Για την εγγραφή του παιδιού σας στο λύκειο (γενικό ή επαγγελματικό), η οποία θα γίνει τον Ιούνιο, χρειάζεται ένας γονέας να αναλάβει αυτήν την ευθύνη και ο έτερος γονέας να συναινέσει και να παραχωρήσει αυτό το δικαίωμα. Παρακαλώ διαβάστε με προσοχή την επιστολή που ακολουθεί και μετά ο κάθε γονέας συμπληρώνει και υπογράφει την κατάλληλη Υπεύθυνη Δήλωση. Μπορείτε να κατεβάσετε τις δηλώσεις, να τις συμπληρώσετε, να τις υπογράψετε ψηφιακά και να τις στείλετε με μέιλ στο σχολείο.