Το σχολείο μας τιμά την εθνική μας επέτειο με τις παρακάτω δράσεις :
- Διοργάνωση σχολικής γιορτής από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κυρίες Αργυροπούλου, Λεοντιάδου και Καραλέκα. (Πρόγραμμα Γιορτής)
- Κατάθεση στεφάνου στο Ηρώο της πλατείας 17ης Αυγούστου ’44 (Οσία Ξένη). Το σχολείο εκπροσωπείτε από τον σημαιοφόρο, τους παραστάτες και τις παραστάτριες με τη συνοδεία της κυρίας Κοκοτού. (Οδηγίες)
- Συμμετοχή στην παρέλαση του Δήμου Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη. (Οδηγίες για όσους/όσες παρελάσουν)