Σας προσκαλούμε στην καθιερωμένη σχολική μας γιορτή για τη λήξη του σχολικού έτους και την αποφοίτηση των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου, την Τετάρτη 24/6/2026 στις 8 το βράδυ, στο αμφιθέατρο του γυμνασίου μας. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 10ου Γυμνασίου Πάτρας σάς προσκαλούν με μεγάλη χαρά στη θεατρική τους παράσταση …