Με ιδιαίτερη χαρά σάς ενημερώνουμε για τη λειτουργία της έκθεσης μαθητικών έργων στο ισόγειο του 10ου Γυμνασίου. Στον χώρο αυτό αναρτήθηκαν οι δημιουργίες των μαθητών και των μαθητριών και των τριών τάξεων του σχολείου μας, οι οποίες υλοποιήθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος 2025-2026. Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο να προβάλει και να επιβραβεύσει …
