Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, καλέσαμε σήμερα 14-11-23 στο σχολείο μας τον κ. Παναγιώτη Πιτσίνιαγκα από την εταιρεία με άλλα μάτια ( www.meallamatia.gr) για να μιλήσει για την αναπηρία με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α και Β τάξης του γυμνασίου μας. Η συνάντηση ήταν αποκαλυπτική, έδωσε αφορμή για σκέψη αλλά και ελπίδα για ένα αύριο καλύτερο για τους ανθρώπους με αναπηρία.
Ευχαριστούμε Παναγιώτη!!! Θα σε περιμένουμε με χαρά και πάλι!!!