Σάββατο 24-2-24: Απογευματινή έξοδος στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
από την/ον 10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σάββατο 24-2-24: Απογευματινή έξοδος στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς παρακολουθήσαμε την Κρατικη Ορχήστρα Αθηνών υπό τη Διεύθυνση της Ελένης Κοτσμανίδου. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.