Γ1 (Υπεύθυνη εκπαιδευτικός κ. Μαρία Καμμένου) Δράσεις Ιανουαρίου – Μαρτίου

Β’ Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον, Υποθεματική “Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά”, Τίτλος Εργαστηρίου ‘Το Παλιό Σχολείο’

Δραστηριότητες: Α) Γνωρίζουμε σχολεία και τάξεις σε όλον τον κόσμο. Μιλάμε για τις ομοιότητες και τις διαφορές τους. Βλέπουμε βίντεο με τους τρόπους που πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο τους σε διάφορες χώρες. Ζωγραφίζουμε την τάξη και τον τρόπο μετάβασης στο σχολείο που μας έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση!

4f4a3038 7cf7 4c78 ad88 451ab45c7426 58e0af70 2b69 41ed b072 85df57b731a4 c5945df8 446d 4d48 977e 1cb38856f7a3

Β) Ανακαλύπτουμε τους ‘θησαυρούς’ του παλιού σχολείου μέσα από την περιήγησή μας στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης. Γνωρίζουμε παλιά αναγνωστικά και αντικείμενα της παλιάς τάξης. Παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια και κάνουμε φύλλα εργασίας! Χρησιμοποιούμε μαυροπίνακα και κιμωλία, χτυπάμε το παραδοσιακό κουδούνι, βρίσκουμε αντιστοιχίες μεταξύ παλιών και μοντέρνων σχολικών αντικειμένων!

https://ekedisy.blogspot.com/2020/03/2.html

https://ekedisy.blogspot.com/2020/04/z-memory-lie.html?m=1

http://ekedisy.blogspot.com/2020/04/on-line.html

9f191c8a dfa3 456a 9589 7c55dd0e3e04 70fb2629 1e55 49f4 a149 2624fd72e7c9 97abbd40 0338 48e7 800e 3763a46c7cee c95d2046 831a 4cbf a1e2 bd69dc29d291b4172aef f6e8 4679 a5c4 8821c7b0ea63 1

Γ) Μαθαίνουμε πως το “δικό μας χθες” (οι μεταπολεμικές ελληνικές τάξεις) είναι το “δικό τους σήμερα” (αντίστοιχες σημερινές τάξεις σε αναπτυσσόμενες χώρες). Ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια! Κλείνουμε ακούγοντας το τραγούδι του Παλιού Σχολείου και εντοπίζοντας λέξεις και φράσεις που περιγράφουν ή αναπαριστούν όσα μάθαμε!!

https://ekedisy.blogspot.com/2020/06/blog-post.html?m=1