Εκδρομή

Χωρίς κατηγορία

simop0

Την Τετάρτη 20/05/2026 το σχολείο μας πραγματοποίησε μια όμορφη εκδρομή στο κτήμα Πολυζωγόπουλου, μέσα στη φύση.

Απολαύσαμε τη διαδρομή, το όμορφα διαμορφωμένο κτήμα, το μικρό ζωολογικό κήπο και το νόστιμο φαγητό.

Τα παιδιά μας έπαιξαν αρμονικά και με άλλους μαθητές άλλων σχολείων στο γήπεδο ποδοσφαίρου και απόλαυσαν το παιχνίδι.

                         Ήταν μια όμορφη απόδραση για όλους!

simop5 simop3 simop2 simop1simop4