Σάββατο 24-2-24: Απογευματινή έξοδος στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολουθήσαμε την Κρατικη Ορχήστρα Αθηνών υπό τη Διεύθυνση της Ελένης Κοτσμανίδου. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!

εικόνα Viber 2024 02 23 15 40 08 174  εικόνα Viber 2024 02 23 15 40 08 226

εικόνα Viber 2024 02 23 15 40 11 857  εικόνα Viber 2024 02 26 19 23 20 297