Αγαπητοί γονείς και παιδιά ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ! Την Τετάρτη 11-9-2024 θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός. Όλοι οι μαθητές θα βρίσκονται στο σχολείο στις 8:30. ΜΟΝΟ οι μαθητές της Α’ τάξης θα έχουν μαζί τους τις σχολικές τσάντες (μια ακόμα πλαστική σακούλα θα είναι απαραίτητη) για να παραλάβουν τα βιβλία.