Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ (Σχολικό Σύστημα Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών), στο οποίο συμμετέχει η Β1 Δημοτικού, οι μαθητές/τριες του τμήματος συζήτησαν για την αξία του Σεβασμού στη ζωή μας και ειδικά στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Αφού παρακολουθήσαμε σύντομα βιντεάκια πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, τα παιδιά εντόπισαν συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στους άλλους και περιπτώσεις που δεν δείχνουν τον ανάλογο σεβασμό. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες κατάρτισαν έναν κατάλογο με προτάσεις για το τι είναι ο Σεβασμός και δημιούργησαν τον δικό τους δεκάλογο του Σεβασμού.

















