–Αθλητική συνάντηση γεμάτη ενθουσιασμό στο Στάδιο Πολίχνης-
Στο πλαίσιο των δράσεων αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και ειδικότερα της προσπάθειας για την ομαλή μετάβαση των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, πραγματοποιήθηκε μια ξεχωριστή αθλητική δραστηριότητα με τη συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ’ Τάξης και της Α’ Γυμνασίου υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής Καθαρόπουλου Σταμάτη και Ονταμπάσογλου Παντελή.
Η δράση έλαβε χώρα στο Νέο Δημοτικό Στάδιο Πολίχνης, έναν σύγχρονο και ασφαλή χώρο, ιδανικό για την ανάπτυξη αθλητικών δραστηριοτήτων, που φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο αυτή την εκπαιδευτική και κοινωνική συνάντηση.
Η δραστηριότητα είχε τη μορφή σκυταλοδρομίας με μεικτές ομάδες, οι οποίες αποτελούνταν από μαθητές της ΣΤ’ Τάξης και της Α’ Γυμνασίου. Η επιλογή της σκυταλοδρομίας δεν ήταν τυχαία, καθώς το συγκεκριμένο άθλημα προάγει την ομαδικότητα, την εμπιστοσύνη και την αλληλεπίδραση – στοιχεία θεμελιώδη για μια ομαλή σχολική μετάβαση.
Οι μαθητές, ενθαρρυμένοι από τους εκπαιδευτικούς και τους συνοδούς τους, συνεργάστηκαν, υποστήριξαν ο ένας τον άλλον και συμμετείχαν με ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας πως ο αθλητισμός μπορεί να αποτελέσει γέφυρα επικοινωνίας, κατανόησης και κοινής προσπάθειας.
Η δράση όχι μόνο προσέφερε στιγμές χαράς και ψυχαγωγίας στους μαθητές, αλλά λειτούργησε και ως ουσιαστικό εργαλείο για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της ετοιμότητάς τους για την επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Τέτοιες πρωτοβουλίες αποδεικνύουν ότι η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο μπορεί να γίνει με θετικό και υποστηρικτικό τρόπο, μέσα από δράσεις που ενώνουν και εμπνέουν.






























