/ες, πρέπει να απευθύνονται στο help desk της εφαρμογής για την ενεργοποίηση της δυνατότητας υποβολής Ηλεκτρονικών Εγ-γραφών για μαθητές/τριες των οποίων δεν είναι κηδεμόνες. Σε αυτές τις περιπτώσεις για τα ΓΕ.Λ. θα πρέπει να αποσταλεί Υπεύθυνη Δήλωση (βλ. Χρήσιμα έγγραφα) στο egelhelp@minedu.gov.gr, για τα ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. στο e-epal@minedu.gov.gr.
Για τις περιπτώσεις των μαθητών/τριών που έχουν κατανεμηθεί σε Π.ΕΠΑ.Λ. και
α) δεν υπάρχουν σχετικά καταχωρισμένα στοιχεία στο ΠΣ Myschool για αυτούς/ες ή
β) διαπιστώθηκε ότι ο Γενικός Μέσος Όρος της Γ’ τάξης Γυμνασίου δεν ταυτίζεται με τα δικαιολογητικά που κατέθεσαν στο σχολείο, οι διευθυντές των Π.ΕΠΑ.Λ. αποστέλλουν Υπεύθυνη Δήλωση στο e-epal@minedu.gov.gr προκειμένου να ενημερωθεί κατάλληλα το εν λόγω πεδίο από τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας (βλ. Χρήσιμα έγγραφα).
Δυνατότητα εγγραφών απευθείας στο myschool
Καθ’ όλη τη διάρκεια των ηλεκτρονικών εγγραφών δεν θα υπάρχει δυνατότητα νέας εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής στο ΠΣ myschool. Η μετάπτωση των δεδομέ-
12
νων των εγγραφών από την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές στο ΠΣ myschool γίνεται αυ-τόματα.
Τέλος, επισημαίνεται ότι για τις κατ’ εξαίρεση και εκπρόθεσμες εγγραφές περιόδου Σεπτεμβρίου θα ακολουθήσει νέα εγκύκλιος.
Ιούν 14
Τομείς και Ειδικότητες ΕΠΑΛ Αχαΐας
Τομείς και Ειδικότητες που λειτουργούν στα ΕΠΑΛ Αχαΐας το Σχολικό Έτος 2020-2021
(Υ.Α.Φ20/60676/Δ4 ΦΕΚ 2042/Β/30-05-2020)
Ημερήσια ΕΠΑΛ
1ο ΕΠΑΛ Πατρών (Γ. Σεφέρη 1, Κουκούλι, Πάτρα τηλ.2610643156)
2ο ΕΠΑΛ Πατρών (Τέρμα Αγ. Σοφίας, Πάτρα τηλ.2610461721)
4ο ΕΠΑΛ Πατρών (Αυστραλίας 62, Πάτρα τηλ. 2610438103)
6ο ΕΠΑΛ Πατρών (Τέρμα Αγ. Σοφίας, Πάτρα τηλ.2610454881)
7ο ΕΠΑΛ Πατρών (Καβάφη & Εγγονόπουλου, Κουκούλι, Πάτρα τηλ.2610643118)
ΕΠΑΛ Παραλίας (Αθαν. Αναγνωστοπούλου 21, Παραλία Πατρών, τηλ.2610522859)
ΕΠΑΛ Κάτω Αχαΐας (Τέρμα Εθνικής Αντίστασης, Κ. Αχαϊα, τηλ.2693025687)
1ο ΕΠΑΛ Αιγίου (Ξηρολιθίων, Αίγιο, τηλ.2691023917)
ΕΠΑΛ Καλαβρύτων (Ευσέβιου Κηπουργού, Καλάβρυτα, τηλ.2692023839)
Εσπερινά ΕΠΑΛ
3ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πατρών (Αγ. Ιωάννη Πράτσικα 2, Πάτρα, τηλ.2610346887)
5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πατρών (Τέρμα Αγ. Σοφίας, Πάτρα, τηλ.2610436622)
9ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πατρών (Γ. Σεφέρη 131, Κουκούλι, Πάτρα τηλ. 2610643109)
2o Εσπερινό ΕΠΑΛ Αιγίου (Ξηρολιθιά, Αίγιο, τηλ.2691025552)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ 2021-22 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ
Ιούν 08
Οδηγίες για τις εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α ́, Β ́, Γ ́ τάξη ημερησίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22 , οι οποίες θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e- εγγραφές, δίνει το υπουργείο Παιδείας με επιστολή προς τους γονείς και κηδεμόνες.
