Καταπληκτική εκπαιδευτική εμπειρία! Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη δωρεά της ξενάγησης! Με τη χρήση των ακουστικών δεν έμεινε κανένας παραπονεμένος. Η επιλογή της εποχής τέλεια και ο καιρός σύμμαχος. Οι δυσκολίες και η κούραση της οργάνωσης ευτυχώς αποζημιώθηκαν!








