Πρόταση για έξοδο το Σάββατο 24-2-2024

Μετά την πετυχημένη μας έξοδο το Σάββατο 16-12-203 στο Εθνικό Θέατρο,  προτείνουμε μια νέα έξοδο το Σάββατο 24-2-2024. Να επισκεφθούμετο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με μια παράσταση ειδικά σχεδιασμένη για να γνωρίσουν τα παιδιά τη Συμφωνική Ορχήστρα, τα όργανα, τους ρυθμούς, τις αρμονίες και τα ηχοχρώματα.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Η παράσταση διαρκεί μία ώρα. Ραντεβού στην είσοδου του Μεγάρου στις 16.30. Μπορείτε αν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε την παράσταση μαζί με τα παιδιά σας. Τιμή μειωμένου εισιτηρίου (για μαθητές) 8€, τιμή κανονικού εισιτηρίου 14€.

Δηλώστε συμμετοχή αρχικά στα τηλέφωνα του σχολείου στην κ. Ρούσση. Εδώ θα βρείτε την  Υπεύθυνη Δήλωση.