Το έργο βασίζεται σε τραγούδια. Λαμβάνοντας μέρος στο πρόγραμμα κάθε σχολείο επιλέγει ένα τραγούδι για να το διδάξει στα άλλα σχολεία και στέλνει τους στίχους, ένα βίντεο με τους μαθητές του να το τραγουδούν ή/και να το δραματοποιούν, φύλλα εργασίας – δραστηριότητες που σχετίζονται με το τραγούδι και πρέπει να γίνουν από τα άλλα σχολεία (συμπλήρωση κενών, μίμηση κλπ). Τα άλλα σχολεία μαθαίνουν το νέο τραγούδι και στέλνουν ένα δικό τους βίντεο για το τραγούδι αυτό. Τα σχολεία στέλνουν τα τραγούδια τους με τη σειρά, έτσι ώστε να επικεντρωνόμαστε σε ένα τραγούδι κάθε φορά.
Στόχοι:
- Οι μαθητές να μάθουν τραγούδια στα αγγλικά με ένα συνεργατικό τρόπο
- Να συντάσσουν περιγραφικά κείμενα και φύλλα εργασίας
- Να ανταλλάσσουν παραδοσιακά τραγούδια ή τραγούδια που τους αρέσουν από τις χώρες των άλλων και να εκτιμήσουν την αξία τους.
- Να επικοινωνούν με μαθητές από άλλες χώρες που χρησιμοποιούν την αγγλική γλώσσα αξιοποιώντας το διαδίκτυο και τις Νέες Τεχνολογίες.
- Να βελτιώσουν τις δεξιότητες ακρόασης με το άκουσμα ενός ποικίλου φάσματος τραγουδιών.
- Να βελτιώσουν τις ικανότητες της ομιλίας, ανάγνωσης και γραφής, τραγουδώντας και κάνοντας τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τα τραγούδια που μαθαίνουμε.
- Να δοθούν κίνητρα στους μαθητές για την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας μέσω της χρήσης των τραγουδιών.
Εμπλεκόμενα μαθήματα
- Γλώσσα
- Αγγλικά
- Μελέτη Περιβάλλοντος
- Μουσική
- Νέες Τεχνολογίες
Εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν
Εmail, TwinSpace, Άλλο λογισμικό (Powerpoint, βίντεο, φωτογραφίες και σχέδια), Βίντεο διάσκεψη, Δημοσίευση στο Διαδίκτυο, Εικονικό περιβάλλον εκμάθησης (κοινότητες, εικονικές τάξεις, …)
Αναμενόμενα αποτελέσματα
Μέχρι το τέλος του προγράμματος οι μαθητές θα έχουν μάθει μια μεγάλη ποικιλία τραγουδιών στην αγγλική γλώσσα και στις γλώσσες από τις άλλες χώρες και με τον τρόπο αυτό θα έχουν εξασκήσει και βελτιώσει τις βασικές τους δεξιότητες στα Αγγλικά (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση και ομιλία), στη δημιουργία κειμένων και φύλλων εργασίας στα ελληνικά, στις Νέες Τεχνολογίες και το διαδίκτυο και θα έχουν εξερευνήσει και συλλέξει πληροφορίες για τις άλλες χώρες και τα σχολεία που συμμετέχουν στο έργο.