Ειδικότερα προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, το υπουργείο Παιδείας απευθυνόμενο προς γονείς και κηδεμόνες που που οι μαθητές το τρέχον σχολικό έτος 2020-21 φοιτούν στη Γ’ Γυμνασίου και Α’ και Β’ Λυκείου, δίνει τις ακόλουθες οδηγίες:
Υπεύθυνη Δήλωση: Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει ο γονεάς/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την Υπεύθυνη Δήλωση
Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας: Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
Εάν δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση: Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
Ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας: Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας: Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
Κατανομή των μαθητών/τριών: Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α ́ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών: Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής: Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Μάι 09
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/05/2021 ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
https://www.ethnos.gr/sites/default/files/styles/normal/public/images/2021/04/sholiki-karta_0.jpg?itok=ZYh7xVkJ
ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Ο Δ/ΝΤΗΣ ΜΕΝΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Μάι 04
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Πριν την έναρξη της δια ζώσης λειτουργίας του σχολείου μας θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε τα παρακάτω.
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19
Ενόψει της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Δευτέρα 10/5/2021σας ενημερώνουμε για τα εξής: Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς, τα μέλη του ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των ως άνω σχολικών μονάδων καθώς και για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ – ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής, και διενεργείται δύο (2) φορές την εβδομάδα, την προηγούμενη ημέρα της Δευτέρας και Πέμπτης, κάθε σχολικής εβδομάδας και πριν από την έναρξη των μαθημάτων. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στην σχολική μονάδα. Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) (ΠΑΜΚΑ) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης. Ειδικότερα, για τους ανήλικους μαθητές/τριες τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ, ΠΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του/της ανηλίκου μαθητή/τριας και την αστυνομική ταυτότητα των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων). Οι ενήλικες μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό (π.χ. προσωπικό καθαριότητας, υπάλληλοι) των ανωτέρω σχολικών μονάδων παραλαμβάνουν δωρεάν τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ ή ΠΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ και της αστυνομικής τους ταυτότητας .Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια. Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον, σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων. Για τους ανήλικους μαθητές/τριες των 13 ετών και άνω, ο έλεγχος θα διενεργείται υπό την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων τους, ενώ για τους ανήλικους μαθητές/τριες των 13 ετών και κάτω (ειδικής αγωγής) με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα. Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος: α) Οι γονείς/κηδεμόνες και οι ενήλικες μαθητές/τριες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και αφού αυθεντικοποιηθούν, επιλέγουν την κατηγορία «Σχολική κάρτα για COVID19» και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα την σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή και μέχρι την ολοκλήρωση της κλινικής εκτίμησης και της αξιολόγησης των ευρημάτων, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, ακολουθώντας τις οδηγίες του Πρωτοκόλλου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Στην περίπτωση κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο μαθητής/τρια επιστρέφει στον χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση. β) Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και αφού αυθεντικοποιηθούν, επιλέγουν την κατηγορία «Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19» και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής αποτελέσματος. Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID-19, για τους μαθητές/τριες ή της δήλωσης του αποτελέσματος, τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), καθώς και για το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι ανωτέρω θα μπορούν να συντάσσουν και υπογράφουν χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/δήλωση αποτελέσματος. Ο/Η μαθητής/τρια θα επιδεικνύει απλώς (δεν θα παραδίδει) τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και θα τη φέρει μαζί του μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου. Ομοίως, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, επιδεικνύουν, κατά την προσέλευσή τους, τη δήλωση του αρνητικού αποτελέσματος στον/στην Διευθυντή/ντρια ή Υποδιευθυντή/ντρια της οικείας σχολικής μονάδας και φέρουν τη δήλωση μέχρι τη διενέργεια του επόμενου αυτοδιαγνωστικού ελέγχου. Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα. Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από τους εκπαιδευτικούς για την υποχρέωση της διενέργειας του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης κατά του κορωνοϊού δύο (2) φορές την εβδομάδα για κάθε μαθητή/τρια, προκειμένου να εξασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας, για τη δια ζώσης επαναλειτουργία της. Εάν ο μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η, παραμένει στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας.
Εννοείται ότι όλοι οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να προσέρχονται με μάσκα στο προαύλιο τηρώντας πάντα τις αποστάσεις και κατόπιν μετά την προσευχή και τις ανακοινώσεις προσερχόμενοι στην είσοδο της τάξης επιδεικνύουν υποχρεωτικά το self test ένας-ένας στον καθηγητή της πρώτης ώρας περιμένοντας υπομονετικά την σειρά τους και κάθονται στο προκαθορισμένο θρανίο τους.
Μαθητής που θα έρχεται χωρίς διαγνωστικό τέστ δεν θα γίνεται δεκτός και θα παίρνει απουσίες
Θα σας παρακαλούσαμε γονείς και μαθητές να προσπαθήσουμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη τηρώντας τους πιο πάνω υποχρεωτικούς κανόνες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.