15-2-2024: Γ τάξη – Τουρνουά Μπάσκετ

Η γυμνάστριά μας κ. Άννα Ηλιοπούλου διοργάνωσε τουρνουά Μπάσκετ και μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί υποστήριξαν την υλοποίηση του. Ευχαριστούμε θερμά!


παιχνιδι 1

 

τουρνουα 1 3 τουρνουα 2 3